Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2012 perintöprinsessa Sabina Särkkä photoshoppasi selluliitit pois reisistään ja jäi kiinni nololla tavalla

Vierailija
18.07.2017 |

Sabina Särkkä julkaisi Instagramissa lomakuvan, jossa hän oli purjehtimassa miesystävänsä kanssa. Valitettavasti mies laittoi saman kuvan muokkaamattomana omalle Instagram-tililleen, jolloin paljastui miten paljon Sabina oli kuvaa käsitellyt. Koko juttu linkissä:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005293907.html

Olisiko kannattanut varoittaa miesystävää ”älä sitten laita tätä samaa kuvaa sillä aion muokata läskit pois reisistäni”?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa taas on? Kaikkihan siloittelevat kuviaan instagramissa. Olisi toki voinut miehelleen lähettää muokatun kuvan ja pyytää lisäämään sen alkuperäisen sijaan.

Vierailija
2/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään poistanut tuon tumman läiskän reidestään ja laittanut koko kuvaan siloittavan filtterin. Minä teen ihan samaa omille kuvilleni. Miksi esitellä koko maailmalle virheitään, kun ne voi shopata pois? Tosin silloin jos aikoo shopata kuvia ja laittaa nettiin, niin silloin huolehtii itse että kukaan ei laita sitä alkuperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa niin paljon selluliittiä ollut että kukaan olisi eroa huomannut, jos ei olisi samalla poistanut mieletöntä mustelmaa.

Vierailija
4/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaikuttais että on pistänyt omaan kuvaansa eri filtterin mikä nyt ei hullua muokkausta ole. Hohhoijaa, taas myrsky vesilasissa, hyvä IS!

Vierailija
5/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä tossa jutussa oli, miten Sabbe aloitti suhteen nykyisen miehen kanssa, kun oli vielä parisuhteessa. Sitten huolehtii vain siitä, ettei häntä satuteta vaikka itse otti miehensä kaverin.

Vierailija
6/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheesti oli joo käsitellyt kuvaa, vähän silotellut ihoa jollain filtterillä ja poistanut mustelman. Tosi noloo siis omg. Kukaan muu ei onneksi tee tuollaista. Muuten, kyllä sen miehen rintakarvatkin ja luomet näytti paremmilta käsittelyn jälkeen.

Vierailija
7/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosi hirveesti selluliittia. Monet hyvännäköiset ihmiset vaativat itseltään täydellisyyttä. Kukaan muu kuin Sabina itse ei näe hänen ulkonäkönsä "virheitä".

Vierailija
8/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten noinkin hoikalla on selluliittiä. Minulle ei jostain syystä tule, vaikka ylipainoa on melkein 20 kg, mutta johtuisiko siitä, että olen omenavartaloinen.

Vierailija
9/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle: mitkä "läskit" tuosta oli muokattu pois?

Vierailija
10/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photoshoppaajan ulkokuoren alla on näköjään epävarma ihminen.

Vierailija
11/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa tosi hirveesti selluliittia. Monet hyvännäköiset ihmiset vaativat itseltään täydellisyyttä. Kukaan muu kuin Sabina itse ei näe hänen ulkonäkönsä "virheitä".

Miten paljon av-mammoilla on selluliittia, jos tuossa ei mukamas ole juuri mitään?

Vierailija
12/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kuva oli paljon parempi, toi filtteri tekee tosi luonnottomaksi koko kuvan. Ja eiköhän tota harrasta lähes kaikki ihmiset

Vierailija
13/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap:lle: mitkä "läskit" tuosta oli muokattu pois?

Selluliitti on kansanomaisesti läskiä.

Vierailija
14/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten noinkin hoikalla on selluliittiä. Minulle ei jostain syystä tule, vaikka ylipainoa on melkein 20 kg, mutta johtuisiko siitä, että olen omenavartaloinen.

Minusta taas ei mitenkään jännä juttu koska jos tietäisit asioista niin ymmärtäisit että selluliitti ei johdu automaattisesti ylipainosta tai liikaläskistä vaan se on sidoksissa hormonitoimintaan ja ihonalaisen rasvakudoksen muotoon. Laihoillakin voi täten olla selluliittia tai toisinpäin lihavilla ei juuri nimeksikään.

Vierailija
15/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mediakasvatusesimerkki nuorille! Eli että myös misseillä on selluliittia ja mustelmia :-D Hyvä tapaus.

Vierailija
16/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Photoshoppaajan ulkokuoren alla on näköjään epävarma ihminen.

Ja sekös mieltäsi lämmittää. Ajatella jos Sabina olisi vielä itsevarmakin, sinua saattaisi harmittaa aikalailla. Se on joillekin naisille kuin lottovoitto, kun huomaavat kauniin naisen olevan epävarma.

Vierailija
17/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellista, tosi noloo hei.

Vierailija
18/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa taas on? Kaikkihan siloittelevat kuviaan instagramissa. Olisi toki voinut miehelleen lähettää muokatun kuvan ja pyytää lisäämään sen alkuperäisen sijaan.

Olet väärässä, kaikki eivät siloittele kuviaan Instagramissa. Tämä tapaus juuri osoitti sen.

Instagram on muuten nimi ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Vierailija
19/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutapa. Eräs lievästi ylipainoinen, selluliititon tuttava laihdutti ja selluliitit tulivat esiin.

Vierailija
20/25 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on turhamaisuudessaan niin noloja 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi