Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huijasi minua...

Vierailija
17.07.2017 |

En tiedä, mitä teen. Kun aloimme seurustella 6v sitten, mies sanoi, että haluaa kyllä lapsia. Minulle se oli alusta asti tärkeä asia ja siksi selvitinkin miehen kannan lastentekoon jo seurustelun alkuvaiheessa. Se, että toinen ei missään nimessä halua lapsia, on minulle ns. dealbreaker.

Nyt kun suunnitellaan häitä mies on alkanut puhua, että mitäs jos ei tehtäiskään lapsia. Lapset ovat vaivaksi, ei voisi matkustella enää niin vapaasti, ei voisi tehdä sitä ja tätä, kakkavaipat haisevat jne. Yrittää puhua minua velaksi. Olen ihan shokissa, luulin hänen haluavan lapsia! Ollaan kuitenkin jo sopivan ikäisiä, minä 28 ja mies 29, molemmilla työpaikat.

Paljasti viime riidan aikana, että kuulemma aina ollut epävarma siitä haluaako lapsia ja vain minun mielikseni sanoi niitä haluavansa. Minulla on niin petetty olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelemään..

Vierailija
2/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi..lankaan menit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa mennä naimisiin ennen kuin tuo asia on selvitetty. Kaikki eivät halua lapsia ja sitä pitää kunnioittaa. Ja sun kannalta huono juttu käyttää enää yhtään enempää aikaa, jos todella haluat niitä lapsia. T. Vela

Vierailija
4/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tämä mies. Vätys.

Vierailija
5/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lähdet välittömästi suhteesta tai sitten jäät suhteeseen ilman lapsia tai teet niitä pakottaen miehen isäksi, jolloin riski on suuri että jäät yksin lapsen kanssa... nyt vakavat keskustelut asiasta ja teet päätöksesi sen mukaisesti.

Vierailija
6/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kusetettiin samalla tavalla ja suhde loppui siihen kun mies painosti mut tekemään abortin..

sen miehen jätin ja löysin paljon paremman, kuka ei ikinä voisi tehdä mulle noin. Loppu hyvin kaikki hyvi

Vierailija
7/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne vasta 10 vuoden päästä. Ehdittele elää ennen.