hyväksikäyttäjä kapellimestari
Oli äsken ylen uutisissa. Puhui niin huoliteltua englantia että. Vaikka oli istunut tuomionsa, siinä vain porskuttaa.
Kuvottavaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Musiikkialan naisena tiedän yhtä ja toista muusikkomiehistä. Heissä on tosi paljon ihmishirviöitä ja niin vaan yritetään olla kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mustaa väännetään valkoiseksi mm. luomalla itse itsestään kaikenlaisia nettisivuja, jotka muka häivyttää asian pois suuren yleisön mielestä. Ryhdistäytykää siat!
Nainen paraskin puhuja :D
Eikös Suomen toistaiseksi ainoa tuomittu naispedo ollut nimenomaan musiikinopettaja. Taitaa olla ammattivika, että lapset kiinnostaa?
Missä kohdassa uutisia? Kerro minuutit ja sekunnit.
Kerropa vähän lisää tuosta tapauksesta.
Joo on se naismusiikinopettajan tapaus, mutta miesten törkeiden tekojen määrä on ihan eri mittaluokkaa. Ja kas juuri se mustan kääntäminen valkoiseksi ja huomion siirto pois miehistä itsestään. MOT.
Useimmat miespianistit ovat muuten homoja, kertoi muusikkoystäväni.
Ja vai ainoa tuomittu se naismusiikinopettaja. Voi kuule, tuomittuja miesmuusikoita on paljon.
Sanattomaksi kyllä veti, kun se rikos tuli esiin uutisjutussa. Eivät ilmeisestikään uskaltaneet jättää mainitsematta tuota, koska siitä olisi varmaan tullut sanomista myöhemmin. Minusta tuntuisi hyvin vaikealta työskennellä pedofiliasta tuomitun kanssa ja olen sitä mieltä, että heidän olisi syytä vetäytyä pois julkisista ammateista. Jonain tiskaajana tai etätyöntekijänä voisivat toimia. Toisaalta kai tuokin on sairaus ja monet pedofiileista ovat itsekin hyväksikäytettyjä. En tiedä onko pedofiilin oikeasti mahdollista muuttua. Jos minä istuisin tuossa konsertissa, aivoni raksuttaisivat koko ajan, että miten tuo mies on voinut tehdä sellaista, joten ihan hukkaan menisi hänen mestaroima konsertti minulta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä brittiläinen miespuolinen kapellimestari oli tuomittu viiden pojan hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Musiikkialan naisena tiedän yhtä ja toista muusikkomiehistä. Heissä on tosi paljon ihmishirviöitä ja niin vaan yritetään olla kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mustaa väännetään valkoiseksi mm. luomalla itse itsestään kaikenlaisia nettisivuja, jotka muka häivyttää asian pois suuren yleisön mielestä. Ryhdistäytykää siat!
Eikös Suomen toistaiseksi ainoa tuomittu naispedo ollut nimenomaan musiikinopettaja. Taitaa olla ammattivika, että lapset kiinnostaa?
pedofiili-anneli ei ollut musiikinopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa - mieheni on pianisti. Ja meillä on lapsia. Samoin kaikilla hänen kollegoillaan.
Joku, jolla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, taas yleistää
Ihan normi perheenisiä tuolla mieheni työpaikalla ovat, pianistimiehet siis.
Turussa juuri, Händelin musiikkia. Orkesterinjohtaja Robert King.
Kuvottavaa. Miten voivat antaa hänen edes johtaa missään, miten orkesteri suostuu soittamaan, miten suostuvat näyttämään sitä uutisissa ja miten kukaan tulee katsomaan?
En ymmärtänyt tuosta artikkelista, että millä tavalla hän oli käyttänyt lapsia hyväkseen. Aika lyhyen tuomion muuten sai eli tuskin teko oli pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa - mieheni on pianisti. Ja meillä on lapsia. Samoin kaikilla hänen kollegoillaan.
Joku, jolla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, taas yleistää
Ihan normi perheenisiä tuolla mieheni työpaikalla ovat, pianistimiehet siis.
Jaa. Toi King on kans naimisissa ja hänellä 4 lasta.
Olen vasta nuori muusikko (klassinen), mutta valitettavan paljon nähnyt ja kuullut tuollaisia juttuja, etenkin kapuista. Ei varmaan ole varaa tai halukkuutta jokaista irstasta tyyppiä karsia genrestä... Vaikka toki on paljon myös kaikin puolin kunnollisia ja loistavia muusikoita ja johtajia, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suomen toistaiseksi ainoa tuomittu naispedo ollut nimenomaan musiikinopettaja. Taitaa olla ammattivika, että lapset kiinnostaa?pedofiili-anneli ei ollut musiikinopettaja.
Ai niin, olin unohtanut Annelin.
Mutta se on kiistanalainen keissi ylipäätään. Oikeus ei tuomiota pedoilusta tosin ole kumonnutkaan.