Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiltiin uutta robottipölynimuria

Onnellinen
17.07.2017 |

Ihanas. Mies piti lupauksensa ja haettiin tänään kotiin uusi robottipölynimuri.
Kokeiltiin heti. Ihan ihana laite.
Huiskin ensin pölyhuiskalla vähän listoja ovien takaa ja robotti-imuri hoiti hirveän tunnollisesti loput. En usko että kukaan on koskaan meillä imuroinut sohvien ja sänkyjen alta paremmin.
Säiliöön kertyi käsittämätön määrä pölyä pelkästä olohuoneesta.
Hapsullisesta matosta imuri ei selvinnyt
Onneksi tuo hapsullinen eteisen matto onkin tilapäinen ja ollaan uutta ostamassa.
Matalat kynnykset eivät olleet ongelma ja tuulikaapin kurasiepparin imuroi ihan hyvin.
Voisin kuvitella että tallainen robotti-imuri olisi verraton apu vaikka mummeille ja papoille. Pölyhuiskalla jaksaa iäkäskin ihminen vähän huiskia, mutta sänkyjen alle konttaaminen onkin raskasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö sellaista robottiraivaajaa joka siivoaa lattiat rojuista jotta robotti-imuri voi imuroida?

Vierailija
2/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sukat ja lelut täytyy ensin noukkia lattialta, mutta täytyyhän se tehdä joskus muutenkin. Ja sama juttu jos käy siivooja. Eihän siivoojatkaan laita tavaroita paikoilleen.

Mutta kyllä on kiva laite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pölyhuiskalle huiskia?

Minä olen kääntänyt maton hapsut maton alapuolelle maalarinteipillä kiinni.

Vierailija
4/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä vinkki, kiitos. Teipataan hapsut nyt alkuun ennen kuin uusi matto saadaan.

Tämä laite pelasti mun kesälomani. Ihanaa.

Vierailija
5/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi oli hyvä vinkki, kiitos. Teipataan hapsut nyt alkuun ennen kuin uusi matto saadaan.

Tämä laite pelasti mun kesälomani. Ihanaa.

Mahtavaa! Olen vilipittömästi kateellinen. Mutta heps, onhan sulla tärkeä lisälaite siihen robotti-imurin päälle, se vasta tekee vehkeestä täydellisen:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi