Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä olette yh-isistä?

miess
17.07.2017 |

Antaa tulla.

Naiset, mitä mieltä olette yh-isistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen, koska on salannut lapsiensa olemassaolon treffeillemme asti. Mitähän muuta se salaa?

Vierailija
2/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut yh-isän kanssa. Hänellä poika, 7-vuotias, asui pääsääntöisesti isän kanssa, äitiä tapaili epäsäännöllisesti.

Minulla ei ollut eikä ole mitään sitä vastaan että seurustelukumppanilla olisi lapsi. Melkeinpä päin vastoin, varsinkin jos isällä on yksinhuoltajuus. Sehän todistaa siitä, että mies on kunnollinen ja vastuullinen. Ei kukaan renttu alkaisi lapsen yh:si eikä varmasti saisikaan huoltajuutta.

On tullut eteen miehiä joilla lapsi/lapsia joita ei tapaa eikä halua elämäänsä. Sellaiseen päin en sylkäisisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pilalla ainakin minun osaltani. En halua lapsia elämääni ja todennäköisesti olen ilmoittanut sen jo ennen treffeille menoa. 

Vierailija
4/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isä on yhtä ok kuin yh-äitikin. Mutta omaksi kumppaniksi en haluaisi miestä, jolla on lapsia. Haluan kyllä omia lapsia miehen kanssa, mutta en kaipaa lisälapsia, siinä on aina omat ongelmansa. Ja lisäksi tiedän, että se lapsi olisi miehelle ykkönen, en minä ja niinhän sen kuuluukin olla. Kaksi yh:ta sopii ehkä parhaiten yhteen?

Vierailija
5/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän yleistä miehillä on yksinhuoltajuudella "kehuskelu"? Tutustuin netissä kaveripohjalta mieheen, juteltiin paljon viestein, puhelimitse ja lopulta nähtiinkin livenä. Antoi mulle mm. opiskeluvinkkejä ja kertoi esim. miten itse oli ollut päivät koulussa ja illat töissä. Ihmettelin vähän asiaa (miehen lapsi oli muistaakseni n. 10v. erityislapsi) ja usein valitteli miten rankkaa, mutta samalla niin antoisaa yksinhuoltajuus on ja kuinka elää vain lapselleen <3

Myöhemmin selvisi, että oli meidän tutustuessa ollut yh noin 3kk :-D. Katkaisin välit kun tyyppi alkoi vaikuttaa muutenkin jotenkin oudolta ja kuvioihin tuli mm. eksän äitiyden haukkuminen. Kylmät väreet menee vieläkin, en osaa selittää mikä siinä miehessä oli vinksallaan mutta päätin kerrankin luottaa intuitiooni. Yyh.

Vierailija
6/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yh-äitinä tiedän mitä on setviä exän kanssa esimerkiksi nyt loma-aikoja. Siihen kun vielä tulisi toinen jolla olisi sama säätäminen niin ei tulisi mitään. Lapsettomia miehiä olen onnekseni löytänyt helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan