Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaiettu aihe, opettajat kiusaajina

Vierailija
17.07.2017 |

tätä tapahtuu

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi on joutunut opettajan kiusaamaksi. En tässä kerro enempää mutta voin kertoa että asian selvittely oli todella hankalaa etenkin kun opettaja oli verbaalisesti lahjakas, erittäin lipevä silli. Olemme vieläkin eräiden silimissä vain hankalia vanhempia vaikka asia todettiin avia myöden.

Vanhempina olimme asian kanssa todella yksin. 

Vierailija
22/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuulemma kamala kiusaajaope, kun

- en anna prinsessan istua hölöttäjäkaverinsa vieressä

- saatan myös kysyä niiltä, jotka eivät viittaa

- välillä päätän ryhmätöiden ryhmät itse

Näitähän riittää

Nyt taisi osua hermoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusasi ala-asteen opettaja. Muistan, että joskus harvoin kun sai mut itkemään, myhäili tyytyväisyyttään. Pahin oli joskus 11 vuotiaana, kun sanoi luokkatovereilleni, etteivät olisi minun kavereitani, koska olin niin huono esimerkki. Tosiasiassa olin kiltti ja hyvä koulussa ja mulla oli paljon kavereita. Mutta sukuni oli poliittisesti aktiivisia ja "väärää puoluetta".

Yläasteella mua ei opettajat kiusanneet, mutta tiedän muita oppilaita, joita toiset oppilaat (mm.tukioppilaat) sai kiusata rankastikin ja tietyt opet naureskelivat näille kiusatuille selän takana meille muille luokille/oppilaille. Osa näistä on yhä opettajina.

Vierailija
24/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsi on joutunut opettajan kiusaamaksi. En tässä kerro enempää mutta voin kertoa että asian selvittely oli todella hankalaa etenkin kun opettaja oli verbaalisesti lahjakas, erittäin lipevä silli. Olemme vieläkin eräiden silimissä vain hankalia vanhempia vaikka asia todettiin avia myöden.

Vanhempina olimme asian kanssa todella yksin. 

Todella hienoa että uskoitte lastanne, otitte asian esille ja seisoitte sen takana!

Kiusaajat ovat hankalia tapauksia - eivät kai muuten kiusaisikaan - kieltäytyvät näkemästä omaa osuuttaan, uhriutuvat ja jopa tarkoituksella vääristelevät tapahtumia.

Se mitä muut ajattelevat on loppujen lopuksi yhdentekevää. Vain lapsen hyvinvoinnilla on väliä.

Ja uskoakseni muut koulussa ovat aavistelleet tilanteen todellisesta laidasta, mutta eivät ole rohjenneet puuttua tai ymmärtäneet sen vakavuutta. Tämän jälkeen se on helpompaa!

Hyvä te! Teitte samalla monelle palveluksen!

- ope

Vierailija
25/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo on aika ivallinen kun kärsin monella kouluasteella kiusaavista opettajista ja nyt olen ihastunut, pahasti.....opettajaan :D En siis ole opiskelija vaan työelämässä ja mies on opettaja.

Vierailija
26/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuulemma kamala kiusaajaope, kun

- en anna prinsessan istua hölöttäjäkaverinsa vieressä

- saatan myös kysyä niiltä, jotka eivät viittaa

- välillä päätän ryhmätöiden ryhmät itse

Näitähän riittää

Todennäköisesti olet kiusaajaope, mutta väännät perustelut tänne mieleiseksesi.

Tuli sama mieleen. On varmasti tehnyt pahempaakin, mutta hakee oikeutusta itselleen kertomalla näitä normaaleja käytäntöjä. Varmaan kotonakin päättää kaikki asiat itse - oli sitten miten väärässä tahansa...

Vierailija
27/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalo on aika ivallinen kun kärsin monella kouluasteella kiusaavista opettajista ja nyt olen ihastunut, pahasti.....opettajaan :D En siis ole opiskelija vaan työelämässä ja mies on opettaja.

Korjaava kokemus? 😀 😉! Ei kaikki opettajat ole kamalia! 🤗!

- ope

Vierailija
28/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaava kokemus? 😀 😉! Ei kaikki opettajat ole kamalia! 🤗!

- ope

Aika näyttää ;)

Vierailija
29/29 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omalta koulu-ajaltani muutaman kauhuopettajan:

1 heitti märällä taulusienellä jos ei tietänyt vastausta kysymykseen.

1 sai ihmeellisiä raivokohtauksia jos ei tiennyt oikeaa vastausta.

1 vaati osoittamaan konkreettisesti että on kuukautiset koska en halunnut silloin uimaan.

Olihan näitä...

Olen itse nyt opettaja enkä todellakaan jatka ko perinteitä.

Ai niin vielä- ala-asteen opettaja kysyi kerran miksi en voi olla niinkuin muut (olin hyvin ujo).

Ja yläasteen matematiikan opettaja totesi ettei minun kannata mennä lukioon koska olen niin huono matematiikassa.

Pienillä sanoilla voi olla uskomaton vaikutus lapseen/nuoreen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi