Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietätte viikonloppua?ev

Vierailija
31.03.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina mies menee töihin (on sitten ensi tiistaina kotona). Minä olen luvannut, että mennään katsomaan heppoja, mikä tarkoittaa ulkoilua ja kävelyä paikkaan, jossa voi katsella ulkoilevia hevosia ja poneja ja jos omistajat ovat ulkona, pääsee usein taputtamaankin. Muuten ihan vaan tavallista kotona olemista. Illalla miehen tultua käydään hoitamassa isommat ruokaostokset.

Sunnuntaina ollaan niin laiskoja, kun mahdollista.

Vierailija
2/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten miehen pitää käydä musiikkikaupassa ja mun vaatekaupassa, lapsi lähtee jommankumman mukaan. Illalla löhötään telkkarin edessä.

Sunnuntaina miehellä treenit, sillä menee siellä koko päivä, mun ja lapsen kalenteri on vielä tyhjä=)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun saadaan lapsi nukkumaan katotaan leffoja ja syödään namia! :) Huomenna mies töissä päivällä ja illemmalla lähetään kokoperheellä ulos. Ihan illalla sitten onkin saunaa ja siideriä luvassa :)

Vierailija
4/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pitäis lopultakin pestä sauna, illalla luonnolisesti mennään puhtaaseen saunaan, katotaan telkkua ja otetaan ehkä parit lasilliset jotain hyvää. Sunnuntaina ehkä ulkoillaan ja ollaan vaan ihan perheen kesken kotosalla.

Vierailija
5/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina äidin luokse syömään.

Vierailija
6/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me lasten kanssa ollaan kotona (isommalla kaveri yökylässä) luultavasti 9-11 ulkoilua tms (täällä sähkökatko sen aikaa...).

kotona ollaan juu ja mies kun joskus kotiutuu menee luultavasti hetkeksi nukkumaan kun lähtee illalla 23.00 ajamaan taksia... tulee aamulla ja nukkuu sunnuntai päivän me lasten kanssa lähetään " evakkoon" mummolaan. Tullaan kotiin herätteleen tuota ukkelia sitten joskus iltapäivällä.

Vierailija
7/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lapsen kanssa sitten saunotaan ja syödään lättyjä iltapalaksi.

sunnuntaina päivällä olis ravintolaan meno isommalla porukalla, 10hlöä...

Vierailija
8/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna vanhemmalla lapsella on synttärit hesellä ja sunnuntaina kahvitan/kakutan sukulaisia. siinä se viikonloppu hurahtaa.

Vierailija
9/9 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina mennään katsomaan miehen serkun uutta vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä