Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton Roope Salminen antoi lapsenkasvatusvinkkejä. Ja mitäköhän luulee tietävänsä?

Vierailija
17.07.2017 |

IL-uutinen.

Miksiköhän aina, jos lapset aiheuttaa ärtymystä, niin lapsettomien _pitää_ _ymmärtää_ , että lapset on ihmisiä siinä missä muutkin jne. Ja lapsellisten lähtöoletus on, että kuka tahansa NORMAALI ihminen kyllä osaa ymmärtää lapsia.

Mutta siinä vaiheessa, jos lapselle sanoo että "älä huuda kun korviin sattuu" tms. mitä ihan normaaleillekin ihmisille sanoisi, niin sitten niistä lapsista tulee vanhempiensa mielestä sen luokan ulkoavaruuden olentoja, että on ihan ennenkuulumatonta ellei peräti röyhkeää, että lapseton niiden päälle mitään ymmärtäisi.

Sellasta vaan tuli mieleen. Onneksi nyt suurin osa vanhemmista lapsineen ihan normaaleja ja järkeviä, mutta noi uutisoinnit aina nostaa niitä dorkiakin esii.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*esiin

ap

Vierailija
2/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lapsenkasvatusvinkkejä hän antoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ne lapselliset ihmiset ei tiedä mistään mitään. Oikeassa Roope on ainakin siinä ettei lasten kuvia nettiin!!

Vierailija
4/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvän vinkin antoikin!

Vierailija
5/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Roopella ihan pieniä sisaruksia.

Vierailija
6/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan jatkuvasti bloggaajia jotka laittaa lasten kuvia nettiin, ja saarnataan siitä että niin ei saa tehdä. Nyt kun palstan ykkösinhokki Roope sanoo samaa, niin sekin on yhtäkkiä väärin. Anna mun kaikki kestää :D

Vierailija
7/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Roopen kommentti oli erittäin hyvä ja olen täysin samaa mieltä!

p.s. Ei Roope ole mikään "palstainhokki"

p.p.s Nauratti kun katsoin kuka oli kuvan kommenteissa mielensä taas pahoittanut. :D

Vierailija
8/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä Roopesta välitä, mutta ihan samalla linjoilla tuossa asiassa olen.

Vierailija
9/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukutaan jatkuvasti bloggaajia jotka laittaa lasten kuvia nettiin, ja saarnataan siitä että niin ei saa tehdä. Nyt kun palstan ykkösinhokki Roope sanoo samaa, niin sekin on yhtäkkiä väärin. Anna mun kaikki kestää :D

luitko aloitusviestin? Ihan päinvastaista siinä sanottiin

Vierailija
10/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palstahan on Roopen kanssa samaa mieltä. Hyvä Roope, hyvä mielipide!

Vierailija
11/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä haluaako kukaan sellaistakaan yhteiskuntaa että lasten kuvia ei näy missään, ikään kuin ko. olentoja ei olisi olemassakaan. Tai on vain pelkkiä päättömiä torsoja...

Olennaisempaa kai on se mitä ja missä julkaisee. Ja muiden lapsista jos laittaa kuvia niin tietysti luvan kanssa vain.

Vierailija
12/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun ihmiset lukee vaan otsikon eikä viestiä 

Vierailija
13/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luitko aloitusviestin? Ihan päinvastaista siinä sanottiin

Aloitus viestissä, mutta luitko itse mitä Roope sanoi. Hieno Roope!

Vierailija
14/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lasten kuvat saa enemmän tykkäyksiä eli se voi joskus ahkerasti omakuvia postaavia aikuisia harmittaa.

Vierailija
15/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se tunne että hävettää oikein itteäänkin, kun kirjoitti niin heikon aloitusviestin että kukaan ei jaksanut sitä edes lukea eikä siitä saa oikein mitään selvää tai sillä ole mitään tekemistä uutisen kanssa?

Vierailija
16/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aika pelottavaa sekin olisi jos lasten kuvat katoaisi maailmasta täysin...

Vierailija
17/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa olen Reinon kanssa samaa mieltä.

Jos 35 vuotias "lapsi" vielä noloilee, jotain 30 vuotta vanhoja someen laitettuja perhealbumi kuvia, niin päänsisällä on paljonkin tekemistä. Itsetunto on jäänyt kokonaan kehittymättä.

Olen laittanut 16 vuoden aikana lapsistani kaksi kuvaa per nuppi. Jos niistä lapset saa henkistä ahdistusta, niin sittenhän saavat. Ihme draamailua taas.

Vierailija
18/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti tuo otsikointi!

"Lapsettomalta Roope Salmiselta...."

Eli ainoastaan lapselliset saavat kommentoida tai omata mielipiteitä nykyajan ilmiöihin jos ne liittyvät lapsiin? Vaikka olisi lasten kanssa tekemisissä tai asia koskisi itseäänkin, niin mitään ei voi kommentoida koska ei ole OMIA lapsia?

Hei camoon! Ei ole ihan nykypäivää....

Vierailija
19/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun otsikon ja viestin yhteneväisyys ei täsmää yhtään.

Vierailija
20/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope olikin ihan oikeassa siinä ettei hän voi laittaa yhdenkään lapsen kuvia nettiin.

Sinänsä en ymmärrä mitä pahaa siinä on jos on vaikka yksityinen insta tms. jossa pelkkiä sukulaisia ja läheisiä ystäviä seuraajina, niin jos sinne laitta lapsestaan kuvia. Miten se sitten eroaaa jos laittaa sähköpostin liitetiedostona samoille ihmisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi