Häät laivalla?
Vihkiminen kirkossa, ja ideana olisi siirtyä satamaan tilausbussilla (firma vielä mietinnässä, onnibussi ehkäpä?).
Hytit vieraille ja menomatkan buffet maksetaan, mahdollisuus hyvä myös sille, että maksetaan laivan baariin sisään summa x joilla merkatut häävieraat saavat hakea juomaa oman mielensä ja halunsa mukaan.
Osallistuisitko sinä näihin häihin?
Tämä siis vasta idea tasolla, mutta faktoista otettu jo selvää.
Kommentit (27)
Ei ainakaan mitään buffaruokailua, kunnon safkat ja viinit kaikille. Jos aamulähtö, niin skumppa-aamiainen tarjotaan kaikille. Näin mä ainakin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan hauskalta. Lähinnä buffan ruokien laatu mietityttää. Mutta ei tuo setti varmaan ihan kauhean kalliiksi tulisi.
Joo en kertakaikkiaan haluaisi viettää hääjuhlaa siinä karjalaumassa tapellen viimeisestä katkaravusta ja "nauttia" sitä karmeaa hanaviiniä. Jos noin tekisin, niin sit varmaan joku kabinetti ja ruokailu sinne a la cartesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menomatkan minne (buffet ostetaan)? Eikös tuon pitäisi olla risteily eikä reittimatka?
Näin maalaisjärjellä: paluumatkalla kukin hoitaa ruokansa itse.
Riippuen vähän porukasta, niin miks ei. Toi ehdotettu kabinetti vois olla ihan kiva lisä.
Siis minne te sillä laivalla menette? Maksatteko myös vieraiden paluulipun?
Onko käsite risteily oikeesti noin vieras. Miniristeily esim on sellainen että risteillään Tukholmaan ja takaisin. On siinä meno- ja paluumatka koska osahan saattaa olla samalla laivalla ihan reittimatkalla menossa paikasta toiseen.
Joo ei. Todella white trash ja sielä olisi niin paljon muita kännissä ja kiimassa örveltäviä että jos edes wt:stä pääsee askeleen korkeammalle se olisi sana opiskelijabileet mutta keski-ikäisten seurassa.
Ite oon aina ollu perinteisissä häissä ja en oo näistä niin väliks. Humppa raikaa ja perinteiset hääleikit, voi luoja 😭
Jos laiva meno on teidän tyyliin niin ehdottomasti joo, sehän on teidän päivä, ei niiden vieraiden 😄
Lähtisin ilomielin! En ehkä itse järjestäisi omia häitäni näin, tai miksikäs ei? Ottakaa sieltä joku laivan cabinetti/kokoustila, jotta voitte järjestää jotain ohjelmaa.
Joillakin vierailla voisi olla kyllä vaikeaa, kun ei pääse kotiin yöksi.
Itseasiassa juuri eilen tuli telkasta "färjan" ohjelma, jossa oli häät ruotsinlaivalla, niillä oli juuri cabinetti, ruoka buffetissa ja lopulta menivät hemmotteluhoitoihin. Itseasiassa tuollaiset häät voisivat olla todella kivat, ja ainakin vaihtelua vieraille!
Erikoinen ja erilainen idea, tykkään :)
Jos itse järjestäisin hääni näin niin yrittäisin katsoa, että onnistuisiko vielä vihkimispäivälle järjestää ennen satamaan lähtöä vihkimis kuapungissa jotain yhdessä oloa, sillä uskon että kutsutuista vanhimnat eivät jaksa lähteä liavalle nuorten lailla bailaamaan.
Saisivat hekin hieman muutaki kuin pelkän papin aamenen päivästä irti.