Miksi minulle tulee lonkerosta krapula, mutta samasta määrästä kuoharia ei?
Vaikka joisin 2-3 lonkeroa niin aamulla vapisuttaa ja oksettaa. Kuoharista tulee kiva "sopiva" humala ja aamulla korkeintaan janottaa.
Kommentit (10)
Olisiko siinä jotain sellaista, että olet yliherkkä jollekin lonkeron ainesosalle?
Oikeesta lonkerosta vai näistä kaupan muka lonkeroista?
Itse pystyn juomaan valkoviiniä/kuoharia ihan älyttömiä määriä enkä tule liian humalaan eikä tule krapulaa, mutta heti jos juo jotain muuta vaikka yhen shotin välissä ni oon kohta yrjöömässä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesta lonkerosta vai näistä kaupan muka lonkeroista?
Kaupan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä jotain sellaista, että olet yliherkkä jollekin lonkeron ainesosalle?
Voi muuten olla! Kiitos sinulle! :)
ap
Luulen, että kyse on sokerin määrästä, jota siis lonkerossa huomattavasti enemmän. Mitä enemmän sokeria juomat sisältävät, sitä helpommin tulee krapula... Vertaapa vaikka vodka vs. likööri.
Joo, kaupan lonkerot on karmeeta evästä, voi hyvin olla joku hiivajäämä siellä, joka aiheuttaa huonon olon. Joskus kauan sitten teininä join jotain käymisteitse valmistettua vahvaa lonkeroa ja olo oli aina ihan kammottava.
Kokeileppa alkon lonkeroa ja onko sama efekti.
Mitä tarkoittaa sama määrä kuoharia? sama volyymi eli esim litra vai sama alkoholimäärä eli esim 1,5 dl 100% alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sama määrä kuoharia? sama volyymi eli esim litra vai sama alkoholimäärä eli esim 1,5 dl 100% alkoholia?
Siis esim. 10dl 4,7% lonkeroa vastaan 10dl 12%kuohuviiniä.
ap
Höpö höpö tuosta määrästä mitään tule!