Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei malta odottaa lämpenemistäni

Hitaasti lämpenevä
17.07.2017 |

Jos en ole heti halukas miehen tehdessä aloitteen seksiin, niin kohta käy vessan ovi ja mies menee runkkaamaan. Minua ärsyttää, ettei hän malta odottaa minulle oikeaa hetkeä ja tunnelmaa. Ärsyynnynkö ja loukkaannunko mielestänne turhasta? Mies kyllä on aina halukas, kun minä teen aloitteen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö kuitenkin hommaan mukaan sillä mielellä, että kyllä tästä fiilikset nousevat, kun vain hiplailee, hyväilee ja suukottelee, vai odotatko mieheltä jääkalikkana soidinmenoja?

Vierailija
2/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö kuitenkin hommaan mukaan sillä mielellä, että kyllä tästä fiilikset nousevat, kun vain hiplailee, hyväilee ja suukottelee, vai odotatko mieheltä jääkalikkana soidinmenoja?

En lähde mukaan, jos ei sillä hetkellä huvita.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa erohan teille on tulossa

Vierailija
4/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minuakin ärsyttäisi, jos puoliso käyttäytyisi niin kuin snä.

Aikaisemmissa suhteissani olen tottunut siihen, että minä kyllä teen aloitteita enemmän mutta toinen lähtee käytännössä aina mukaan vähnintään intensiiviseen muhinointiin, jos varsinaiseen seksiin ei ole aikaa. Hän kun lähtökohtaisesti haluaa minua ja minä häntä.

En tiedä, onnistuisiko minulta suhde ihmiseen, jolle seksi maistuu vain silloin tällöin fiiliksen mukaan.

Vierailija
5/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikuttaa siltä, että torjut heti, miehen logiikalla runkkaus on parempi vaihtoehto.

Jos taas tilanne on se, että et torjuisi siinä tapauksessa, että mies jaksaa nähdä vähän vaivaa lämmittelemiseen ja oikeanlaiseen tunnelmaan pääsemiseen, kannattaisi varmaan puhua asiasta. Nythän olette sellaisessa kierteessä, että kun miestä torjutaan, ei hyvä.

Vierailija
6/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas fiilistelen itseni oikeisiin tiloihin pitkin päivää miettimällä millä tavalla miehen yllättäisi kun tulee kotiin. Kun mies tulee kotiin käyn heti kimppuun ja kaikki vihjaava flirtti, pienet kosketukset ja hitaasti etenevä esileikki jää pois, mutta kun en malta.

Vierailija
7/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siinä tapauksessa ymmärrän miestäsi. En itsekään jaksaisi jatkuvia torjuntoja, vaan jos toinen osapuoli selkeästi ilmaisee, että ei huvita, niin sitten ei. Seksissä vastuu on MOLEMMILLA, ja mikäli SINÄ et tee haluttomuudellesi mitään, ei mieskään voi tehdä. Harvassa olisi seksi pitkissä parisuhteissa, jos aina odotettaisiin jotain maagista hetkeä, kun molemmat ovat kiimansa huipulla. Himo, kuten rakkauskin, on tunne, jota voi myös itse omalla toiminnallaan herätellä, pitää yllä ja työstää. Itse asiassa niin täytyykin tehdä, mikäli haluaa niiden säilyvän vuosikymmeniä.

En itsekään ole aina heti valmis, kun mies tekee aloitteen, mutta silloin voin sanoa asiasta, jolloin edetään hitaammim, ja minäkin ehdin mukaan. Tai jos kerta kaikkiaan ei haluta lainkaan, niin silloin en seksiä harrasta. Mies ei tosin koe tarvetta masturboinnille, koska totaalitorjunnat ovat harvassa. Sama toimii totta kai myös toisin päin.

Vierailija
8/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten tekee aloitteen. Ei muakaan napannut kun mies pitkin päivää vonkasi ja puristeli takapuolesta. Aloitteen teko tarkoitti rintojen runnomista ja haarovälin kourimista, juuh en lämmennyt.

Mulle toimii paremmin hienovarainen lämmittely esim. Hiusten sively ja suukottelu.

Vierailija
9/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa kuvan että mies haluaa ap:tä niin paljon ettei malta odottaa seksiä. Totuus taitaa kuitenkin olla että mies koittaa kepillä jäätä että lohkeisko mutta koska ei paljoa vaivaa viitsi nähdä keskinkertaisen seksin takia niin mies mieluummin runkkaa. Jos seksi on vain yhden ihmisen haluamaa ja toinen ei ole siinä täysillä mukana niin ei se voi hyvää olla. Runkkaus on silloin oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas fiilistelen itseni oikeisiin tiloihin pitkin päivää miettimällä millä tavalla miehen yllättäisi kun tulee kotiin. Kun mies tulee kotiin käyn heti kimppuun ja kaikki vihjaava flirtti, pienet kosketukset ja hitaasti etenevä esileikki jää pois, mutta kun en malta.

Olen huomannut, että naisten aloitteet on usein tuollaisia heti kimppuun käymisiä. Ja jos mies ei sytykään sekunnissa, niin loukkaannutaan verisesti. Miksei naiset voi tehdä itse aloitteita samalla tavalla kun toivovat itselleen tehtävän? Useimmat naiset kuitenkin sanovat kaipaavansa flirttiä tai pieniä kosketuksia tunnelman luomiseksi ja tarpeeksi pitkää esileikkiä ennen seksiä.

Vierailija
11/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi sinua sitten häiritsee jos mies toimii samalla tavalla? Hän ehdottaa silloin kun mieli tekee. Runkkaus on kuitenkin hänelle selkeä kakkosvaihtoehto, joten siitäkään on turha loukkaantua.

Vierailija
12/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanhanaikainen, että minusta tuollainen puolijulkisesti runkkailu on epäsopivaa enkä oikein tietäisi, miten suhtautuisin tuollaiseen mieheen. Kuulostaa, että suhteessa on muutakin ongelmaa. Sovitteko edes toisillenne?

Vierailija
13/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo ehti puhua ap:n haluttomuudesta. Se, että ei halua koko ajan seksiä, ei tarkoita haluttomuutta. Ap haluaa seksiä, mutta ei aina, kun mies tekee aloitteen.