Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penkitin tietämättäni miestä tinderissä

Vierailija
17.07.2017 |

Nyt ärsyttää. Olen ollut koko ajan kiinnostunut miehestä, mutta elämä ollut niin sekaisin, etten ole osannut lähestyä häntä. Nyt lähestyin ja taitaa olla liian myöhäistä. Voiko tilannetta vielä korjata? Mies siis on lähetellyt minulle viestejä joihin en ole vastannut. Nyt olen lähestynyt häntä eikä hänestä enää kuulu mitään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tilannetta korjata vielä? Selittää miehelle tilanne?

Vierailija
2/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähettää yhden viestin jossa lyhyesti ja ytimekkäästi selität asian ja esität konkreettisen näkemyksen siitä miten tapailunne mahdolliseti jatkuu. Jos miehestä ei kuulu mitään tai vastausviesti on tyyliä ok, niin se oli sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on penkittänyt itse itsensä Tinderissä, koska ei vastaa ts. vain piilottanut profiilinsa, eikä käytä sitä. Kesälomilla.

Laita vielä uusi ystävällinen viesti ja selitä. Jos ei tule mitään vastakaikua, anna olla. Älä silti suutuspäissäsi poista mitään! :-) Jospa se sieltä vielä... Seuraa vaikka vaihtuvatko kilometrit, silloin Tiedät että käyttää kuitenkin Tinderiä.

Vierailija
4/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lähettää yhden viestin jossa lyhyesti ja ytimekkäästi selität asian ja esität konkreettisen näkemyksen siitä miten tapailunne mahdolliseti jatkuu. Jos miehestä ei kuulu mitään tai vastausviesti on tyyliä ok, niin se oli sitten siinä.

Tai sitten lähettää jotain kuukausia myöhemmin uuden viestin. Ennen kuin ollaan tavattu, mikään ei ole todellista.

Jotkut ovat loistavia kuvissa ja teksteissäkin, mutta naamatusten tilanne on sitten toinen. 

Vierailija
5/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko soittaa miehelle ja kertoa tunteistasi? Viesti on aina huonoin valinta.

Vierailija
6/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähetin viestin johon ei ole vielä vastannut. Jos ei huomiseen mennessä vastaa, niin lähetän uuden viestin jossa kerron tilanteen syvällisemmin.

Vierailija
7/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan vaan. Ei tommosiin kopeisiin tyyppeihin kantsi tuhlaa aikaansa. Miehiä tulee aina uusia.

Vierailija
8/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopeisiin? Mutta tämä mies on nimenomaan lähetellyt mulle viestejä. Minä tässä olen tehnyt virheen.

Vierailija
9/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkittäminen tarkoittaa moottorin tehon mittaamista,miten sen voi liittää tinderiin?

0/5

Vierailija
10/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut miehen useisiin viesteihin? Kyllä voi hyvinkin olla, että mies ajattelee ettei sinua kiinnosta yhtään. Voi kirjoitella muun naisen/muiden naisten kanssa jo. Ehkä tavatakin. Saattaa vastata sinulle tai sitten ei. Laita vaan selitysviesti mutta älä  ihmettele jos mies ei siihen kummemmin kommentoi. Sitten vaan eteenpäin. :)

Vierailija
11/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan vaan. Ei tommosiin kopeisiin tyyppeihin kantsi tuhlaa aikaansa. Miehiä tulee aina uusia.

Aika ihmeellinen ajatusmalli. Miehen tulisi aina mukautua naisen mielenliikkeisiin tai hän on kopea. Kyllä se vahtuu suhetissa ja niiden sytymisellä on myös naisella, vaikka voi prisenssaunelmissa ottaakin raskaalle. 

Vierailija
12/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuitenkin varmuuden vuoksi alapäästäsi kuva hänelle.

Vierailija
13/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä teketakketu juttuja.

Vierailija
14/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko soittaa miehelle ja kertoa tunteistasi? Viesti on aina huonoin valinta.

😂

Vierailija
15/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teketakketu?

Vierailija
16/18 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: