Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset suhtautuvat bodaukseen typerästi?

Vierailija
17.07.2017 |

"Eiks toi jo riitä?" "Ihan liikaa lihaksia" "Mihin sä noita lihaksia tarviit?" tuollasta paskaa saa kuunnella jatkuvasti. Soitan myös erästä instrumenttia ja arvatkaa saako kuulla seuraavanlaista: "Ai harjottelet uutta kappaletta? Eiks ne vanhat jo riitä?" "Tuollainen soittotaito on jo ällöttävää" "Ostakaa makkaraa on vielä ihan ok, mutta tuo menee jo yli"

No en saa kuulla. Miksi lihasten kasvatus saa noin ääliömäisiä reaktioita? Joo en tarvitse lihaksia mihinkään, mutta en myös tarvitse soittotaitoakaan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se näyttää typerältä. Naisille miehen bodausinnostus on yhtä ikävä juttu kuin miehelle jos nainen vetää ihan överiksi jossain asiassa, tyyliin kokonaamatatuointi, tai tekotukka+tumma purkkirusketus+ 30cm glittermuovikynnet, luullen näyttävänsä "paremmalta". Aiheutuu myötähäpeää ja tarve kertoa toiselle et hei, kai tiedät, että ylivoimaisesti valtaosa ajattelee että alat jo näyttää naurettavalta?

Vierailija
2/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska se näyttää typerältä. Naisille miehen bodausinnostus on yhtä ikävä juttu kuin miehelle jos nainen vetää ihan överiksi jossain asiassa, tyyliin kokonaamatatuointi, tai tekotukka+tumma purkkirusketus+ 30cm glittermuovikynnet, luullen näyttävänsä "paremmalta". Aiheutuu myötähäpeää ja tarve kertoa toiselle et hei, kai tiedät, että ylivoimaisesti valtaosa ajattelee että alat jo näyttää naurettavalta?

En treenaa näyttääkseni muiden silmissä paremmalta. Bodaus on mulle kuin kuvanveistoa. Oon kuvanveistäjä, joka pikkuhiljaa muokkaa kroppaansa. Ei kukaan mene sprintterillekään sanomaan, että juokses hiljempaa, alle 10s ajat menee överiksi. Miksi sitten tässä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläpä sinä yleistä. Itse en tykkää bodatuista miehistä, treenaan paljon myös ja en halua mitään tavan löllöä/ kaljamaha/ kukkakeppi miestä. Sellainen jonka kanssa voi käydä salilla on just 👌

Vierailija
4/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kateellisuus. Oma itsekuri ei riitä kropan ylläpitoon niin pakko keksiä moitittavaa. "näyttää typerältä" on myös ehkä lapsellisin kommentti mitä tiedän. Et sä läskillekkään mene sanomaan että ootpas sä typerän näköinen lihava ihrakasa. Ja tähän argumenttiin varmaan moni tulee sanomaan, "hellan lettas sillä voi olla joku sairaus eikä voi lihavuudelleen mitään". juu juu, nää on näitä aina. :D Mullakin on monia lapsellisia mielipiteitä toisten ulkonäköön liittyvistä seikoista mutta pidän ne kyllä omana tietona ja koitan suhtautua ihmisiin ihmisinä enkä ulkonäön perusteella. ugh olen puhunut.

Vierailija
5/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläpä sinä yleistä. Itse en tykkää bodatuista miehistä, treenaan paljon myös ja en halua mitään tavan löllöä/ kaljamaha/ kukkakeppi miestä. Sellainen jonka kanssa voi käydä salilla on just 👌

Ihana autocorrect mutta itse tykkään siis bodatuista miehistä, en tavan löllöisyä mitä on kaupungit täynnä katukuvassa.

Tuo edellinen.

Vierailija
6/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska bodaajat ovat aina tyhmiä. Lihakset isommat kuin aivotoiminta.

Vierailija
7/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös hassu ennakkoluulo. Ilmeisesti joillekin on kova paikka, jos fiksu tyyppi treenaa. Itkisit vuolaasti, jos kävisit unisportilla

Vierailija
8/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska kateellisuus. Oma itsekuri ei riitä kropan ylläpitoon niin pakko keksiä moitittavaa. "näyttää typerältä" on myös ehkä lapsellisin kommentti mitä tiedän. Et sä läskillekkään mene sanomaan että ootpas sä typerän näköinen lihava ihrakasa. Ja tähän argumenttiin varmaan moni tulee sanomaan, "hellan lettas sillä voi olla joku sairaus eikä voi lihavuudelleen mitään". juu juu, nää on näitä aina. :D Mullakin on monia lapsellisia mielipiteitä toisten ulkonäköön liittyvistä seikoista mutta pidän ne kyllä omana tietona ja koitan suhtautua ihmisiin ihmisinä enkä ulkonäön perusteella. ugh olen puhunut.

On typerää mennä kommentoimaan toisten ulkonäköä, mutta ihan yhtä naurettavaa on ajatella, että kaikki kommentit johtuu kateudesta.

En koskaan haluaisi näyttää kehonrakentajalta tai elää sitä elämää, joten mistä olisin kateellinen? Tosin en mene laukomaan typeriä kommenttejakaan ihmisille, jotka sitä harrastavat.

Vierailija
9/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En treenaa näyttääkseni muiden silmissä paremmalta. Bodaus on mulle kuin kuvanveistoa. Oon kuvanveistäjä, joka pikkuhiljaa muokkaa kroppaansa. Ei kukaan mene sprintterillekään sanomaan, että juokses hiljempaa, alle 10s ajat menee överiksi. Miksi sitten tässä?

ap

Ehkä se liittyt siihen, että huippu-urheilu ei ole lähes koskaan terveellistä. En tiedä ketkä sua käy kommentoimassa, mutta jos ne on sun kavereita, ne voi olla vaan huolissaan susta. Tai sitten ne on vaan ääliöitä.

Vierailija
10/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini bodaa siksi että pitää sillä paukahtaneen selkänsä kunnossa. Ihastui sitten bodaamiseen ja nyt kilpailee. Ei ole mikään "pelkän lihaksen perässä bodaava" vaan hakee myös symmetrisyyttä jne. Hän ei myöskään käytä kaikkea aikaansa salilla vaan käy töissä ja viettää aikaa lastensa kanssa. Mun mielestä on hienoa että useamman kerran synnyttäneellä on noin upea kroppa ja omaa järkevää tekemistä. Kovin usein näen niitä ylipainoisia mammoja, jotka vaappuvat edestakaisin ja valittavat kun kilon ostoskassi on liian painava. Ikinä en omaa, timmiä äitiäni sellaiseen vaihtaisi!

Ja kyllä, hänellekin laitettiin huolellinen ruiskurusketus ennen lavalle nousua, jotta lihakset näkyisivät kunnolla.

Vierailija
11/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä se liittyt siihen, että huippu-urheilu ei ole lähes koskaan terveellistä. En tiedä ketkä sua käy kommentoimassa, mutta jos ne on sun kavereita, ne voi olla vaan huolissaan susta. Tai sitten ne on vaan ääliöitä.

Yleensä puolitutut. Mun tekeminen on kaukana huippu-urheilusta. Enemmän semmosta tavoitteellista toimintaa omaksi iloksi eikä tähän edes mene kauheasti aikaa

Vierailija
12/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää mennä kommentoimaan toisten ulkonäköä, mutta ihan yhtä naurettavaa on ajatella, että kaikki kommentit johtuu kateudesta.

En koskaan haluaisi näyttää kehonrakentajalta tai elää sitä elämää, joten mistä olisin kateellinen? Tosin en mene laukomaan typeriä kommenttejakaan ihmisille, jotka sitä harrastavat.

Kateellisuus ja älyn puute on syyt ilkeisiin kommentteihin. Ihan hyvä juttu jos sä et kuulu niihin. Bodaaminen ei vielä kuitenkaan tarkoita sitä että susta semmoinen mr olympia tason kehonrakentaja tulisi tai että sun pitäisi semmoista elämää elää. Kaikki kuitenkin haluaa näyttää hyvältä, ja se on fakta.

Vierailija
13/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Yleensä puolitutut. Mun tekeminen on kaukana huippu-urheilusta. Enemmän semmosta tavoitteellista toimintaa omaksi iloksi eikä tähän edes mene kauheasti aikaa

Nimenomaan. Monella tämä harrastus voi olla vaikka juuri se pianon tai kitaran soitto. Sitä ei katsota pahalla niin mikä muu syy kehonrakennuksen tuomitsemiselle voi olla kuin kateellisuus ja oma laiskuus.

Vierailija
14/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarit käyttää steroideja. Salilla helposti näkee kuka on syönyt mömmöjä.

Vierailija
15/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös hassu ennakkoluulo. Ilmeisesti joillekin on kova paikka, jos fiksu tyyppi treenaa. Itkisit vuolaasti, jos kävisit unisportilla

Ennakkoluulo johtuu siitä että bodareissa on paljon latvakakkosia. Siihen kun vetävät hormonit ynnä muut mömmöt päälle niin en minäkään viihdy sellaisten seurassa. Jouduin käymään muutaman kuukauden punttisalilla ja suurin osa keiden kanssa siellä juttelin oli näitä latvasta lahoja. 

Vierailija
16/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh etpäs aivan pitänytkään lapsellista mielipidettäsi omana tietona, heti toisessa lauseessa meni plörinäksi:)

Vierailija
17/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko ketju kuulostaa kyllä aika bodarin fantasialta. Oi kun porukka oikein kauhuissaan sanoisi kuinka iso mä oon!

Ei oikeasti sanota, ehkä vitsillä ja sarkasmilla kun bodari oikein kommenttia kärttää. Koska ei ketään kiinnosta.

Vierailija
18/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaaminen on ulkonäkökeskeistä toimintaa, ja äärimmäisyyksien ihannointi on aina arveluttavaa. Vähän kuin naiset hankkisivat aina vain pulleammat huulet tai ämpärin kokoiset hinkit. Ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat usein hieman itsekeskeisiä, ja kyllähän sen hormonien vetämisen huomaa älykkyydessä ennen pitkää. Siitä syntyy helposti sellainen kuva, että mitä isommat lihakset, sitä tyhmempi ihminen on.

Eri asia, jos ne lihakset ovat ihan oikeasti muotoutuneet vaikkapa fyysisen työn kautta, silloin ne ovat sopusuhtaiset ja kauniit.

Vierailija
19/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on sellainen ero, että ylipainoinen ei tee järjetöntä määrää työtä sen eteen, että näyttää lihavalta. Se ulkomuoto ei ole hänen tavoitteenaa. Jos on , niin kyllä hänellekin siitä sanotaan.

Vierailija
20/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siinä lajissa tärkein avu on jotain mihin ei voi itse vaikuttaa lainkaan : geneettinen lahjakkuus eli joku 3% vähemmistö.