Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän toi Stefan oo yhtään paha! Mitä te taas olette liiotellu!

Vierailija
17.07.2017 |

Katoin tota Martinan insta kuvaa heistä enkä kyllä nää Stefua minään pullasorsana ym. mikskä häntä täällä on mainostettu. Taitaa olla jopa suhtkoht pitkä. Ihan asiallisen näköinen nuorimies! Ihme ettei hän saanut Satu Tuomistoa tai Sofiaa itselleen jos rahaakin on kun roskaa. Ihme myös että antaa vasta nyt kuvata itseään Martinan rinnalla kun erosivat.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ihme. On se ihmeellinen mies tuo Stefan;)

Vierailija
2/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Stefankin tunnetaan palstalla pelkästään etunimellään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttanut tai sitten ihan vaan iän myötä solakoitunut – jos nyt silleen voi käydä.

Erikoista, että suostuu kuvattavaksi. Oikein käsi naisensa harteilla. Luulen, että tosissaan säikähti Hanneksen ja Martinan romanssista. Mun mielestä Martina näytti tosi onnelliselta Hanneksen vierellä. Katsokaa sen ilmettä ja kehonkieltä nyt. Ei vaikuta onnelliselta, vaikka yltäkylläisyydessä kylpee...

Tuo Stefan. Jumankauta mikä äijä. Sikailee minkä ehtii, akka pillastuu ja hakkaa sen takia sivullisia, ja äijä levittää kulta- ja hopearahat samettiliinalle..

..ja siihen lankeaa Martina Aitolehti. Silkkaa sulaa vahaa. Rakkaudella niin väliä, kunhan on rahaa.

Huh. En pysty kadehtii, vaikka Hublotit ja Chanelit vilkkuu

Vierailija
4/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Stefankin tunnetaan palstalla pelkästään etunimellään?

Eiku häähä on Stefu!

Näin meidän palstamammojen kesken

Vierailija
5/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole mikään erikoisen näköinen. Ärsyttää se, miten se määräilee Martinaa tai Martina antaa määräillä. Martina on naarasleijona, ei häntä ole ennen miehet määräilleet eikä tulisi antaa määräillä rahan tai rakkauden takia.

Satu ja Sofia on molemmat rahan perään. Satu tapaili vaikka ketä, ennen kuin löysi tarpeeksi rikkaan miehen. Samaa yrittää nyt Sofia. Se, että nämä naiset ovat olleet kiinnostuneita jostain miehestä, ei sinänsä tarkoita, että mies olisi mitenkään erikoinen.

Vierailija
6/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa varmaan kuvata itseään, koska Martina on halunnut sen tekevän selväksi, kenen kanssa on sen jälkeen, kunnes on nöyryyttänyt Martinaa ensin julkisesti pettämissekoilullaan ja muulla. Tosi epäkypsä jätkä on. Martinasta olen aina tykännyt.

Vierailija
7/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne taas yhdessä???

Vierailija
8/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita martsun koipia vaivaa?

Vierailija
9/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mara niin täynnä itteään että oksat pois. Ig storyn uusimmassa ovat lenkillä yhdessä ja aiemmin esitteli chanelit ym moneen otteeseen. Naurettava tyyppi.

Vierailija
10/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus vs. Raha.

NO TIETENKIN RAHA!!!!

Vierailija
12/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää et ois laihtunut... kyllä se aiemmin.oli vähän löysähkö pullasorsa.

Vierailija
13/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on aina niin mustissa...vaatteet, mustat hiukset ja tumma meikki..tekee hänestä monesti vihaisen näköisen. Martinan kannattais joskus vähän keventää tyyliään

...kokeilla vaaleampia hiuksia yms..

Vierailija
14/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että Martina täytti 55-vuotta eikä 35, sen verran kuluneelta ja väsyneeltä näyttää tuossa Stefanin vierellä. Menisi ulkonäkönsä puolesta Stefun äidistä.

Vierailija
15/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mara niin täynnä itteään että oksat pois. Ig storyn uusimmassa ovat lenkillä yhdessä ja aiemmin esitteli chanelit ym moneen otteeseen. Naurettava tyyppi.

Nojoo, oon seurannu sen snäppiä ja siellä on myös Chanelit ja Vuittonin kellot esitelty. Ja aina se kun musta mersu tulee hakemaan heitä ja Martina nousee kyytiin. Nää kerto kyllä minkä perässä Martina on ja mikä hänelle on tärkeää. Miksi muuten ois tarve esitellä näitä kalliita ostoksia ja luksuselämää.

Vierailija
16/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen. Kelpaisi mullekin. Mitä ihmettä näkee marassa? Olen nähnyt tämän pariskunnan livenä ohimennen ja kyllä oli mara kiukkuinen ja Stefu kuin alistettu koira

Vierailija
17/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että Martina täytti 55-vuotta eikä 35, sen verran kuluneelta ja väsyneeltä näyttää tuossa Stefanin vierellä. Menisi ulkonäkönsä puolesta Stefun äidistä.

Niin menis minun mielestä se Stefun juhannusheila Norakin. Taitaa tykätä milfeistä.

Vierailija
18/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen. Kelpaisi mullekin. Mitä ihmettä näkee marassa? Olen nähnyt tämän pariskunnan livenä ohimennen ja kyllä oli mara kiukkuinen ja Stefu kuin alistettu koira

Levillä? Vai onko ne muka aina Mara raivona ja Stefu reppanana kun jalkautuvat tavallisen kuolevaisen pariin.

Vierailija
19/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levillä? Vai onko ne muka aina Mara raivona ja Stefu reppanana kun jalkautuvat tavallisen kuolevaisen pariin.

Joo olen se joka näki heidät Levillä. Uskon että riitelevät usein. Vielä myöhemmin näin maran hullussa porossa ja ei voi ihminen ylimielisemmältä näyttää. Ihan kun ois ottanut jotain sillon

Vierailija
20/54 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan hakkaamisjutut saadaan näillä kuvilla unohdettua ja sen tietää ST itsekin. Toivottavasti menevät kihloihin ja elävät rauhallista elämää jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan