Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On hienoa olla moderaattori vai mikä ihme sensujoija on. Saa esittää jumalaa tai kuningatarta. Joku äsken kirjoitti työttömyyden ja köyhien alistamisen vaikutuksista yhteiskuntaan ja mainitsi kansanedustajien jätti-eläkkeet

Vierailija
17.07.2017 |

Niiin ilmeisesti poistettiin koko ketju. No kaipa se nykyinen hallitus tätäkin palstaa valvoo ja ohjeistaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan