Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein riitelet miehesi kanssa?

Vierailija
16.07.2017 |

Kuinka usein riitelette? Millaisia riitoja teillä on ja kauanko ne kestävät?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 5 vuodessa, riita kestää pari kuukautta

Vierailija
2/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä kertaakaan riidelty, ennemminkin kinasteltu (tai oikeestaan minä mäkättänyt), mutta ne loppuu lyhyeen kun mies on aina niin zen ja tekee ongelmitta kompromisseja. Yhdessä oltu 8v. ja kolme lastakin kiristämässä (minun temperamenttisia) pinnoja.

Edellinen suhteeni oli todella myrskyisä (kaksi temperamenttista ei vaan sovi yhteen), joten tämä on kyllä ihan luxusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmh pientä jupinaa on harva se päivä, kovia riitoja harvoin. Ehkä kahdesti vuodessa?

Vierailija
4/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten suositussa laulussa sanotaan. "We don´t argue anymore". Me emme enää riitele, kun  olemme asumuserossa. Nyt yhteiselo sujuu jopa paremmin kuin ennen. Yhteiselo.

Vierailija
5/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöistä riidellään viikoittain. Pinna kiristyy ja sitten korotetaan ääntä. Riita sovitaan jo hetken päästä kun ollaan rauhoituttu. Muutimme yhteen 4 kuukautta sitten ja tämä on sellaista tapojen yhteen sovittelua :D isoja riitoja ei ole ollut

Vierailija
6/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja oltu  yhdessä 51 vuotta. Ei mitään vakavaa ,vain nalkutusta kaikesta!

Vierailija
7/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme riitele juuri koskaan. Ehkä 1-2 kertaa vuodessa on mulla joku itkuilta, jolloin olen mustis ja käyttäydyn tyhmästi, mutta ne "riidat" on nopeasti pussattu pois. Kotitöistä ei tarvitse riidellä. Kumpikin tekee minkä jaksaa.

Vierailija
8/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa voi olla jotain pientä ja arkista äänenkorotusta esim. kotitöistä, ei kummempaa.

Itsellä on paha tapa padota tunteita/ärsytystä. Jos esim. joku harvakseltaan tapahtuva asia (yleensä liittyy kulttuurieroihin) ärsyttää, niin koetan pitkään tulla toimeen ymmärtäväisesti ja kypsästi ärsytystä näyttämättä. Sitten kun keittää lopulta yli (noin kerran vuodessa) niin mies saa kuulla järkyttävän verbaalisen oksennuksen. Nohhhh, sitten jutellaan ja kaikki on aina saada selviteltyä saman illan tai viimeistään seuraavan päivän aikana.

Vierailija
9/9 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kyllä aikuisten pitää pystyä selvittämään ongelmat rauhallisesti keskustelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän