Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES: kumpi nainen mieluummin:

Vierailija
16.07.2017 |

MIES, kumpi nainen mieluummin: lihava 25v vai hoikka 35v? Jos kasvoilta ulkonäöllisesti suht samaa tasoa?

-sosiologi tutkii

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran aseella uhataan, niin hoikka 35. Tosielämässä ei kumpikaan.

M36

Vierailija
22/28 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 on jo niin rupsahtanut naamastaan, että pikkasen pyöreä 25 vie voiton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v. kirjoitti:

Riippuu siitä, että paljonko ylipainoa sillä 25-vuotiaalla on, siis onko sitä vaikka 5 kiloa vai 50 kiloa. Mutta vastaisin hoikka 35-vuotias ihan siksi, että siihen 25-vuotiaaseen olisi liian iso ikäero. Siis jos ajattelisin naista mahdollisena seurustelukumppanina. 

Et ole mies.

Vierailija
24/28 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys osoittaa sen että naisilla on asiat aivan helvetin hyvin kun pelkkä syömättä jättäminen vaikuttaa markkina-arvoon noin paljon.

Mitä mies voi vastaavasti tehdä että saa samanlaisen markkina-arvon kasvun kuin nainen hoikkuudellaan?

Taitaa olla niin että ei mitään..

Miehen markkina-arvo on kohdillaan kun hän on vaimoaan ja perhettään rakastava luotettava mies.

Valitettavasti ei ole, muuten minä olisin jo parisuhteessa.

Tällä palstalla on saanut jo monesti kuulla että se hyväsydäminen kiltti ja kunnollinen luotettava rakastava mies on vain tavallisen miehen ominaisuuksia eikä sillä saa mitään bonuspisteitä eli se ei kohota miehen markkina-arvoa.

Varsinkaan jos on sitä vaan omasta mielestään.

Vierailija
25/28 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v rouva on paras ei tarvi kouluttaa aikuista naista

Vierailija
26/28 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalon estetiikka ei ole sidoksissa painoon, vaan sopusuhtaisiin muotoihin. Rimppakinttu tai pallomaha eivät kumpikaan toimi. Läski on oikein jakautuneena paljon parempi kuin normaalipainoinen vaikka olisi 10 vuotta vanhempi. Osa miehistä sitäpaitsi haluaa persettä asenteella "isompi on parempi". Osa innostuu tisseistä yms. Oletus, että laiha on läskiä parempi, ei vaan päde, koska makuja on niin monia.

Tuo on isoilta osin itsensä pettämistä.

Katsotaan vaikka hollywood tähtiä ja miljardöörejä. Sellaisia jotka helpoiten pystyvät vaikuttamaan puolisonsa valintaan. Voivat valita kumppanin tuhansien halukkaisen ehdokkaiden joukosta. Heistä hyvin harvalla on pullukka vierellään. Aivan yksiselitteisesti enemmistö suosii normaalivartaloisia ja hoikkia.

Tottakai aina on poikkeuksia, mutta näin keskimäärin tuo pitää todella hyvin paikkaansa. Eikä tietenkään ulkonäkö ole ikinä ainoa asia mikä ratkaisee. Harva mies tyytyy elämänkumppanina nättiin bimboon jonka päässä liikkuu jotain vain purukumia syödessä.

Vierailija
27/28 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo; hoikka 35.

m45

Vierailija
28/28 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoikalla ja lihavalla voisi olla samanlaiset kasvot? No vastataan lihava, koska ehkä sillä on mun kanssa mätsäävät elintavat

Oon katsonut ihmisiä kaduilla ja kuvia ihmsistä niin monella lihavalla on hoikemmat kasvot kuin minulla. Joistain lihavista kun ottaa kasvokuvan niin ei välttämättä arvaisi, että on lihava. Musta taas jos ottaa kasvokuvan niin voisi luulla, että olen lihava. Pullavat, pyöreät ja kaksoisleukaiset kasvot, vaikka hoikka olenkin. 

160cm/48kg