Järkytyin tänään rannalla kun pikkupojat kommentoivat persettäni
Olin siis tänään rannalla ottamassa aurinkoa, kun sivukorvalla kuulin lasten ääniä siitä parin kymmenen metrin päästä. Erotin puheesta ilmaisuja kuten "kato mikä horo", "hyvä perse tol muijal", "vittu ku tota pääsis läiskii". Nostin päätäni ja katsoakseni ketkä päästävät moista tekstiä suustaan ja näen pari vaahtosammuttimen kokoista, ehkä 8-9-vuotiasta pikkupoikaa tuijottamassa ja osoittelemassa minua sormellaan (tämä tosin loppui aika lailla heti kun katsoin heidän suuntaansa). Ja vanhempansa makaavat auringossa kuulokkeet korvilla eivätkä tee mitään kouliakseen jälkikasvunsa puheenpartta. Onko ihmekään että naisia kohdellaan esineinä, kun jo alle 10-vuotiailla suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen on tämä?
Kommentit (24)
Olivatko mahdollisesti kulttuuriväkeä?
Sulla taitaa olla tosi hyvä perse?
Inhottavaa :( Toivottavasti oppivat vielä tavoille.
No hui että. Ihan pikkupojat sanoivat neidille pahasti. Nyt on kyllä maailma ihan mullinmallin.
Olisit vilauttanut vähän pojille, niin olisi jäänyt kaikille hyvä mieli.
Mitä omaa lapsuuttani muistelen niin kuulostaa normaalilta poikien keskustelulta, mutta huutelemaan ei pitäisi ruveta. Vanhemmat eivät siltä osin ole osanneet hommaansa.
Surullista että pienet pojat tollasia osaa puhua :/
Pitääkö kaikesta aina loukkaantua? Eikö tuotakin olisi voinut ottaa kohteliaisuutena? Pojat kuitenkin kehuivat takapuoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Olin siis tänään rannalla ottamassa aurinkoa, kun sivukorvalla kuulin lasten ääniä siitä parin kymmenen metrin päästä. Erotin puheesta ilmaisuja kuten "kato mikä horo", "hyvä perse tol muijal", "vittu ku tota pääsis läiskii". Nostin päätäni ja katsoakseni ketkä päästävät moista tekstiä suustaan ja näen pari vaahtosammuttimen kokoista, ehkä 8-9-vuotiasta pikkupoikaa tuijottamassa ja osoittelemassa minua sormellaan (tämä tosin loppui aika lailla heti kun katsoin heidän suuntaansa). Ja vanhempansa makaavat auringossa kuulokkeet korvilla eivätkä tee mitään kouliakseen jälkikasvunsa puheenpartta. Onko ihmekään että naisia kohdellaan esineinä, kun jo alle 10-vuotiailla suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen on tämä?
Me sovimme tuossa ihanimmat kyrvät -ketjussa av-mammojen kesken tänään, että kaikenlainen vastakkaisen sukupuolen esineellistäminen on ihan ookoo. Enää et voi valittaa. Mutta lue toki sitä ketjua, niin pääset makuun miten tytöt esineellistää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me sovimme tuossa ihanimmat kyrvät -ketjussa av-mammojen kesken tänään, että kaikenlainen vastakkaisen sukupuolen esineellistäminen on ihan ookoo. Enää et voi valittaa. Mutta lue toki sitä ketjua, niin pääset makuun miten tytöt esineellistää...
Voi ei
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sikoja iästä riippumatta.
Melkoinen yleistys. Mutta yleistyksethän ovat mammoille ok silloin kun ne kohdistuvat miehiin.
Vierailija kirjoitti:
No hui että. Ihan pikkupojat sanoivat neidille pahasti. Nyt on kyllä maailma ihan mullinmallin.
Tais olla sun poikia?
Mukainen eräät tytöt kommentoivat "saatanan läskiksi kaljamasuksi" vaikka oon absolutisti. Syön tosin kääristorttua mut ei pitäs kommentoida toisen ulkonäköä.
En usko, että vanhemmat olivat kuulokkeet korvilla. Liian helppo tarina, tämä on provo.
No tee rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta.
Miehet ovat sikoja iästä riippumatta.