Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaan hulluna kyykkyjä ym. jalkaliikkeitä, mutta vain reidet kasvaa ja persaus senkun roikkuu. :(

Vierailija
16.07.2017 |

Auttakaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilatesstudiolla, pilatessalilla, miksi haluatkaan kutsua. Nimenomaan laitepilates auttais sua nyt, saat kevyestä vastuksesta kullanarvoista feedbackia. Mutta ei missään nimessä kotona ilman ohjausta! Se on vielä itsetuhoisempaa kuin kuntokeskuspilates ;D

Kuntokeskuksissa ryhmäkoot ovat 20-40. Pilatessalilla 1-10. Kuntokeskuksissa ohjaajasi voi olla ihan mitä vaan. Siellä ei näytetä ja selitetä liikkeitä laadukkaasti, eikä asiakjsiden tunteiden loukkaamisen pelossa myöskään räikeitä virheitä korjata. Tänä syy mulle on tuohon annettu.

Uskomattoman vaarallista esim selän terveydelle laittaa joku pystymettästä treenaamaa esim klassista repertuaaria nopealla temmolla. Huh. Olen puhunut.

Vierailija
22/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotiaana ei voi saada enää kiinteää peppua koska iän tuoma ihon veltostuminen näkyy silti. Eli vaikka lihakset kasvaisi niin siinä päällä roikkuu sitten iho löysänä. Ja yleensä sitä selluliittia ei saa kokonaan pois, eli se näkyy vielä siinä lihasten päällä. Itse huomasin tämän puolen vuoden kuntoilun tuloksena. Gravity is a cruel bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kireät lonkankoukistajat, muista avata niitä myös vastapainoksi.

Vierailija
24/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön terveellisesti. Yläkroppa on jo hyvinkin rasvaton ja ylävatsat erottuu selvästi. Mutta pakaroissa on kauheasti rasvaa ja jos seison perusasennossa enkä jännitä pyllyä niin näky on aivan hirveä. Ja sentään liikun aktiivisesti, juoksen, pyöräilen, joogaan ja teen lihaskuntoa. Surkeaa.

Ap

Joo, syöt "terveellisesti", mutta syötkö oikein?

Vierailija
25/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei kasva edes reidet vaikka teen kotona kyykkyjä ja juoksen rappuset. Tai siis ei niiden varsinaisesti kyllä tarvitsekaan kasvaa vaan kiinteytyä. Kyllä ne kipeäksi saa niin että seuraavana päivänä tuntuu mutta siinäpä se, ei kiinteydy reidet eikä takamus. Sama juttu myös käsivarsien kanssa, nostelen painoja, heilutan kahvakuulaa ja jumppaan myös kuminauhalla mutta ei, ei näy lihakset eikä ympärysmitta pienene.

Jotenkin turhauttaa kun vihdoin ja viimein sain itseni aloittamaan liikunnan niin sitten se ei näy missään.

N41

Johtuu varmaan siitä, että sellaista "kiinteytymistä" ei ole olemassa. On vain rasvaprosentin tiputtamista jos haluaa näyttää paremmalta.

Vierailija
26/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotiaana ei voi saada enää kiinteää peppua koska iän tuoma ihon veltostuminen näkyy silti. Eli vaikka lihakset kasvaisi niin siinä päällä roikkuu sitten iho löysänä. Ja yleensä sitä selluliittia ei saa kokonaan pois, eli se näkyy vielä siinä lihasten päällä. Itse huomasin tämän puolen vuoden kuntoilun tuloksena. Gravity is a cruel bitch.

Selluliitti lähtee syömällä.

Vierailija
27/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän palsta alkaa mennä aivan naurettavaksi. Asiallisia posteja lähtenyt tästäkin ketjusta. Eipä taida kannattaa kirjoittaa muuta kuin paskaa tästä lähtien.

Vierailija
28/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii parhaiten kyykyt ilman painoja (helpompi pitää hyvä tekniikka), eli syväkyykkyjä ja ylösnoutessa oikein keskityn siihen että työntö tulee pakaroista, askelkyykkyjä niin että kävelen koko ajan kyykyillä eteenpäin. Hyvän poltteen saa pakaroihin! Myös porrastreeni on auttanut. Kuntosalilla jalkaprässi mutta itse en jaksa sinne enää mennä.

Vierailija
29/31 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta pakko vastata silti. Kyykky ei oo mikään pakaroiden kuningasliike. Hipthrusthia kehiin, pakarapotkuja, loitontajaa vähä finisheriksi, maastavetoa eri variaatioita, romanialainen pakaroille oikeen hyvä askelkyykkyjä kans mukaan. Kyykky on kokonaisvaltanen liike ja pelkkään pakaran kasvatukseen ei paras liike.

Joku tuossa sanoi tekevänsä kotona kyykkyä että sais reisiä kiinteemmäksi. Isoja painoja salilla rohkeesti, sillä kroppa kiinteytyy, että saa lihasmassaa kroppaan. Ei ne lihakset niin äkkiä kasva että kehontakentajan näköseksi muuttuis. Ruokavalio kuntoon jos haluaa pudottaa painoa niin kalorikulutus oltava miinuksella. Joka tapauksessa riittävästi hiilihydraattia, proteiinia ja rasvaa kroppaa niin tulee muutosta yhdistettynä kuntosalitreeniin. Ryhmäliikunta ja sellaset on hyviä liikuntamuotoja, mutta lihakset ei niissä kasva. Kestävyyttä lisää ja auttaa varmasti muussa lihaskuntoharjottelussa. Kasvaakseen lihas tarvii riittävän raskasta kuormaa. Kulutuksen mukaan kalorit ja kovaa treeniä niin kroppa kiinteytyy eikä tule ylimäärästä rasvaa. Jotta näin

Vierailija
30/31 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat liikkeet pakaroille on kyllä hip thrust, koska voi tehdä isoilla painoilla ja silti liike kohdistuu lähes kokonaan pakaroille. Oma ongelmani on siinä, etten oikein tiedä, millainen sarja tässä olisi hyvä. 

Vierailija
31/31 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Minulla avain oli että teen paljon yhden jalan liikkeitä: maastaveto, lantionnosto, prässi, kaikki yksi jalka kerrallaan niin kyllä on takapuoli tulessa :) Kahdella jalalla menee reisille, kirjaimellisesti. Muista myös aktivoida pakarat ennen treeniä, hyviä aktivointiliikkeitä esim. youtubesta haulla. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän