Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko haahkat kuulolla? PM

PM
15.07.2017 |

Vieläkö täällä samat haahkat päivystää mitä viisi vuotta sitten? Onko mikään muuttunut. Miksi ette ole menneet elämässänne eteenpäin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ihmettelen että edelleen jumitatte täällä, vaikka vapaus tehdä ihan muuta ja mennä eteenpäin. Minä sentäs olin lukkojen takana viisi vuotta ja silti on edistystä tapahtunut....:D :D

Vierailija
22/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyl on tapahtunut kauheasti muutoksia siitä kun viimeksi kävit. Palstasta on tullut lähinnä rasisti- ja sovinistimiesten temmellyskenttä :(

Ihan on ollut psykistä ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi, ei ollu tarkoitus loukata.  Tienaamaan ilmeisesti pitää mennä nyt sitten Valkean kesäkadulle..siellähän ne kuulemma muutkin avohoitopotilaat pyörii. Eläke riittää just ja just huuliharpun ostoon..

Vierailija
24/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo hei onnellinen, sait sitten av-vieroitushoidon siinä samalla ilmaiseksi.

Toisin on meillä...

Vierailija
25/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko miehesi kanssa vielä?

Vierailija
26/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi, ei ollu tarkoitus loukata.  Tienaamaan ilmeisesti pitää mennä nyt sitten Valkean kesäkadulle..siellähän ne kuulemma muutkin avohoitopotilaat pyörii. Eläke riittää just ja just huuliharpun ostoon..

No emmää uskalla kun siitä puhutaan niin paljon. Jonnekki muualle? Tokmanni? Eikä munkaan eläke riitä paljon mihinkään. Miks mää muistan että sulla ois ollut kitara? Tai lapsilla?

Vierailija
27/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa just klo 23 rekisteröitymispakko. heippa.

Vierailija
28/32 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh dear, PM tullut paikalle? Olen kyllä kaivannut, ei käy kieltäminen :D

Vierailija
29/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop!

Vierailija
30/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet palannut, ethän jätä meitä enää? Me kaivataan tänne vanhaa henkeä kaikkien noiden vihatrollien sijaan.

Vierailija
31/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mahtaa mun psykiatri tykätä jos taas jään tänne roikkumaan..sen verran kallista ja vaikeeta oli yhteiskunnalle mun av-vierotus. Toisaalta täällä on kyl herkkumateriaalia mun tulevaa  kirjaa varten, että ainakin lukemassa käyn.

Vierailija
32/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny aamupala (aamulääkkeet) naamariin ja pakkaamaan kamoja, illalla takaisin hoitoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän