Onko haahkat kuulolla? PM
Vieläkö täällä samat haahkat päivystää mitä viisi vuotta sitten? Onko mikään muuttunut. Miksi ette ole menneet elämässänne eteenpäin?
Kommentit (32)
Täällä kyl on tapahtunut kauheasti muutoksia siitä kun viimeksi kävit. Palstasta on tullut lähinnä rasisti- ja sovinistimiesten temmellyskenttä :(
Ihan on ollut psykistä ikävä.
No anteeksi, ei ollu tarkoitus loukata. Tienaamaan ilmeisesti pitää mennä nyt sitten Valkean kesäkadulle..siellähän ne kuulemma muutkin avohoitopotilaat pyörii. Eläke riittää just ja just huuliharpun ostoon..
No oo hei onnellinen, sait sitten av-vieroitushoidon siinä samalla ilmaiseksi.
Toisin on meillä...
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi, ei ollu tarkoitus loukata. Tienaamaan ilmeisesti pitää mennä nyt sitten Valkean kesäkadulle..siellähän ne kuulemma muutkin avohoitopotilaat pyörii. Eläke riittää just ja just huuliharpun ostoon..
No emmää uskalla kun siitä puhutaan niin paljon. Jonnekki muualle? Tokmanni? Eikä munkaan eläke riitä paljon mihinkään. Miks mää muistan että sulla ois ollut kitara? Tai lapsilla?
Täällä alkaa just klo 23 rekisteröitymispakko. heippa.
Oh dear, PM tullut paikalle? Olen kyllä kaivannut, ei käy kieltäminen :D
Nyt kun olet palannut, ethän jätä meitä enää? Me kaivataan tänne vanhaa henkeä kaikkien noiden vihatrollien sijaan.
Mitähän mahtaa mun psykiatri tykätä jos taas jään tänne roikkumaan..sen verran kallista ja vaikeeta oli yhteiskunnalle mun av-vierotus. Toisaalta täällä on kyl herkkumateriaalia mun tulevaa kirjaa varten, että ainakin lukemassa käyn.
Ny aamupala (aamulääkkeet) naamariin ja pakkaamaan kamoja, illalla takaisin hoitoon...
Kovasti ihmettelen että edelleen jumitatte täällä, vaikka vapaus tehdä ihan muuta ja mennä eteenpäin. Minä sentäs olin lukkojen takana viisi vuotta ja silti on edistystä tapahtunut....:D :D