Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu
Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!
Kommentit (2641)
Minulle tuli ensin mieleen, että Nymeria eläimen vaistollaan tunsi, että Arya ei enää ole se ihminen joka hän ennen oli jos on ihminen ollenkaan, mutta eiköhän todennäköisempi selitys ole se, että johtajasusi ei niin vaan jätä laumaansa. Nymeria ensin vähän 'juttelee' porukoidensa kanssa ja sitten Aryalla onkin ikioma susiarmeija taustatukenaan.
Mitähän Arya aikoo Talvivaarassa tehdä?
Millon Jon saa tietää vanhemmistaan, eikö Bran voisi käydä kertomassa jonkun kroppaan tunkeutumalla tai lähettämällä viesti.
Niin joo, eihän Bran taida kyllä edes isää tietää, mutta Nedin siskosta voisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli ensin mieleen, että Nymeria eläimen vaistollaan tunsi, että Arya ei enää ole se ihminen joka hän ennen oli jos on ihminen ollenkaan, mutta eiköhän todennäköisempi selitys ole se, että johtajasusi ei niin vaan jätä laumaansa. Nymeria ensin vähän 'juttelee' porukoidensa kanssa ja sitten Aryalla onkin ikioma susiarmeija taustatukenaan.
Yksi vaihtoehto vielä on se, että kyseessä olikin Nymerian jälkeläinen. Nymeria itse ilmestyy kohta?
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli edelläkin jo mainitusti se, että Nym on villi susi ja elämä ihmisen rinnalla ilman laumaa ei ole hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn aina poissa sekä tästä ketjusta että varmuuden vuoksi koko aihe vapaalta ja muiltakin netin sivuilta, joissa voisin spoilaantua, ennen kuin olen saanut uusimman jakson katsottua. Suosittelen muillekin jos spoilerit ärsyttää :)
Kysymys ei ole mistään jaksospoilereista vaan suoranaisesta paskanjauhamisesta jossa ei kyetä erottamaan kirjoja ja fanifiktiota televisiosarjasta. Spekulointi on kivaa ja suositeltavaa, mutta silloin kun se ei lainkaan perustu mihinkään mitä sarjassa on tapahtunut ja se esitetään ikäänkuin faktana, normaalit sarjan seuraajat eivät yksinkertaisesti jaksa sellaista lässytystä.
Olen samaa mieltä noista, jotka edelleen luulevat kirjan ja sarjan noidattavan samaa kaavaa ja spekuloivat tapahtumia siltä kantilta, mutta tuo lainaamaasi kommentoija taisi tarkoittaa nimenomaan viime yön uusinta jaksoa, ei kirjaspekulaatioita. T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jonille lähetty korppiviestiä Branin saapumisesta Muurille?
Mietin kans, hetihän olettaisi korpin asiasta lähtevän.
Mutta eihän tapahtumat välttämättä tapahdu samanaikaisesti ympäri westerosia, vaikka samassa jaksossa ne näytettäisiinkin. Minusta sarjassa hypitään ajallisesti aika paljon ja jos yhdessä kohtauksessa näytetään Sam Citadelissa ja seuraavassa Jon Winterfellissä, välissä voi olla monta viikkoa suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto vielä on se, että kyseessä olikin Nymerian jälkeläinen. Nymeria itse ilmestyy kohta?
Ei, kyllä se oli ihan Nymeria itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn aina poissa sekä tästä ketjusta että varmuuden vuoksi koko aihe vapaalta ja muiltakin netin sivuilta, joissa voisin spoilaantua, ennen kuin olen saanut uusimman jakson katsottua. Suosittelen muillekin jos spoilerit ärsyttää :)
Kysymys ei ole mistään jaksospoilereista vaan suoranaisesta paskanjauhamisesta jossa ei kyetä erottamaan kirjoja ja fanifiktiota televisiosarjasta. Spekulointi on kivaa ja suositeltavaa, mutta silloin kun se ei lainkaan perustu mihinkään mitä sarjassa on tapahtunut ja se esitetään ikäänkuin faktana, normaalit sarjan seuraajat eivät yksinkertaisesti jaksa sellaista lässytystä.
No normaali seuraaja on hyvä ja tekee oman ketjunsa jossa sitten lässyttää omia juttujaan jos ei tämä kelpaa. Tsiisus.
Tuo oli ihan hyvä pointti että yrittääköhän Pikkusormi kääntää Sansaa Jonia vastaan kertomalla tämän vanhemmista.. Luulen nimittäin että Pikkusormi tietää ainakin osatotuuden, sen verran ovela virne sillä oli naamallaan kun joskus kryptassa Sansan kanssa puhuivat Lyannasta. Jotainhan sen on yritettävä nyt kun Jon on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt vituttaa kun hbo ei toimi. Onkohan ruuhkaa tai jotain?
Minä katsoin jakson aamuyhdeksältä ja kokeilinpa juuri nyt vielä uudestaan. Ihan normaalisti HBO käynnistyy ja uusi jakso lähtee pyörimään, ei mitään hidastelua tai muutakaan ongelmaa. Eli vika ei ole HBO:ssa, vaan jossakin muussa (sinun laitteessa, palveluntarjoajassa, nettiyhteydessä, tms). Toivottavasti saat hommat rullaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Arya aikoo Talvivaarassa tehdä?
Millon Jon saa tietää vanhemmistaan, eikö Bran voisi käydä kertomassa jonkun kroppaan tunkeutumalla tai lähettämällä viesti.
Niin joo, eihän Bran taida kyllä edes isää tietää, mutta Nedin siskosta voisi kertoa.
Ymmärsin Bloodraverin sanoista että Branilla olis tällä hetkellä melko lailla kyky nähdä kaikki mitä haluaa, mennyt, nykyhetki ja ehkä tulevakin. Jätkä on siis käytännössä ydinpommi. Toivottavasti se ja Meera jatkais matkaa muurilta aika pian ja pääsisivät Talvivaaraan.
Sekin olis mielenkiintoista nähdä miten Sansa reagoisi kun paikalle saapuiskin pikkuveli joka perimysjärjestyksessä ohittaa Sansan. Juuri kun pääsi itse valtaan niin oisko kuinka mielissään pikkuveljen saapumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin jakson aamuyhdeksältä ja kokeilinpa juuri nyt vielä uudestaan. Ihan normaalisti HBO käynnistyy ja uusi jakso lähtee pyörimään, ei mitään hidastelua tai muutakaan ongelmaa. Eli vika ei ole HBO:ssa, vaan jossakin muussa (sinun laitteessa, palveluntarjoajassa, nettiyhteydessä, tms). Toivottavasti saat hommat rullaamaan.
Kyllä se on pätkinyt useammalla ihmisellä tänään niin varmaan ongelma on HBOn päässä mutta eipä ne aina jokaisen kohdalle osu. Toivottavasti ruuhka hellittää ja kaikki halukkaat pääsee katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonilla ei taida enää olla muurilla sellaista statusta että hänelle ilmoitetaan asioista, jos yhtään muistan? Korpit on varmaan vain päällystön käytössä. Eikö niin että Jonin välit muuriin on poikki ja Jon on lähinnä valapatto? Braninkaan osakkeet muurilla Jonin veljenä ovat kovin korkeassa kurssissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonilla ei taida enää olla muurilla sellaista statusta että hänelle ilmoitetaan asioista, jos yhtään muistan? Korpit on varmaan vain päällystön käytössä. Eikö niin että Jonin välit muuriin on poikki ja Jon on lähinnä valapatto? Braninkaan osakkeet muurilla Jonin veljenä ovat kovin korkeassa kurssissa?
Ai niin, se Jonin kuolema taisi vapauttaa hänet valasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hietakyy sentään!
Täällä spekuloidaan ja fiilistellään. Aika erikoista, että joku kuvittelee kenelläkään olevan oikeaa tietoa tulevista tapahtumista, kun ei enempää ole julkaistu kun on julkaistu!
Ellet sitten ole katsomassa ekakertaa tuotantokautta 1-6..
Puhetta ja spekulaatiota maailmaan mahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on pätkinyt useammalla ihmisellä tänään niin varmaan ongelma on HBOn päässä mutta eipä ne aina jokaisen kohdalle osu. Toivottavasti ruuhka hellittää ja kaikki halukkaat pääsee katsomaan.
Täällä metsän keskellä ei ollut mitään ongelmia.
Onkohan Euronin köyden päässä olevat lahjat kuolleita vai eläviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytelkkarissa näin, mobiililla näyttäisi toimivan.
Jouduin siis tihrustaa 4.9 tuuman näytöltä uusimman jakson, vaikka maksettu on yli 50 tuumaseen.
Korpeaahan se.
Mutta jakso oli hieno, kerrassaan kutkuttava!!
Tarkoittaakohan se lonewolf dies jonin sutta ja lauma nymeriaa ja kumppaneita?
Ehkä jon saa aaveen tilalle ikioman dragonin, targary kun on.
Entä se yövartion aemon. Sehän kertoi Samille joskus neloskaudella kuinka oli ihastunut johonkin naiseen.. Olenna?
Olisikos olennan lapset siis Targarienejä?
Aamulla ainakin toimi.