Outoja viestejä tuntemattomalta mieheltä.
En kaipaa moraalisaarnaa.
Olen varattu ja olen kirjoitellut miehen kanssa joka myös on varattu.
Juhannuksen jälkeen tämä mies kyseli miten juhannus meni. Vastasin kertoen mitä tytön kanssa oltiin puuhailtu.
Mies kysyi tytön ikää. Kerroin olevan 9v.
Seuraavaksi mies kehui iän olevan oikein hyvä. ;)
Hetken kirjoittelimme ihan muuta. Kunnes mies kysyi että saako maistella mun tyttärenikin pimppaa? Että ei tekisi muuta kuin nuolisi.
Tottakai hermostuin ja haukuin miehen täydellisesti. Mies alkoi selittelemään että testasi kysymyksellä mun rajoja.
Nyt mua on sitten vaivannut juhannuksesta asti tuon miehen puheet. En siis ole tavannut miestä enkä tule tapaamaankaan.
Tiedän miehellä olevan itselläänkin pieniä lapsia.
Aloimme kirjoittelemaan s24:n treffien kautta.
Annanko asian vain olla vai pitääkö vaimoa infota miehensä puheista?
Asiaa toki hankaloittaa että en tiedä miehen oikeaa nimeä. Kuvia olen kyllä saanut useita.
Se vielä enemmän pisti epäilyttämään kun keskustelimme kik-sovelluksen kautta ja mies tuon keskustelun jälkeen poisti profiilinsa ja loi uuden. Ei varmaan tiedä että vanha keskustelu jäi kyllä näkyviin.
Annanko vain olla?
Kommentit (10)
Jos nyt ihan tosissasi olet, niin sinuna ilmoittaisin poliisille tai vähintään lastensuojeluun.
Ihan tosissani olen. Asiaa toki hankaloittaa sekin että olen itsekin varattu. Voiko tällaisen asian kanssa mennä poliisille?
Lastensuojeluun on varmaan ihan turha ilmoittaa kun ei tiedä kuin miltä mies näyttää ja paikkakunnan. Tosin osaako poliisikaan tehdä mitään. Vaikeaa on tietää miten edetä. :/
Ap
Miksi kirjoittelet varattuna naisena miehelle jonka tapasit treffipalstalla? Miksi ylipäätään selaat treffipalstaa/palstoja. Saatanan lut.ka
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on tietää miten edetä. :/
Ap
Lähde nyt vaikka siitä liikkelle että kerrot nykyiselle miehellesi mitä touhuat hänen selkänsä takana.
Ensinnäkin mun mies kyllä tietää mitä puuhaan. Kerroin tuoreeltaan tästä tapauksesta miehelle. Ei vaan hänkään tiennyt mitä tehdä. Eli mitään moraalisaarnaa en kaipaa lutkamaisuudestani, teen kaiken avoimesti miestä kohtaan. En vaan halua meidän keskinäisiä ratkaisuja yleiseen tietoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä minä juuri luin.
Etkö voi vain lukea sen uudestaan ja uudestaan kunnes sinullekin valkenee? Mitä meiltä pyydät selitystä? Tuolla senviesti edelleen on.
Suomi24:n kautta löytää vain tasokkaita herrasmiehiä.
Hyi hitto mikä tyyppi !