Mikä ihmeen Järviradio?
Vierailin vanhempieni mökillä Keski-Suomessa torstai-illasta lauantai-aamuun. Kyseisellä kanavalla soi Suomi-iskelmä-coverita ja kotikutoinen haitarimusiikki, jossa lauletaan Jeesuksesta ja kiitollisuudesta kuolleille. Välillä puhutaan Jeesuksesta ja taas soi haitarikaraoke ja välillä kuuntelijat saavat soittaa studioon arvatakseen jotain "hölmöä". Vanhempien mielestä ihan yliveto kanava, vaikka eivät ole edes (tietääkseni) uskossa. Ja auta armias, jos menit radiosta kanavaa kääntämään...
Kommentit (325)
Voi että mä olen ihan poissa tolaltani, koska Lassen *sana on vapaa* kuului mun elämään olennaisena osana jo vuosia. Tänään on tullut monia suruvalitteluita ja kappaleita järviradioon.
RIP Lasse.
Äitini on virkeä 80+ ja kuuntelee aina Järviradiota. Mieluisaa musiikkia. Ymmärrän hyvin.
Paras kanava on Järviradio!
Lasse RIP! rest in peace!
Laittaa aina miettimään kun omat vanhemmat on samaa ikäluokkaa. Lassehan oli 62-63 vuotias.
Voi voi, kuka nyt jatkaa sana on vapaa ohjelmaa, ei siihen mikään kakara sovi, pitää olla ymmärrystä asioista!
Lasse oli niin kärsivällinen ja hyvä keskustelija ihmisten kanssa.
Mihin ovat kadonneet Jukeboxi ja Midnight Howling -ohjelmat Järviradiosta?
Samaa mieltä Vivistä. Kuuntelijat ja soittajat ovat ihan toisarvoinen paha, kunhan saa sanotuksi ilkeästi ja keskeyttää puhelun. Pyydän: poistakaa hänet kanavalta.
Toiveeni toteutui, kun Hannu oli vihdoin juontamassa kuuntelijan ääntä eikä Vivi T.
Paluu arkeen oli kuitenkin edessä, kun Vivi taas juontamassa monotonisella äänellään maanantaina aamulla. Kuuntelijat saivat taas palautetta. RAUHOITTUKAA, minulla on tässä vielä tietokilpailukin tulossa. Ei pidä siis soittaa enää toivemusiikkia.
Yksi toivekappale jäi taas soittamatta, kun kiire on.
Hermot menee ton toimittajan kanssa. Jos on niin hermostunut, niin saikulle vaan. Parempi vaihtoehto olis, et pois kanavalta kokonaan.
Iltapäivä taas pilalla. Odotin Hannua juontamaan kuuntelijan ääntä, mutta Vivi Triballi taas tyytymättömänä paikalla. Voi tylsyyden tylsyys.Kanava vaihtui tosi nopeesti.4
Kuuntelijoiden toiveita toteuttamassa ja ilmeisesti myös grammaria juontamassa imelä makeileva M-T Rytkönen. Kanava vaihtuu taas.
Ainakin 40 luvun ihan alkupuolella syntyneet kuunteli tangoa ja vielä vanhaa iskelmää ja jotakin Erkki Junkkarista.Sitten myöhemmin syntyneillä tuli Dannyn kautta jo käännöspopit ja rokit mieluisammaksi?
Pelkästään yle jo melkein poistanut vanhimmat iskelmät lähetyksistään?
Elli-Noora hoiteli top 7:n ja myös pisteiden laskun todella ystävällisesti ja joustavasti. Toimittajan työ hyvin hallinnassa, vaikka oma työ tulevaisuudessa onkin aivan muuta.
Elli-Noora on ystävällinen soittajille eikä unohda pisteiden laskua niin kuin vanhat neidot.
Heipä hei ja lässyttäjä Marja-Terttu Rytkönen vielä kanavalla, joten HEIPÄ HEI vaan.
Ja täällä studiossa taas VIVI TRIBALLI.
Olipa mukava kuulla. Vahingossa vielä järviradion kanava päällä.
Kuinkahan kauan säilyy taas kohtelias tyyli ?
Jippii, Hannu juontamassa kuuntelijan ääntä.
KIITOS, KIITOS.
No niin vanhat neidot Marja-Terttu ja Triballi taas paikalla. Jo alusta lähtien soi mitä sattuu, kun eivät osaa vaihtaa levyä.Triballi muistuttaa jo, että kiire on ennenkuin ohjelma alkaakaan. Voi, kun ei soittaisi kukaan kuuntelijoista. Se on varma, että tylyä palautetta tulee, KUN KIIRE ON, MUISTAKAA
SE, KUN KIIRE ON.
Vanhat ja juopuneet sinne soittelee. Ei ole minun kanavani yhtään.
Järviradio on valittu jossain kisassa Suomen suosituimmaksi radiokanavaksi!
Minä pidän, vaikken niin kovin vanha olekaan!
Vanhaa tanssimusiikkia tulee paljon ja kanava on hyvin yhteisöllinen. Eri ohjelmiin soittajissa on mielenkiintoisia persoonia ja on mukavaa seurata kuinka heistä tulee radiotuttuja, jopa ystäviä.
Toimittajat ovat myös persoonia, sallikaa heidän olla sellaisia! Ei mulla ole ainakaan mitään tarvetta arvostella tai haukkua ketään.
On hyvä muistaa että jos joku kuuntelija on hyvin pahansuopa, hän laittaa mieluummin pahan kuin hyvän kiertämään.
Toimittaja Lasse on nukkunut pois. Sanottiin äsken järviradiossa.