Onko täällä ketään, joka tekee taikoja/loitsuja?
Onko täällä ketään, joka tekee loitsuja tai taikoja? Oletko kokenut saavasi niillä jotain? Onko sinulla uskonnollinen vakaumus, ja jos on, niin mikä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista loitsia mies rakastumaan johonkin toiseen naiseen? Mistä tällaisen loitsun löytäisi?
On mutta se ei ole fiksua. Eikä suositeltavaa.
Miksi ei olisi fiksua ?
Taikuus perustuu ulottuvuuden vaihtumiseen, eli maagikko vaihtaa siihen ulottuvuuteen missä mies on rakastunut johonkin toiseen.
Meillä on selkeästi eri käsitys siitä mitä taikuus on :)
Mun mielestä rakkausmagian (väärin-)käyttö olisi vähän samaa kuin prostituoidulta seksin ostaminen ja kuvittelu sen jälkeen, että kylläpä hän halusi seksiä kovasti minun kanssani.
Mustaa makiaa lakuilla harjoitan ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä loitsuja ja taikoa voi käyttää saadakseen itselleen itseluottamusta ja energiaa?
Se riippuu vähän myös siitä millainen sinä olet. Mutta voisit kokeilla muutamia juttuja
- viiden minuutin meditointi aamuisin hiljaisuudessa. Polta vaikka kynttilää ja ole ihan hiljaa, älä mieti mitään, seuraa liekkiä. Tämä ei ole varsinaista taikuutta, vaikka vähän onkin ;)
- kuvittele olevasi puu. Tee tämä kun seisot esim. bussissa tai junassa, mikä heiluu. Aseta molemmat jalat lattiaan tukevasti. Ota jostain kiinni. Kuvittele itsellesi juuret. Näkymättömät. Sellaiset, jotka menevät bussin lattian läpi ja ottavat yhteyttä maahan ja sen energiaan. Ime voimaa itseesi. Kasva pituutta. Tunne oksiesi vahvuus käsissä. Tunne pään yläosassa kihelmöintiä, kun energia virtaa läpi kehosi ja ottaa yhteyttä taivaaseen. Olet elämänpuu
Tännehän av:lle mää kirjoittelen T milla magia
En ole varma, mutta saattoi olla loitsu. Yksi tyyppi nuoli persereikää todella hyvin. Olin kuin noiduttu tarjotessani persereikää nuoltavaksi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Elämänkatsomus kaaosmagia ( http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/kaaosmagia ). En pääasiassa kaipaa itselleni mitään vaan magian harjoittaminen on minulle enemmänkin todellisuuden luonteen tutkimusta.
Jos oikeasti haluaisit tutkia todellisuuden luonnetta, olisit mennyt lukemaan fysiikkaa. Oikeastihan tässä on taustalla se, että olet "kiinnostunut" todellisuuden luonteesta mutta joko liian laiska tai tyhmä opiskelemaan asioita, jotka voisivat asiaa selittää. Siksi olet etsinyt höttöntöttöä, joka on riittävän yksinkertaista helposti ymmärrettäväksi mutta jonka turvin voit uskotella itsellesi, että "tutkit" asiaa josta olisit saattanut olla kiinnostunut, jos lahjat ja viitseliäisyys riittäisivät. Lisäksi pääset esittämään mustatuntuu juttuja totuuksina ystävillesi, jotka ovat joko liian kohteliaita toteamaan, että kyseessä on höttö tai liian tyhmiä ymmärtämään asiaa.
Hokkus pokkus toimii aina tai abraka dabra... sen täytyy toimia.
"Hauskaa" kun tähän ketjuun tullaan solvaamaan ja ivaamaan. Suvaitsevainenkin ihminen paljastuu helposti tiukkapipoiseksi kiusaajaksi, kun mennään uuspakanuudesta keskustelemaan.
Olisiko täällä joku joka osaisi auttaa minua? Haluaisin saavuttaa terveyteni takaisin - sen ei pitäisi nykylääketieteen mukaan olla mahdollista - mutta ajattelen, että ei pitäisi menettää toivoaan ja jos joku konsti löytyisi. Samalla olen huomannut, että terve elämä pelottaa jo minua aika lailla, kun mitä sitten kun olisinkin normaali. Vaikka se on suurin haaveeni, niin en uskalla ihan täysillä sitä toivoa ja se saattaa tulla paranemiseni esteeksi. Pystyisinkö jollain taikuuden keinoilla rohkaistumaan ja jopa poistamaan sairautta?
Tai jos mulle oikeasti on langetettu joku kirous, niin jos joku osaisi poistaa sen?
Itse käytän taolaista seksuaalimagiaa päästäksesi gnosikseen jossa sitten keskityn sigil "riimu"-loitsuihin. Taolaisella menetelmällä hyvä "tunne" selkärangassa kestää useita tunteja ja auttaa manifestoimaan loitsut.
Myös seksielämä kiittää kun voi bongottaa vaikka tunnin tappi kovana :)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täällä joku joka osaisi auttaa minua? Haluaisin saavuttaa terveyteni takaisin - sen ei pitäisi nykylääketieteen mukaan olla mahdollista - mutta ajattelen, että ei pitäisi menettää toivoaan ja jos joku konsti löytyisi. Samalla olen huomannut, että terve elämä pelottaa jo minua aika lailla, kun mitä sitten kun olisinkin normaali. Vaikka se on suurin haaveeni, niin en uskalla ihan täysillä sitä toivoa ja se saattaa tulla paranemiseni esteeksi. Pystyisinkö jollain taikuuden keinoilla rohkaistumaan ja jopa poistamaan sairautta?
Tai jos mulle oikeasti on langetettu joku kirous, niin jos joku osaisi poistaa sen?
Onhan tuo mahdollista laita vaikka profiili nimimerkillä zx990bb suomi24 treffipalstalle niin otan yhteyttä.
t.kaaosmaagi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista loitsia mies rakastumaan johonkin toiseen naiseen? Mistä tällaisen loitsun löytäisi?
On mutta se ei ole fiksua. Eikä suositeltavaa.
Miksi ei olisi fiksua ?
Taikuus perustuu ulottuvuuden vaihtumiseen, eli maagikko vaihtaa siihen ulottuvuuteen missä mies on rakastunut johonkin toiseen.
Meillä on selkeästi eri käsitys siitä mitä taikuus on :)
Mun mielestä rakkausmagian (väärin-)käyttö olisi vähän samaa kuin prostituoidulta seksin ostaminen ja kuvittelu sen jälkeen, että kylläpä hän halusi seksiä kovasti minun kanssani.
Joo, jos yrittää saada miehen rakastumaan itseensä, mutta jos yrittääkin saada hänet rakastumaan johonkin toiseen, keneen vaan eikä tiettyyn ihmiseen.
Olisiko loitsu-ideoita, on nyt vähän tylsää... ?
Onko väärin tehdä loitsu jolla ihminen joka on pettänyt lupaukset muuttuu epäonniseksi ja onni siirtyy taikojalle ?
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin tehdä loitsu jolla ihminen joka on pettänyt lupaukset muuttuu epäonniseksi ja onni siirtyy taikojalle ?
Itse en tekisi noin, vaan vaan niin, että itselle hyvää onnea.
Täällä yksi Vasemman Käden Polulle siirtynyt, kokeilin hetken kristinuskoa - mutta se ei ollut minun juttu.
Nyt taiotaan...
Mitä loitsuja ja taikoa voi käyttää saadakseen itselleen itseluottamusta ja energiaa?