Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria Beckham on osoitus siitä, että monen lapsen saaminen ei lihota.

Vierailija
15.07.2017 |

Kapea kuin ruohonkorsi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että varakkaat ovat usein laihoja esim. herttuatar Catherine ja Ivanka Trump.

Brittilehden mukaan Middletonin perheen naisten painontarkkailu ja hoikkuus saattaa periytyä Carole-äidiltä.

Daily Mail arvelee nyt artikkelissaan, että Middletonin siskokset, siis Kate ja Pippa, olisivat perineet tarkan huolehtimisen ulkonäöstään äidiltään Carolelta. 62-vuotias Carole on edelleen todella hoikassa kunnossa. Lähipiiri paljastaa lehdelle, että Carole on aina ollut tarkka kehonsa kunnosta.

– Carole on aina pitänyt tarkkaan huolta itsestään ja syönyt terveellisesti, ja hänellä on uskomaton vartalo. Ruokavalion ja liikunnan tiedostaminen on nähtävissä myös tytöissä, kommentoi Carolen veli Gary Goldsmith.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005367153.html

Vierailija
42/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä David Beckhamin kroppa on todiste siitä, että suomalainen perusjamppakin saisi pidettyä ihan helposti itsellään pyykkilautavatsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan kolmen lapsen jälkeen 52 kg, kuten painoin ennen ensimmäistä lasta. Pituus 164 cm. Lihoin raskausaikoina alle 10 kg.

Olin tarkkana mitä söin. Minulle on turha tulla tarjoamaan mitään muuta selitystä luomiselle kuin laiskuus.

Minkä luomiselle?

Ja sinä =/= kaikki muut tai yleinen totuus.

Vierailija
44/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku monen lapsen äiti pysyy laihana, niin se todistaa, että kaikki muutkin monen lapsen äidit pysyy laihana?

Jos joku mies pysyy lihaksikkaana, niin se todistaa, että kaikki miehet on lihaksikkaita?

Victoria on erittäin laiha ja kuiva, mutta valitettavasti ei oikein kaunis.

Vierailija
45/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskauksien jälkeen kahdessa kuukaudessa samankokoinen tai pienempi kuin ennen niitä.  Niinhän sen kuuluisi mennä, jos ei syö yli tarpeen eikä ole ennen raskautta ylipainoinen.

Mutta: vasta yli 80-vuotiaat naiset ovat ylipainoisempia kuin miehet. Siihen saakka miehillä on enemmän läskiä. Sitten äijät kuolevat pois.

Vierailija
46/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt yhtään lasta ja olen lihava. Victoria Beckham on mielestäni täysin mahdoton vertailukohta suomalaisen naisen elämään.

Vierailija
47/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin raskauksien jälkeen kahdessa kuukaudessa samankokoinen tai pienempi kuin ennen niitä.  Niinhän sen kuuluisi mennä, jos ei syö yli tarpeen eikä ole ennen raskautta ylipainoinen.

Mutta: vasta yli 80-vuotiaat naiset ovat ylipainoisempia kuin miehet. Siihen saakka miehillä on enemmän läskiä. Sitten äijät kuolevat pois.

Vai niin kuuluisi mennä, mitta katsos aina elämä ei mene niinkuin suunnittelee.. ja yllätya yllätys ei ole kiinni laiskuudesta.

Mutta mitäs sitä sulle selittämään kun ei ymmärrys riitä kuin siihen miten itsellä on raskaus ja sen jälkeinen aika sujunut.

Vierailija
48/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillä ei olekkaan kilppari-,raskaus-,imetys,-vanhenemis hormooneja .  Eikä ole joka nivel rikki ja selkä kipee aina,  niin ja nukkuukin .

ja on enempi tunteja vuorokaudessa.

En nyt tähän hätään muista muita syitä mitä olen kuullut läskeiltä mammoilta.

Vierailija
49/50 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuinka paljon leikelty?

Vierailija
50/50 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti harber tytär ei ota liikaa mallia