Victoria Beckham on osoitus siitä, että monen lapsen saaminen ei lihota.
Kommentit (50)
Mun mielestä David Beckhamin kroppa on todiste siitä, että suomalainen perusjamppakin saisi pidettyä ihan helposti itsellään pyykkilautavatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Painan kolmen lapsen jälkeen 52 kg, kuten painoin ennen ensimmäistä lasta. Pituus 164 cm. Lihoin raskausaikoina alle 10 kg.
Olin tarkkana mitä söin. Minulle on turha tulla tarjoamaan mitään muuta selitystä luomiselle kuin laiskuus.
Minkä luomiselle?
Ja sinä =/= kaikki muut tai yleinen totuus.
Jos joku monen lapsen äiti pysyy laihana, niin se todistaa, että kaikki muutkin monen lapsen äidit pysyy laihana?
Jos joku mies pysyy lihaksikkaana, niin se todistaa, että kaikki miehet on lihaksikkaita?
Victoria on erittäin laiha ja kuiva, mutta valitettavasti ei oikein kaunis.
Olin raskauksien jälkeen kahdessa kuukaudessa samankokoinen tai pienempi kuin ennen niitä. Niinhän sen kuuluisi mennä, jos ei syö yli tarpeen eikä ole ennen raskautta ylipainoinen.
Mutta: vasta yli 80-vuotiaat naiset ovat ylipainoisempia kuin miehet. Siihen saakka miehillä on enemmän läskiä. Sitten äijät kuolevat pois.
En ole synnyttänyt yhtään lasta ja olen lihava. Victoria Beckham on mielestäni täysin mahdoton vertailukohta suomalaisen naisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olin raskauksien jälkeen kahdessa kuukaudessa samankokoinen tai pienempi kuin ennen niitä. Niinhän sen kuuluisi mennä, jos ei syö yli tarpeen eikä ole ennen raskautta ylipainoinen.
Mutta: vasta yli 80-vuotiaat naiset ovat ylipainoisempia kuin miehet. Siihen saakka miehillä on enemmän läskiä. Sitten äijät kuolevat pois.
Vai niin kuuluisi mennä, mitta katsos aina elämä ei mene niinkuin suunnittelee.. ja yllätya yllätys ei ole kiinni laiskuudesta.
Mutta mitäs sitä sulle selittämään kun ei ymmärrys riitä kuin siihen miten itsellä on raskaus ja sen jälkeinen aika sujunut.
Mutta sillä ei olekkaan kilppari-,raskaus-,imetys,-vanhenemis hormooneja . Eikä ole joka nivel rikki ja selkä kipee aina, niin ja nukkuukin .
ja on enempi tunteja vuorokaudessa.
En nyt tähän hätään muista muita syitä mitä olen kuullut läskeiltä mammoilta.
Brittilehden mukaan Middletonin perheen naisten painontarkkailu ja hoikkuus saattaa periytyä Carole-äidiltä.
Daily Mail arvelee nyt artikkelissaan, että Middletonin siskokset, siis Kate ja Pippa, olisivat perineet tarkan huolehtimisen ulkonäöstään äidiltään Carolelta. 62-vuotias Carole on edelleen todella hoikassa kunnossa. Lähipiiri paljastaa lehdelle, että Carole on aina ollut tarkka kehonsa kunnosta.
– Carole on aina pitänyt tarkkaan huolta itsestään ja syönyt terveellisesti, ja hänellä on uskomaton vartalo. Ruokavalion ja liikunnan tiedostaminen on nähtävissä myös tytöissä, kommentoi Carolen veli Gary Goldsmith.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005367153.html