Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys liiton kassasta

Vierailija
15.07.2017 |

Eli olen joskus kuulunut liittoon ja lopettanut jäsenyyteni. Nyt liityin uudelleen joulukuussa ja vanhat jäsenmaksu tietoni löytyivät sieltä kun kävin kirjautumassa. Eli, olen liittynyt uudelleen joulukuussa, maksanut jäsenmaksua joulu- ja tammikuusta, sekä touko- ja kesäkuusta. Maksan myös heinäkuusta, sit ei ole tietoa onko palkkatuloja. Pitääkö mun nyt siis vielä saada tuloja elokuulta ja sen jälkeen saan heiltä päivärahaa vai saisinko sitä heti, kun vanhat maksutietonikin ovat siellä näkyvissä? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla ei ole ollut palkkatuloja ajalta helmi-huhtikuu. 6kk lukee sivuilla, eli 6kk maksuja tulee elokuusta jos saan vielä palkkaa (eli työt jatkuisivat), vai lasketaanko se joulukuusta alkaen jo 6kk vaikkei tuloja ole ollut.. vai lasketaanko se nyt sit vuodelta 2007 vai koska nyt olinkaan liittynyt...

Vierailija
2/3 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ymmärsinkö nyt kysymyksen oikein, mutta työssäoloehdon kerryttäminen alkaa aina alusta jos kassan jäsenyys katkeaa yli kuukaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ymmärsinkö nyt kysymyksen oikein, mutta työssäoloehdon kerryttäminen alkaa aina alusta jos kassan jäsenyys katkeaa yli kuukaudeksi.

Okei, no lasketaanko se 6kk ensimmäisestä maksusta alkaen vaiko kun 6kk ajalta on tullut palkkatuloja? Eli mun tapauksessa elokuun jäsenmaksun maksujen jälkeen? Vai pitääkö se 6kk olla putkeen tuloja, eli saisin vasta marraskuusta alkaen, JOS työni jatkuisivat vielä toisen 3kk?