Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me ei saada mistään mitän apua! :(

Vierailija
15.07.2017 |

Päiväkoti on heinäkuun kiinni ja mies on päivät töissä. Lapset 1,5v, 3v ja 4v on kotona. Pitäis pääst äitiys polille mut sinne ei voi ottaa lapsia mukaan eikä meillä oo ketn. Perhe työn tekijää ei saada ennen vauvan syntymää. :( M en enää jaksa!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa palkatonta vapaata tuiksi päiväksi.

Seuraava ongelma?

Vierailija
2/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kannattaa ehkäisyä pyytää ettei kaikki kärsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatioonko olit menossa?

Vierailija
4/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsia voi tuota tahtia puksia maailmaan, jos ei ole mitään tukiverkkoa. Ei me muutkaan voida. Miten ihmeessä te voisitte.

Vierailija
5/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule apuun Anja, päiväkoti on kiinni. Kuinka mä ikinä selviän?

Vierailija
6/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu tilanne. Miksi kenenkään pitäisi teitä auttaa?

Vierailija
7/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa hoitaja. Vai ilmasta apuako haluat? Pitääkö puskee pentuja enemmän kun pystyy hoitamaan?

Vierailija
8/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on käyny perhe työ mut nyt on kesä eikä nyt oo mitn! Ei mies voi ottaa vapaata ku tekee sijaisuuksia

Vierailija
9/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin aloittajalla on kunnon wt-meininki.

Vierailija
10/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu koittaa muutaman viikon kuluttua ja päiväkoti ottaa kopin lapsista taas. Jos joku akuuttihätä niin mies tosiaan ottaa töistä palkatonta, sitä on annettava "pakottavasta perhesyystä".

Vierailija
11/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄiväkoti ei ole kiinni heinäkuussa. PÄivystävä päiväkoti on avoinna, meidänkin lapset oli siellä viime viikolla, joten ongelmasi on jotensakin itseaiheutetunoloinen.

Vierailija
12/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil on käyny perhe työ mut nyt on kesä eikä nyt oo mitn! Ei mies voi ottaa vapaata ku tekee sijaisuuksia

Työnantajan on annettava palkatonta vapaata jos kyseessä pakottava perhesyy.

Vierailija
13/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä, että olette hankkineet noin monta lasta, jos ei ole edes päiväksi varaa lastenhoitajaan? 

Vierailija
14/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaat vaan uuden pullon, kyllä se siitä.

Ratkaisuahan ei koskaan voi itse hakea, eikä mikään käy. Toisten tulee hoitaa sun asiat, eiks niin, ja sun mieshän ei tietenkään ikinä voi pitää vapaapäivää.

Jep. Avaa vaan se pullo.

Vierailija
15/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen mukaan. Vahdin niitä lapsia sitten pihalla, samalla kun Ap kirjoittaa polilla paperin että ottaa tämän synnytyksen yhteydessä sterilisaation.

Vierailija
16/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut järkevämpää olla tekemättä kakaroita? Se ei näet ole vieläkään mikään pakko.

Vierailija
17/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on todella paljon perheitä, jonka mies on niin korvaamaton ettei voi olla töistä pois. Mä en ainakaan itse tunne yhtään tälläistä, joka ei tarvittaessa voi olla yhtä päivää pois töistä.

Vierailija
18/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta paistaa läpi tässä ettei ole mitään järkeä ollut lisääntymisessä eli ovat yhteiskunnan rahoilla lapsia kasvattavia.

Perhetyöntekijä jo kertoo sen ettei ole asiat kunnossa perheessä.

Miksi nämä ihmiset lisääntyy kenellä ei ole varaa tai järkeä elää niin ettei lapset kärsi.

Vierailija
19/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätte jotain sukulaista tai kaveria apuun, palkkaatte hoitajan tai mies ottaa palkatonta. Ei ole muiden (= yhteiskunnan) asia "tarjota teille apua", kun kyseessä ei selvästikään ole mikään hätätilanne.

Vierailija
20/36 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen mukaan. Vahdin niitä lapsia sitten pihalla, samalla kun Ap kirjoittaa polilla paperin että ottaa tämän synnytyksen yhteydessä sterilisaation.

Mä tulen kuskiksi ja tarjoan koko porukalle ateriat mäkkärissä.