Mitä on lääkäri ajatellut laittaessaan tatuoinnin?
Näin tänään uimarannalla tuttavaperheen jossa molemmat vanhemmat on lääkäreitä. Tällä lääkäri-isällä oli iso naisenkuva olkapäässä?!?! Pikkasen meni maku. Minusta noi tatuoinnit on kyllä niin alemman sosiaaliluokan juttuja. Vaikea tajuta, että mitä lääkäri on miettinyt sitä laittaessaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No minulla on Möhköfantti-tatska pakarassa. En TODELLAKAAN tajua, mitä silloin ajattelin.
Olen tainnut nähdä sinut uimahallissa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kunnon tynnyrissä kasvanut juntti.
Tatuoinnit, jos mikä on junttia!! Ei sovi minusta koulutetuille, sivistyneille ihmisille. Ja "kivan" näköisiä vanhana, kun iho roikkuu.
Mikä iho on kaunista vanhana? Ei mikään. Samapa se onko siinä silloin kuvia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
kerran olin lääkärillä jonka taskusta putosi nuuskapurkki. ja kerran olin sellaisella, joka oli aivan uskomattoman lihava. yksi psykiatrinen sairaanhoitaja näytti aivan alkoholistilta. eli eivät ne kaikki jaksa pitää yllä sitä habitusta, jota lääkäriltä edellytetään. ai niin, ja yksi oli tosi vihainen (tutustuin hänen ohimennen ravintolassa) ja puhui humalassa tosi itsetuhoisia juttuja.
Olin itse pikkukaupungissa nuorten osastolla teininä ja tiedän, että osa oli oikeastikin alkoholisteja tai muuten elämänhallinta huonolla tolalla.
Psy.sairaanhoitaja voi olla keskivertoa vähemmän lahjakas, lääkäri taas lähes poikkeuksetta keskivertoa fiksumpi. Siksi näitä ryhmiä ei voikaan suoraan rinnastaa vain sillä perusteella, että molemmat työskentelevät terveydenhuollossa.
Tatuoinnit kuvaavat ihmisen sosiaalista taustaa, eivät välttämättä nykytilaa. Lääkärikin voi olla monenlaisesta perheestä. Se omalta osaltaan kertoo siitä, että Suomessa vielä jokin toimii. Pääsääntöisesti lääkärit taitavat nykyään olla keskiluokkaisista tai yläluokkaisista perheistä.
Siis te ette voi olla näin vanhanaikasia.Nykyään on esim. urheilijoilla,jotka(huippu-urheilijat) ovat eliittiä,siis jos ihmiset jaetaan WT ja eliitti kuten täällä on tapana.Suurimmalla osalla urheilijoista on runsaita tatuointeja,samoin taiteilijoilla,kokeilla jne.En ota kantaa niiden tarpeellisuuteen,olen itse köyhä,vissiin WT JA ILMAN TATUOINTEJA.
Mutta mielestäni se on jokaisen oma asia,eikä tee ihmisestä parempaa tai pahempaa.Jotenkin tuntuu,että mitä vauraampi on niin varmasti tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kunnon tynnyrissä kasvanut juntti.
Tatuoinnit, jos mikä on junttia!! Ei sovi minusta koulutetuille, sivistyneille ihmisille. Ja "kivan" näköisiä vanhana, kun iho roikkuu.
Pinnallinen ihminen se siinä kauhistelee kun kauneus on katoavaista.
Voit.
T. Tatuoitu, 50 kg laihtunut ja yliopistokoulutettu, hyvässä työssä