Mitä on lääkäri ajatellut laittaessaan tatuoinnin?
Näin tänään uimarannalla tuttavaperheen jossa molemmat vanhemmat on lääkäreitä. Tällä lääkäri-isällä oli iso naisenkuva olkapäässä?!?! Pikkasen meni maku. Minusta noi tatuoinnit on kyllä niin alemman sosiaaliluokan juttuja. Vaikea tajuta, että mitä lääkäri on miettinyt sitä laittaessaan.
Kommentit (28)
Ap on kunnon tynnyrissä kasvanut juntti.
Olen opettaja, jolla on Helinäkeiju-tatska. Nyt mietityttää, että ketä se häiritsee??
Minun sedällä on kädessään tatuointi. Kiersi maailmaa rahtilaivalla useita vuosia olleesaan konemestarina. Onko hän ns. WT ihminen?
kerran olin lääkärillä jonka taskusta putosi nuuskapurkki. ja kerran olin sellaisella, joka oli aivan uskomattoman lihava. yksi psykiatrinen sairaanhoitaja näytti aivan alkoholistilta. eli eivät ne kaikki jaksa pitää yllä sitä habitusta, jota lääkäriltä edellytetään. ai niin, ja yksi oli tosi vihainen (tutustuin hänen ohimennen ravintolassa) ja puhui humalassa tosi itsetuhoisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kunnon tynnyrissä kasvanut juntti.
Tatuoinnit, jos mikä on junttia!! Ei sovi minusta koulutetuille, sivistyneille ihmisille. Ja "kivan" näköisiä vanhana, kun iho roikkuu.
No, tuollaisille maailmaa nähneille duunareille tatskat sopivat. On käyty vain elämän koulua ja kännissä laitettu tatskoja. Ymmärrän tuon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja, jolla on Helinäkeiju-tatska. Nyt mietityttää, että ketä se häiritsee??
Voi luoja! Etkai sinä usko Helinä tai muihinkaan keijuihin!?
Minua myös hävettää kymmenen vuotta sitten otettu tatuointi pohkeessa. Nyt kun olen 20kg lihavampi, niin pelottaa, että miten tatska muuttuu, jos laihdutan. Eli en voi laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
No, tuollaisille maailmaa nähneille duunareille tatskat sopivat. On käyty vain elämän koulua ja kännissä laitettu tatskoja. Ymmärrän tuon. Ap
Tarkoititko tuolla viestiä nro. 5 ?
Ison rahtilaivan konemestari on käynyt muutakin koulua kuin tuota elämkoulua.
No minulla on Möhköfantti-tatska pakarassa. En TODELLAKAAN tajua, mitä silloin ajattelin.
Olen alakoulun ope ja mulla on Harry Potter -tatuointi ja klitorislävistys.
Mun mies on lääkäri ja hänellä on opiskeluaikana otettu tatska. Heräsi klassisesti festareitten jälkeen sen kanssa. Onneksi se on aika huomaamattomassa paikassa, mutta kyllähän se sellainen yhden elämänvaiheen monumentti kieltämättä on. Nyt kun meidän lapset on teinejä, tuo toimii varoittavana esimerkkinä. Tai toimisi, ellei aina naurattaisi kun sitä juttua kertoo.
Meinaatko itse muka pyrkiä missiksi silloin vanhuksena?
Ei se iho näytä kivalta olkoonkin kuinka kuvaton jos se iho roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
On siinä esikuva lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään uimarannalla tuttavaperheen jossa molemmat vanhemmat on lääkäreitä. Tällä lääkäri-isällä oli iso naisenkuva olkapäässä?!?! Pikkasen meni maku. Minusta noi tatuoinnit on kyllä niin alemman sosiaaliluokan juttuja. Vaikea tajuta, että mitä lääkäri on miettinyt sitä laittaessaan.
Minulla on kaunokirjoituksella "sun nimi" minun vasemmassa pakarassa.
T: Keskiviivan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tapana esitellä kumpaakaan lapsille.
AP on moukka, kun muiden ulkonäköä ja tyylitajua haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Nalle Puh perseessä. Joo, kaduttaa ja paljon.
Voin kuvitella miten epämiellyttävää on kun rektaalissa on Nalle Puh. Eikö sitä ole koitettu poistaa?
T: Keskiviivan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin opettaa lettu levällään. Joten lapsoset eivät todennäköisesti tiedä mitä kaikkea opella on vaatteiden alla.
Ei varmasti yhtään mitään. Meidän lapsen opettajalla on myös joku helvetin Helinäkeiju olkapäässä.