Voisitko seurustella Oakleyn aurinkolaseja käyttävän miehen kanssa?
Olen tullut itse siihen tulokseen, että kaikki ovat tavalla tai toisella nörttejä. Oikeita mammanpoikia, jotka luulevat näyttävänsä cooleilta nuo mauttomat vappulasit päässään.
Kommentit (11)
Aijaa, noh lopetankin näiden lasien käytön AP:n vuoksi.
Oakleyllä on satoja erilaisia laseja.
En voisi. Kelpuutan ainoastaan Ray-Banit vuodelta -57
Nyt on kyllä taas sarjassamme "äly hoi älä jätä"-tason kysymys. Vastataan nyt kuitenkin. Jos aurinkolasit ovat jotenkin ratkaiseva asia seurusteluasioissa, suosittelen hakeutumaan hoitoon. Normaalille ihmiselle suhde perustuu keskinäiseen kemiaan, luonteen miellyttävyyteen jne. Eli todellakin voisin, jos mies tuntuisi muuten itselleni sopivalta.
Eikös noi nyt ole ihan laatulaseja? Mutta joo, mieheni valitsin aikoinaan onneksi muista kuin merkkisyistä. Oli hyvä valinta, kaikin puolin. 😎
Pienet on taas huolet, jos aurinkolasit on joku kynnyskysymys. Itse en tiedä, miltä tuollaiset lasit näyttävät, eikä kyllä kiinnostakaan. Seurustelukumppanin valitsen ihan muilla perusteilla.
Aika monennäköistä lasia tuli googlehaulla tuolla nimellä. En lähtisi kovin suuria johtopäätöksiä vetämään pelkän lasien merkin perusteella.
En edes tiedä minkä merkkiset aurinkolasit poikaystävälläni on. Eikä se minua kiinnostakaan. Jos hän itse sen haluaa minulle jostain syystä kertoa, niin ok. Muussa tapauksessa en ole kiinnostunut koko asiasta.
Jos on muuten hyvä mies niin voihan sille vaan ostaa uudet lasit ja vahingossa hävittää ne entiset!
Jos kyseessä on rap artisti niin kyllä.