Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen tulee tytöstä, joka joutuu kasvamaan ilman isähahmoa?

Vierailija
15.07.2017 |

Kerjääkö miehiltä huomiota epätoivoisesti? Osaako elää ilman miestä ollenkaan? Pelkääkö miehiä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu ihan ihmisestä. Minusta ainakin tuli ihan normaali.

Vierailija
2/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä.

Isä hylkäsi sisarukseni ja minut äidin jätettyä hänet.

Isäpuoli sätti ja haukkui minua varhaismurrosikäisestä siihen saakka, että muutin lukion jälkeen kotoa.

Mielestäni 99 prosenttia miehistä on pettäviä sikoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat huomiota miehiltä ja saattavat olla halpiksia. Ei ole turvallista isähahmoa.

Vierailija
4/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulin kauppatieteiden maisteri ja nyt kaksi lasta ja naimisissa. Suurin osa tuntemistani naisista, joilla ei ollut isähahmoa ovat ihan normeja joko sinkkuja tai parisuhteessa eivätkä pelkää miehiä.

Vierailija
5/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu muista tekijöistä ympärillä. Että onko muuten hyviä ihmisiä ympärillä ja hyvät kasvuolosuhteet. Minulta puuttuu sekä isähahmo että muutkin asiat on vähän päin p;tä. Siinä on hieman hankala erotella mikä johtuu mistäkin, mutta huomaan kyllä isähahmon kaipuun.

Vierailija
6/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ainakin tuli kai ihan tavallinen. Osaan elää ilman miehiä, mutta osaan elää myös miehen kanssa.

Ainakin opin jo pienenä ettei ole mitään naisten kotitöitä ja miesten kotitöitä erikseen, kun yksinhuoltajaäitini hoiti kaiken itse,leipoi pullat, leikkasi nurtsin, ompeli vaatteet ja vaihtoi auton renkaat.

Vierailija
7/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut normaali isähahmon puuttumisesta huolimatta, kaverini oli sekopää, tosin hänen äitinsä oli enemmänkin kaveri ei huolehtiva ja vastuuta ottava vanhempi ja myös ongelmia mielenterveyden kanssa.

Vierailija
8/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko normaali, lähinnä erittäin itsenäinen ja itsepäinen, kun itse tai äidin avulla piti kaikki ne pyöränkumit paikata ja hyllyt asentaa. Tuli vahva tunne että kyllä naisihminen kykenee kaiken itsekin tekemään, monet isän kanssa kasvaneet ikätoverit eivät vieläkään itse osaa näitä "miesten hommia" tehdä kun ei ole koskaan ollut pakko opetella.

Vierailija
9/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä osaa pukeutua. Pukeutuu halvasti. Yrittää sillä hakea huomiota miehiltä. Minihametta, lyhyttä sortsia, pitsiä ja sellaista.

Vierailija
10/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihmeellistä poistatusvimmaa täällä, kun kommentti #2 piti poistaa. Mikä teitä tytöt tänään vaivaa?

Vierailija
11/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääviä. Pelkäävät aseita ja kiipeämistä puissa jne asioita mistä mammat pitää lapset erillään mutta papat osaavat näyttää lapsille.. eteenkin tyttöjen kohdalla. Pojat kokeilevat joka tapauksessa vaikka äiti kieltäisikin.

Vierailija
12/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen. Ainakin verrattuna siihen että on kylmä ja lyttäävä isä niinkuin mulla.

Vierailija
13/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu muista tekijöistä ympärillä. Että onko muuten hyviä ihmisiä ympärillä ja hyvät kasvuolosuhteet. Minulta puuttuu sekä isähahmo että muutkin asiat on vähän päin p;tä. Siinä on hieman hankala erotella mikä johtuu mistäkin, mutta huomaan kyllä isähahmon kaipuun.

Miksi tämä on heti saanut miinuksia. Onko siinä vauvalaisten mukaan jotain vikaa että lapsi toivoo isää. Muuten minulla siis on isä, mutta tämä oli poissaoleva eikä osallistunut mitenkään minun elämääni ja jäi vieraaksi. Mutta oli olemassa sen verran että jäin kaipaamaan läsnäolevampaa versiota. En myöskään ymmärrä mitä täällä puhutaan miesten ja naisten töistä. Ei isän poissa olo tai läsnä olo niiden oppimiseen vaikuta.

Vierailija
14/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkääviä. Pelkäävät aseita ja kiipeämistä puissa jne asioita mistä mammat pitää lapset erillään mutta papat osaavat näyttää lapsille.. eteenkin tyttöjen kohdalla. Pojat kokeilevat joka tapauksessa vaikka äiti kieltäisikin.

Jaa itsellä einollut isähahmoa ja silti kiipeilyn puissa :D maalla oltiin vkl joskus ja siellä hypittiin heinäpaalien päältä yms. En pelkää miehiä enkä halua heiltä sen eritysempää huomiota kun muutkaan naiset. Olen kihloissa ja seurustellut 2 vuotta.

Vierailija
15/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on yh-äiti, jolla on Kiinasta adoptoitu tytär. Tyttö on tasapainoinen ja ihana persoona, vaikka hänellä ei olekaan isää. Ilmeisesti tytön eno on toiminut hänelle miehen mallina.

Vierailija
16/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali iloinen ja itsenäinen nainen.

Vierailija
17/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa on yh-äiti, jolla on Kiinasta adoptoitu tytär. Tyttö on tasapainoinen ja ihana persoona, vaikka hänellä ei olekaan isää. Ilmeisesti tytön eno on toiminut hänelle miehen mallina.

Niin eli puuttuuko se isähahmo vai olisiko niin että palstalaisilla on ollut jokin sen tyyppinen lähipiirissä, mutta se kätevästi unohdetaan.

Vierailija
18/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parikymmpiset naiset jotka ovat minua lähestyneet (35v.) ovat järjestään varttuneet yksinhuoltajaperheessä.

Vierailija
19/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin tuli melko itsenäinen ja korkealle tähtäävä, eikä minua kiinnosta poikaystävät tai lasten saanti vaan ura.

Miehen mallini on hyvin havaittavissa siskoni ja minun lapsuuden nukkeleikeistä: isä makasi aamuyöstä pelkissä kalsareissa vessan lattialla kaljapullo vieressään ja piereskeli, kun äiti lähti limusiinilla duuniinsa kaupunginjohtajana. Tämä oli meidän legoleikeissämme silloin ihan normaali perheen työnjako, eikä sitä kumpikaan kyseenalaistanut. :D

Vierailija
20/44 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin muista ihmisistä lapsen ympärillä. Ei varmaankaan saa suosiota tämä mielipide, mutta epäilen että ne lapset joilla ei ole asiat oikein hyvin, heijastaa ne ongelmansa isän puutteeseen. Tai mikä milloinkin on se suuri juttu, adotoituna kasvaminen tms. Sillä voi kaikki selittää, ja kaikki olisi ollut toisin jos vain olisi ollut se isä tia biologiset vanhemmat... Kun oikeasti huonot jutut elämässä johtuu ihan muista asioista. Ja ydinperheissä on pakko löytää joku muu selitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan