Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa olen sopinut treffit on minua n. 2 cm lyhyempi. Onko paha?

Vierailija
15.07.2017 |

Minulle on aina ollut tärkeää, että mies on minua pidempi. Tämä mies on muuten hyvännäköinen ja mukavan oloinen, mutta tämä pituusasia on ainoa, josta olen hieman epävarma. Viimeksi olen "seurustellut" itseäni lyhyemmän kanssa ollessani seiskaluokalla...

Ja ennenkuin joku tulee haukkumaan kirahviksi tms., niin olen 161,5 cm.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen persoonana ja arvomaailmaltaan menee aina pituuden ja muunkin ulkonäköön liittyvän edelle.

Vierailija
42/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen persoonana ja arvomaailmaltaan menee aina pituuden ja muunkin ulkonäköön liittyvän edelle.

Menisikin. Tätä palstaa lukiessa tärkeimmät asiat ovat lihaksikkuus, munan koko/paksuus, lompakon laajuus, se että on varattu, jumala sängyssä, urheiluauto ja omakotitalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisikin. Tätä palstaa lukiessa tärkeimmät asiat ovat lihaksikkuus, munan koko/paksuus, lompakon laajuus, se että on varattu, jumala sängyssä, urheiluauto ja omakotitalo.

Tämä on kuitenkin minun ketjuni ja nuo asiat eivät ole minulle tärkeitä. Esim. pisin suhteeni oli mieheen, jolla ei ollut omaa autoa, ei edes asuntoa (siis ei ollenkaan asuntoa, käytännössä koditon) ja jota jouduin avustamaan raha-asioissa, vaikka itse olin vielä alle 18-vuotias. Eikä edes ollut mikään jumalallinen adonis.

Ap

Vierailija
44/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuitenkin minun ketjuni ja nuo asiat eivät ole minulle tärkeitä. Esim. pisin suhteeni oli mieheen, jolla ei ollut omaa autoa, ei edes asuntoa (siis ei ollenkaan asuntoa, käytännössä koditon) ja jota jouduin avustamaan raha-asioissa, vaikka itse olin vielä alle 18-vuotias. Eikä edes ollut mikään jumalallinen adonis.

Ap

Tuossa puhuttiin tästä mammapalstasta yleensä, ei sinun ketjustasi. Jos kertomasi pitää paikkansa, niin ihmettelen kahden sentin pituuserosta kyselyä.

Vierailija
45/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on sanonut olevansa 160cm? Sitten on varmaan pyöristänyt vielä pari senttiä ylöspäin.

Vierailija
46/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on sanonut olevansa 160cm? Sitten on varmaan pyöristänyt vielä pari senttiä ylöspäin.

Sanoi olevansa 160 cm.

Ap

Vierailija
47/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hienoa. Minäkin aloin aikoinaan suhteeseen miehen kans joka ei olisi kelvannut pinnallisille.

Menopelinä oli polkupyörä ja monia puutteiksi luettavia seikkoja. Yhdessä oltu pian parikymmentä vuotta. Suhde on vaan mennyt paremmaksi vuosi vuodelta.

Vierailija
48/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tapaillut miestä joka on mua muutaman sentin lyhempi, eikä mua oikeastaan haittaa. Hän on hauska, ennakkoluuloton ja hyvä sängyssä... Pari senttiä sinne tai tänne. Hän itse ei ole koskaan valitellut piruuttaan. Ihana mies :)

Vierailija
49/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tapaillut miestä joka on mua muutaman sentin lyhempi, eikä mua oikeastaan haittaa. Hän on hauska, ennakkoluuloton ja hyvä sängyssä... Pari senttiä sinne tai tänne. Hän itse ei ole koskaan valitellut piruuttaan. Ihana mies :)

Piti vielä lisätä, että kaikilla on hyvät ja huonot puolet. Täytyy katsoa kokonaisuutta, ja miettiä miltä sitten tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi