Mies jonka kanssa olen sopinut treffit on minua n. 2 cm lyhyempi. Onko paha?
Minulle on aina ollut tärkeää, että mies on minua pidempi. Tämä mies on muuten hyvännäköinen ja mukavan oloinen, mutta tämä pituusasia on ainoa, josta olen hieman epävarma. Viimeksi olen "seurustellut" itseäni lyhyemmän kanssa ollessani seiskaluokalla...
Ja ennenkuin joku tulee haukkumaan kirahviksi tms., niin olen 161,5 cm.
Kommentit (49)
Ei, se ei ole paha, jos mies on 2cm lyhyempi, mutta se on paha, että sua haittaa noin mitättömät jutut.
Ei, mutta minuakin vähän häiritsisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ole paha, jos mies on 2cm lyhyempi, mutta se on paha, että sua haittaa noin mitättömät jutut.
En tunne miestä vielä kovin hyvin (jonkin verran tunnen ja sillä perusteella vaikuttaa mukavalta), eri asia olisi jos olisin todellakin rakastunut häneen. Silloin ei haittaisi mikään.
Ap
No ei kyllä mies ole kovin paljoa maantasosta kohonnut korkeuksiin.
Ja kyse ei nyt ole siitä, että haluaisin vain pitkiä miehiä. Olen esim. tapaillut miestä, joka oli minua maksimissaan vain sentin tai pari pidempi (alle 165 cm). Mutta tuntuu vain jotenkin oudolta, jos mies on minua oikeasti _lyhyempi_.
Ap
Oletteko tavanneet kertaakaan kasvokkain vai onko ollut vain nettitapailua?
Tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluavat "pitkän, komean ja raamikkaan" miehen. Eli lyhyet ei kelpaa ja tämähän on eräänlaista syrjintää ja rasismia.
Keskity siihen minkä kokoinen penis sillä on. Enemmän iloa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tavanneet kertaakaan kasvokkain vai onko ollut vain nettitapailua?
Nettituttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluavat "pitkän, komean ja raamikkaan" miehen. Eli lyhyet ei kelpaa ja tämähän on eräänlaista syrjintää ja rasismia.
Lue viestini nro 6.
Ja miestä itseään ei kuulemma haittaa, että olen häntä pidempi.
Ap
Oma mieheni on aikoinaan seurustellut naisen kanssa joka oli häntä varmaan yli kymmenen senttiä pidempi, eikä se haitannut kumpaakaan (mies on n. 165cm pitkä).
Nettitutustumisen huonoja puolia: parin sentin pituusero, jota ei livenä tavatessa edes huomaisi, muuttuu jotenkin merkitseväksi asiaksi.
Kyllä nyt kaikki nauraa sulle, jos erehdyt julkisille paikoille sen miehen kanssa.
Erittäin paha. Mieti nyt, annat itsestäsi ihan epätoivoisen tyrkyn kuvan kun esiinnyt jämätynkämiehen seurassa.
On paha. Ellei sillä ole Hjalliksen tapaan helvetisti fyrkkaa.
Naiset haukkuu miehet ulkonäkökeskeisiksi kun he haluavat naisella olevan jotain mieleistä (tissit, perse, reidet, huulet, hiukset, hourglass, yms.), mutta sitten itkevät että onko maailman pahin asia kun mies on lyhyempi? Jep jep.
Pistä korkeimmat korkkarisi jalkaan. Mikäli päätät jatkaa tapailua, hyväsele ne. Sinua tullaan säälimään, ellei mies aja jollakin Aston Martinilla.
Ihana pikkumies, hah voita taputtaa sitä päälaelle.
Noin pientä pituuseroa tuskin huomaa. Pointsit miehelle että on kehdannut kertoa rehellisesti pituutensa.