Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa olen sopinut treffit on minua n. 2 cm lyhyempi. Onko paha?

Vierailija
15.07.2017 |

Minulle on aina ollut tärkeää, että mies on minua pidempi. Tämä mies on muuten hyvännäköinen ja mukavan oloinen, mutta tämä pituusasia on ainoa, josta olen hieman epävarma. Viimeksi olen "seurustellut" itseäni lyhyemmän kanssa ollessani seiskaluokalla...

Ja ennenkuin joku tulee haukkumaan kirahviksi tms., niin olen 161,5 cm.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PataKattila kirjoitti:

Naiset haukkuu miehet ulkonäkökeskeisiksi kun he haluavat naisella olevan jotain mieleistä (tissit, perse, reidet, huulet, hiukset, hourglass, yms.), mutta sitten itkevät että onko maailman pahin asia kun mies on lyhyempi? Jep jep.

Olet väärässä. On ehkä kolmanneksi pahin asia vasta. Makumieltymyksensä kullakin. Ympäristö tosin aina katsoo vähän pidempään normista poikkeavaa.

Vierailija
22/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tätä avatessani, että ap olisi pitkä nainen. Olen kummastunut, että hän onkin lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole pinnallista, jos ei halua seurustella kääpiön kansa. Eikös tuossa ole jo joku kehityshäiriö taustalla..

Vierailija
24/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole omaa tahtoa tai mielipidettä ollenkaa?

Kysymyksen perusteella vaikutat ihmiseltä, joka ei tiedä saako laittaa farkut jalkaan jos kaverilla on verkkarit.

Mitä väliä?

Vierailija
25/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että häiritsee. Olen itse 163 senttinen ja tuntuisi oudolta, jos mies olisi lyhyempi. Suosittelen kuitenkin, että tapaat miehen. Voi olla, että hän on joutunut vaikkapa pituutensa takia kompensoimaan muita piirteitensä koko ikänsä, esim. jos on vaikka itsevarma niin livenä varmasti kasvaa jo sen puolesta pituutta.

Vierailija
26/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi jo se, kun yksi seurustelukumppani oli vain kaksi senttiä pidempi. Ideaali olisi kymmenen sentin pituusero miehen hyväksi.

Vierailija
27/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisessä tärkeintä ole pituus, vaan se millainen ihminen hän on. Onnea mahdolliselle parisuhteellenne. (ps* koita nyt sinä puolestasi  keskustella jostain muusta kuin hänen pituudestaan)

Vierailija
28/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaustauksista.

En ole mitenkään erityisen pinnallinen, uskaltaisin jopa väittää olevani vähemmän pinnallinen kuin suurin osa ikätovereistani. Eikä tämä pituusasia nyt mitenkään maailmaa kaatava juttu ole, olen jo päättänyt että tapaan hänet.

Enkä tietenkään ole miehelle itselleen "valittanut" hänen pituudestaan. Ainoa pituuteen viittaava asia mitä olen edes sanonut hänelle on se kun kysyin että haittaako, jos olen häntä vähän pidempi.

Ap

Vierailija
29/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole pinnallista, jos ei halua seurustella kääpiön kansa. Eikös tuossa ole jo joku kehityshäiriö taustalla..

Nii-in. Moniko terve mies on 160 cm tai alle (jos ei nyt mitään filipinoja tai pygmejä lasketa)?

Vierailija
30/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies kysyi, kuinka pitkä olen aika aluksi jo. Huokaisi helpotuksesta, kun oli mua muutaman sentin pidempi. Kyllä se on joillekin oikeasti tärkeä asia.

Vierailija
31/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PataKattila kirjoitti:

Naiset haukkuu miehet ulkonäkökeskeisiksi kun he haluavat naisella olevan jotain mieleistä (tissit, perse, reidet, huulet, hiukset, hourglass, yms.), mutta sitten itkevät että onko maailman pahin asia kun mies on lyhyempi? Jep jep.

Alapeukut kertovat että osui ja upposi.

Vierailija
32/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Minä (ketjun aloittaja) en ole koskaan haukkunut miehiä ulkonäkökeskeiseksi ja olen sitä mieltä että jokainen ihminen voi vaatia kumppaniltaan mitä haluaa. Eri asia löytyykö kumppania niillä kriteereillä.

Ap

Vierailija
33/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PataKattila kirjoitti:

Täällä palstalla on kaksoisstandardit voimassa.

Eilen palstalla oli ketju missä 51v "puuma" halusi löytää nuoria miehiä seksiin ja hänelle jopa 42v mies oli jo liian vanha..

Kuvitellaan että tuossa olisi sukupuolet toisinpäin että 51v mies kelpuuttaisi vain parikymppisiä naisia, mikä olisi reaktio? Eilen ei nimittäin tullut naisilta ainuttakaan vastalausetta siihen että nainen etsii 30v nuorempia miehiä.

Vierailija
34/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se kehityshäiriö olla sinulla, jos luulet, että lyhyt pituus viittaisi kehityshäiriöön 😁

Vierailija
35/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Minä (ketjun aloittaja) en ole koskaan haukkunut miehiä ulkonäkökeskeiseksi ja olen sitä mieltä että jokainen ihminen voi vaatia kumppaniltaan mitä haluaa. Eri asia löytyykö kumppania niillä kriteereillä.

Ap

Sitähän tuokin tarkoittaa että miehet saavat vaatia naiselta haluamiaan piirteitä. Tätä taas naiset eivät hyväksy, joten alapeukuttavat.

Vierailija
36/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Ap

Sitähän tuokin tarkoittaa että miehet saavat vaatia naiselta haluamiaan piirteitä. Tätä taas naiset eivät hyväksy, joten alapeukuttavat.

Minä olen nainen ja minähän juuri sanoin hyväksyväni sen.

Ap

Vierailija
37/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta jankkaamaan. Jokaisella on omat makunsa ja kriteerinsä. Hyvä niin. Muuten oltaisiin kaikki klooneja.

Vierailija
38/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Täällä palstalla on kaksoisstandardit voimassa.

Eilen palstalla oli ketju missä 51v "puuma" halusi löytää nuoria miehiä seksiin ja hänelle jopa 42v mies oli jo liian vanha..

Kuvitellaan että tuossa olisi sukupuolet toisinpäin että 51v mies kelpuuttaisi vain parikymppisiä naisia, mikä olisi reaktio? Eilen ei nimittäin tullut naisilta ainuttakaan vastalausetta siihen että nainen etsii 30v nuorempia miehiä.

Olen huomannut ja kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
39/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Ap

Ap

Jaksoit silti vaivata päätäsi niin paljon että teit asiasta ihan aloituksen? Ja vaikka nyt hyväksyisitkin miehen mittavan kahden sentin pituuseron, niin täällä on silti tuhat muuta mammaa jotka omaavat oikein upean kaksinaismoraalin.

Vierailija
40/49 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PataKattila kirjoitti:

Ap

Ap

Jaksoit silti vaivata päätäsi niin paljon että teit asiasta ihan aloituksen? Ja vaikka nyt hyväksyisitkin miehen mittavan kahden sentin pituuseron, niin täällä on silti tuhat muuta mammaa jotka omaavat oikein upean kaksinaismoraalin.

Yhden loituksen tekemiseen ei paljon "jaksamista" vaadita. Kunhan kysyin muilta mielipidettä, vaikka loppupeleissä tietenkin muodostan oman mielipiteeni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi