Mieheni syö lapseni ruuat
Mieheni on tyranni. Elämme lasteni kanssa jakuvassa ahdingossa. Mies pakottaa lapseni (4v ja 6v) siivoamaan, eikä kyse ole omista leluista jne. Mies kontrolloi syömisiämme ja saattaa kesken ruokailun ottaa lapsiltani lautasen pois ja syödä ruuan itse. Lapseni joutuvat viettämään aikaa paljon omissa huoneissaan ja saavat puhua vain kun heitä puhutellaan. Uskon että mies omalla tavallaan rakastaa meitä kyllä, sillä hän tarjoaa meille katon päämme päälle, ruokaa ja hieman taskurahaakin. En halua erota. Miten pehmittää miestä? Nyt naiset kaikki vinkit kehiin!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kasvanut uskonnollisessa perheessä. Isäni oli alkoholisti ja äitini narsisti ja olen kiitollinen että olen löytänyt Jumalan ja Jumala antoi minulle hyvän miehen. Mieheni ei juo, ei polta, eikä ole koskaan lyönyt minua tai lapsia. Hänellä on puutteensa, sen myönnän.
En halunnut aluksi tuoda vakaumustamme ilmi, sillä sen kuultuaan ihmiset pitävät helpisti vähä-älyisenä.
Ap
Ehkä antoi, mutta sinä et ole vielä löytänyt häntä.
Tuo nykyinen miehesi ei ole se Jumalan antama, vaan tuon on itse Piru sinulle ristiksi laittanut. Ja sinä hölmö menit ansaan!Annat lastesi kärsiä vain siksi, kun et voi myöntää olleesi väärässä kun tuon miehen mukaan lähdit.
Vähä-älyinen sinä olet jos tuollaista siedät, vaikka olisit tohtoriksi väitellyt ateisti.
Lapset ovat minun, ei nykyisen mieheni. Emme käytä ehkäisyä, mutta en ole raskaana, olemme yrittäneet yhteistä lasta vuoden verran.
Ajatus erosta tuntuu todella pahalta. Rakastan miestäni oikeasti, enkä halua epäonnistua tässäkään suhteessa, kun asiat ovat pääsääntöisesti hyvin. Tuli huono omatunto, kun tein tuollaisen aloituksen miehestäni, ei hän ole hirviö. Ja hänen perheensä on ottanut minut ja lapset hyvin avoimin sydämin osaksi perhettä.
En halua uudestaan elämään eisiunattua elämää, enkä jaksa aloittaa kaikkea alusta. Lapset kuitenkin ovat sopeutuneet nykyiseen elämäämme mielestäni hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat minun, ei nykyisen mieheni. Emme käytä ehkäisyä, mutta en ole raskaana, olemme yrittäneet yhteistä lasta vuoden verran.
Ajatus erosta tuntuu todella pahalta. Rakastan miestäni oikeasti, enkä halua epäonnistua tässäkään suhteessa, kun asiat ovat pääsääntöisesti hyvin. Tuli huono omatunto, kun tein tuollaisen aloituksen miehestäni, ei hän ole hirviö. Ja hänen perheensä on ottanut minut ja lapset hyvin avoimin sydämin osaksi perhettä.
En halua uudestaan elämään eisiunattua elämää, enkä jaksa aloittaa kaikkea alusta. Lapset kuitenkin ovat sopeutuneet nykyiseen elämäämme mielestäni hyvin.
Ap
Ap, nyt se pää pois perseestä. En tiedä millä hiton kriitereillä pidät häntä hyvänä miehenä sulle, mutta suoraan sanottuna hän on ainakin vähintään ihan paska isäpuoli lapsillesi ja sen pitäisi oikeasti herättää sut. Sun pitää ajatella myös lastesi parasta, eikä vain ajatella, kuinka hän on joistain kummallisista syistä muka hyvä mies sulle.
Hyvä ap. Olen kolmen lapsen äiti, ja minulla on voimakas kristillinen vakaumus. En pysty näkemään, millä lailla meidän Herramme voisi haluta että sinä ja lapset elätte tuollaisessa ahdingossa. Tarvitsette ehdottomasti apua pian. Ota lapset ja mene turvakotiin, tai soita maksuttomiin palvelunumeroihin, tai tee miehestäsi lastensuojeluilmoitus. Sen voi tehdä nimettömänä, sanamuodon voit kirjoittaa niin ettei siitä ilmene kuka kirjoitti. Taivaan Isä johdattaa sinua, toimi rohkeasti, se on lopulta teidän kaikkien etu. Jumala loi meidät iloon, valoon ja vapauteen eikä tuollaiseen pimeyteen.
Jos leikin ajatuksella erosta: Mitä sen jälkeen? Jään yksin? En usko että pärjäisimme taloudellisesti, kun olen menettänyt luottotiedot aiemmin. Haluan lapsilleni myös isän (biologiset isät eivät ole kansaamme tekemisissä ja hyvä niin). Ei ole olemassa täydellisiä miehiä, eikä kukaan täysin kunnollinen kiiltokuvamies meitä huolisikaan.
Minulla ei ole ammattia. Olen artesaani, se on vain perustutkinto. Mistä edes saisin töitä? Emme voisi enää asua nykyisessä kaupungissa, kun täällä on niin korkeat vuokrat kaupungin asunnoissakin. Lapset menettäisivät kaikki kaverit ja kaiken tutun.
Minusta se olisi julmaa. Siksi haluaisin yrittää muuttaa miestä pehmeämmäksi, kun perusasiat täällä on kuitenkin hyvin.
Ap
Tää on niin huono trolli, että oksat pois.
Se on ihan sama, kuinka hyvin ap suhteessa onnistuu, kun mies ei onnistu lainkaan vaan kyntää syvällä miinuksen puolella. Ja muka lasta yritetään, huh. Nykyisetkin pitäisi ottaa huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos leikin ajatuksella erosta: Mitä sen jälkeen? Jään yksin? En usko että pärjäisimme taloudellisesti, kun olen menettänyt luottotiedot aiemmin. Haluan lapsilleni myös isän (biologiset isät eivät ole kansaamme tekemisissä ja hyvä niin). Ei ole olemassa täydellisiä miehiä, eikä kukaan täysin kunnollinen kiiltokuvamies meitä huolisikaan.
Minulla ei ole ammattia. Olen artesaani, se on vain perustutkinto. Mistä edes saisin töitä? Emme voisi enää asua nykyisessä kaupungissa, kun täällä on niin korkeat vuokrat kaupungin asunnoissakin. Lapset menettäisivät kaikki kaverit ja kaiken tutun.
Minusta se olisi julmaa. Siksi haluaisin yrittää muuttaa miestä pehmeämmäksi, kun perusasiat täällä on kuitenkin hyvin.
Ap
Kuule, julmaa tuossa on vain se, että pistät lapsesi elämään tuollaisessa kurjuudessa, koska olet päättänyt ettet muka pärjää yksin. Kyllä sä pärjäät! Hae apua! Heti! Tee se lastesi takia.
Tää oli todella huono jopa av:lla!