Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinille nuhaa ja yskää maidosta? Voiko tosiaan olla niin?

Vierailija
14.07.2017 |

Olen ihmetellyt hänen limaisuutta ja yskää, ei mitään törkeen pahaa, mutta astmatutkimuksetkim on tehty eikä siihen viittaavaa ollut ollenkaan. Hän oli vauvana allerginen "tutteleille", mutta kaikki allergiat (myös ruoka-aineet siis) menivät pois.
Nyt kuitenkin on tullut ajatus, että runsas maidonjuonti aiheuttaisi em. oireet. Lääketiede ei kuitenkaan tunnu tunnustavan tällasia oireita maidosta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Hyvinkin. Kukaan normaali ihminen ei juo maitoa tissiltä pääsyn jälkeen. Lehmän maitohan on vasikalle tarkoitettua, ei ihmiselle.

Vierailija
2/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän lääketiede vähättelee asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalous kaatuisi, jos maidon vaarat ymmärrettääisiin.

Vierailija
4/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Maitoa on juotu iät ja ajat ilman ongelmia ja niin tehdään jatkossakin.

Vierailija
5/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ajatuksia asiasta? Lääketiede googlen mukaan kieltää maidon osuuden em. oireissa eikä meidän lääkärikään halunnut asiaa enempää tutkittavan.

Vierailija
6/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vauvaiän maitoallergia siis iha lääkärin toteama?

Vierailija
7/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mulla alkaa nenä valumaan ja olo menee tukkoiseksi maitotuotteista.

Vierailija
8/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vauvaiän maitoallergia siis iha lääkärin toteama?

Kyllä oli. Posket lehahti ihan tulipunaiseksi aina ns. tutteleista.

T.ap

Vierailija
9/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Mulla alkaa nenä valumaan ja olo menee tukkoiseksi maitotuotteista.

Tutkimusten mukaan luulet vaan. Ja tämä mua vituttaa, koska itselläni sama homma. Niin monet kerrat olen sen huomannut. Meni pitkään tajuta syy.

Vierailija
10/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy niin, että kun syön jäätelöä, niin rupean muutaman tunnin päästä aivastelemaan.

Vierailija
11/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon homogenointi on aivan turhaa hommaa. Sitä ei kaikissa maissa tehdä. Siksi joillekin sopii esimerkiksi ranskalaiset ja saksalaiset maitotuotteet.

Maidon jalostaminen juotavaksi on melkoinen prosessi, jossa muunnetaan sitä melkoisesti.

Vierailija
12/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lievältä maitoallergialta. Oireethan on helppo välttää tässä tapauksessa altistuksen määrää vähentämällä.

Vierailija
13/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lievältä maitoallergialta. Oireethan on helppo välttää tässä tapauksessa altistuksen määrää vähentämällä.

Minulla on maitoyliherkkyys (oireina mm. hengitysteiden limaisuus ja tulehdukset ja iho-ongelmat). Ei auta vähentäminen vaan vaatii omalla kohdalla täyden välttämisen. 

Vierailija
14/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa netflix dokumentit what the health ja food choices, niin saat vastauksen ja selityksen siihen, että kenenkään ei tulisi juoda maitoa. Maito-,liha-, ja lääketeollisuuden on tarkoitus tehdä rahaa, ei pitää ihmisiä terveenä. Ihmiset eivät vaan osaa kyseenalaistaa näitä asioita , "koska maitoa on aina juotu" länsimaissa.

No ,autoimmuunisairaidet, ylipaino , sydän -ja verisuonitaudit, masennus ja syövät jatkavat kasvuaan koko ajan ja lääketeollisuus kiittää.

Minä ainakin valitsin toisen tien . Energiatasot nousivat räjähdysmäisesti kun jätin kaiken maidon , sokerin ja kaiken teollisen paskan pois ja siirryin täysin toisenlaiseen, kasvispainotteiseen ja runsasravinteiseen ruokavalioon. Siihen loppuivat kivut, säryt, masentuneisuus ja ahdistus.

Vierailija
15/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidon homogenointi on aivan turhaa hommaa. Sitä ei kaikissa maissa tehdä. Siksi joillekin sopii esimerkiksi ranskalaiset ja saksalaiset maitotuotteet.

Maidon jalostaminen juotavaksi on melkoinen prosessi, jossa muunnetaan sitä melkoisesti.

Se on ihan sama onko se homogenoitua tai luomua , maitoa se on silti eikä kuulu ihmisen kehoon. Lehmän kasvuhormoneita ja kovaa rasvaa , antibiootteja ja mätää sisältävää rauhaseritettä. Miksi ihmisen kuuluisi juoda toisen eläimen rintarauhaseritettä?

eiväthän muutkaan eläimet juo toisen eläimen rintamaitoa, eivätkä varsinkaan aikuisena!

Vierailija
16/19 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Maito ja maitotuotteet ovat vasikan ruokaa, eivät ihmisen.

Vierailija
17/19 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelin pitkästä aikaa rintarauhaseritteellä: mozzarellatikkuja, jogurttia ja vielä jäätelöäkin, ai että oli hyvää! Ja nyt henkeä ahdistaa, yskittää ja kurkku oikein kuplii limaa. Naapuri jo koputtelee seinää, että vauva herää kun yskin niin kovaa. Olin unohtanut millaista elämä "normaalin" ruokavalion kanssa on, nimittäin hankalaa.

Vierailija
18/19 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän "lääketiedekin" tietää. Kyllä meillä osastolla jätetään pois maitotuotteet limaisilta ja nuhaisilta. Eikä tämä ole edes vitsi.

Joten kyllä, maito lisää limaisuutta. Ei kaikkia tutkimuksia ka tietoja Googlen kautta löydy. 

Vierailija
19/19 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko luovutettua äidinmaitoa synnytyksen jälkeen? Kysehän on maidosta, joka on aivan erilaista kuin oman äidin maito. Siinä on vieraan ihmisen elintapojen ja bakteerikannan tuotokset. Maidon mukana tulee ihan solutasolla vieraan henkilön erilaisia aineksia vauvaan, tästä ei puhuta. Vaikutus ei välttämättä ole pelkästään positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan