Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisin naisen en olisi masentunut ja työtön

Vierailija
14.07.2017 |

Naisen kanssa jaksaisin yrittää mutta ikävä kyllä naisiai ei kiinnosta työtön kilttimies =(
M25

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sulle että edes työssäkäynti ei riitä.

Minimivaatimus tuntuu olevan nykyään että pitää olla yliopisto käytynä ja sitä vastaava työpaikka :D

Tämäkään ei riitä :D mutta joo mainitsitkin sen olevan minimivaatimus

Naisen reaktio siinä vaiheessa kun treffeillä kerrot hänelle että olet käynyt vain lukion ja ammattikoulun.

Priceless.

Deittailetko pelkästään korkeakoulutettuja naisia?

T: nainen, joka on myös käynyt lukion ja ammattikoulun ja jonka mies ei ole käynyt edes lukiota.

Vierailija
42/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sulle että edes työssäkäynti ei riitä.

Minimivaatimus tuntuu olevan nykyään että pitää olla yliopisto käytynä ja sitä vastaava työpaikka :D

Tämäkään ei riitä :D mutta joo mainitsitkin sen olevan minimivaatimus

Naisen reaktio siinä vaiheessa kun treffeillä kerrot hänelle että olet käynyt vain lukion ja ammattikoulun.

Priceless.

Deittailetko pelkästään korkeakoulutettuja naisia?

T: nainen, joka on myös käynyt lukion ja ammattikoulun ja jonka mies ei ole käynyt edes lukiota.

Jostain syystä treffaamistani naisista ehkä 95% on ollut minimissään AMK:n käyneitä.

Treffeillä olen ollut maistereidenkin kanssa ja ne on olleet kyllä aika turhia treffejä jälkikäteen ajateltuna, yliopiston käyneet naiset on aivan liian työorientoituneita mun makuun.

Olen miettinyt jälkikäteen, että joko itse tykkään enimmäkseen ulkonäöltä ja olemukselta kouluttautuneista naisista tai sitten jostain syystä itse herätän kouluttautuneiden naisten mielenkiinnon. Itselle naisen koulutus on aika yhdentekevää.

Mutta nyt kävin tällä viikolla treffeillä ammattikoulun käyneen naisen kanssa ja tykkäsin hänestä. 2.treffit tiedossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin voisin laihduttaa jos löytäisin miehen. Vuosien yksinäisyys ja kelpaamattomuus ajoi lohtusyömiseen ja masennukseen. Suomi on yksinäisten maa.

Reija 49v.

Vierailija
44/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6350 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea sanoa kumpi on syy ja kumpi seuraus tässä.

Kukaan menestynyt mies ei liene naiseton. ---

Hmmm... eikö?

Carl Gustaf Mannerheim (erosi 37-vuotiaana ja oli loppuelämänsä sinkku eli yli 80-vuotiaaksi)

Nikola Tesla

Isaac Newton

Jean Paul Sartre

Ludwig van Beethoven

Al Pacino

Voltaire

Blase Pascal

Leonardo da Vinci

Menestyvän miehen takana on nainen, koska nainen ei huoli muuta kuin menestyneen miehen. Toisin sanoen miehet ovat menestyneet naisesta huolimatta, eivät naisen ansiosta.

Tuon listan miehistä puolet oli homoja tai naiskuvioiden takia masentuneita ja onnettomia.

Väite kuului, ettei menestynyt mies ole naiseton. Väite lienee nyt osoitettu vääräksi?

Olettaisin että ap:n tarkoitus oli puhua heteroista. Menestys on väärä sana kuvaamaan edes suurmiestä, jos se on lähes itsariin asti masentunut.

Vierailija
45/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit ehkä naisen, jos et olisi masentunut ja työtön. Siltikin vain ehkä. Ei kukaan jaksa itsesäälissä rypevää ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän