Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä huomasit että mies paranee vanhetessaan?

Vierailija
14.07.2017 |

Itse olin noin kolmekymppinen. Sääli, että en tajunnut sitä jo parikymppisenä. Suljin sillä monia ovia elämässäni, jotka näin jälkeen päin ajatellen olisi ollut hyvä pitää auki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei parane vanhetessaan. Miehen laatu heikkenee siinä missä naisenkin. Hyi hitto, tekee mieli syleksiä kun ajattelenkin niitä karseita horiskoja, joita työssäni tapaan. Puhun huomattavasti vanhemmista miehistä, n. 70 ylöspäin. Naiset virkeitä ja sirkeitä siinä iässä, monet jopa nättejä, mikäli on riittävästi ylipainoa pitämään posket rusottavina ja kädet ym. rypyttöminä. Mutta miehet ovat kuin zombieita. Hygienian kanssa ongelmaa, alzheimeria, kaikki karvat, nenä-, korva-, kulmakarva-ym. rehottaa, kaulajänteen näkyy, suullinen anti alzheimerisen rivoa tai pelkkää tyhmisemista... hyi, hyi, hyi. En koskisi pitkällä kepilläkään jos ei olisi pakko. Jotain tapahtuu miehille vanhemmiten. Ei ihme, että naiset elävät pidempään. Sitten kun miehen alamäki alka,a se on nopeaa haipakkaa.

Vierailija
2/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ei kyllä ainakaan tässä maassa parane:D enkä sit jos oot joku George clooney

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paranee ensin, mutta huononee sitten. Paras ikä on noin 30-35.

.

Vierailija
4/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parane. Surullinen totuus on se että ihan liian monesta miehestä tulee neli-viisikymppisenä just sellainen setämies, jota mies itsekään ei olisi osannut nuorena odottaa tai pelätä. Eikä sivulliset tutukaan :(.

Vierailija
5/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei parane vanhetessaan sen enempää kuin nainenkaan, mutta useimmat toki muuttuvat ja kypsyvät iän myötä. Monesta parikymppisestä bailupojasta on kasvanut kolmekymppinen vastuullinen perheenisä, jos sitä tarkoitit. Sama muutos näkyy myös monissa naisissa. Toisaalta, jos jätit aikanaan parikymppisen raikulipojan sitoutumiskyvyttömyyden takia, niin voi olla, ettei hän olisi koskaan sitoutunutkaan juuri sinuun. Näitäkin on nähty. Lykätään ja lykätään kihloja ja lapsia, kunnes lopulta erotaan kun halutaan eri asioita elämältä, ja puolen vuoden päästä on uusi emäntä paksuna ja kesähäät suunnitteilla. Kovin kauaa ei kannata jäädä odottamaan sitä ehkä joskusta. Joskus se voikin olla ehkä joku muu.

Vierailija
6/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä ole vielä moista huomannut ja olen sentään jo 60 täyttänyt!

Vierailija
7/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin jo parikymppisenä ja otin suoriltaan 50-vuotiaan miehen. En ole katunut, vaikka väittäisin että mies on parhaimmillaan 40-50 vuotiaana.

Vierailija
8/8 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin sen about 16-vuotiaana.

Erehdysten kautta opin vihdoin 23-vuotiaana ottamaan 10v vanhemman miehen, enkä ole katunut. Mies on parhaimmillaan 30-45-vuotiaana, ja etenkin hopeaketut kuumia myös sen jälkeen. Enää en koskisi pitkällä tikullakaan alle 30-vuotiaisiin.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi