te-toimisto
te-toimisto, yritän ottaa suhun yhteyttä,
te-toimisto, sä annat mun jonottaa vartin ja katkaiset sen jälkeen,
te-toimisto, joka kerta kun vaihde vastaa ja yhdistää, puhelu palautuu vaihteeseen eri ihmiselle,
te-toimisto, sä kehotat jättää netissä yhteydenottopyynnön,
te-toimisto, sä yrität soittaa juuri silloin kun oon satunnaisessa pätkätyössä puhelin äänetönnä ettei pomo kattois pahalla puhelimenräplääjää,
te-toimisto, sä et yritä soittaa toista kertaa,
te-toimisto, yritän ottaa suhun yhteyttä, te-toimisto, sä annat mun jonottaa vartin ja katkaiset sen jälkeen, te-toimisto, joka kerta kun vaihde vastaa ja yhdistää, puhelu palautuu vaihteeseen eri ihmiselle, te-toimisto, sä kehotat jättää netissä yhteydenottopyynnön, te-toimisto, sä yrität soittaa juuri silloin kun oon satunnaisessa pätkätyössä puhelin äänetönnä ettei pomo kattois pahalla, te-toimisto, sä et yritä soittaa toista kertaa, te-toimisto, yritän ottaa suhun yhteyttä, te-toimisto, sä annat mun jonottaa vartin ja katkaiset sen jälkeen, te-toimisto, joka kerta kun vaihde vastaa ja yhdistää, puhelu palautuu vaihteeseen eri ihmiselle, te-toimisto, sä kehotat jättää netissä yhteydenottopyynnön, te-toimisto, sä yrität soittaa juuri silloin kun oon satunnaisessa pätkätyössä puhelin äänetönnä ettei pomo kattois pahalla, te-toimisto, sä et yritä soittaa toista kertaa, te-toimisto, yritän ottaa suhun yhteyttä, te-toimisto, sä annat mun jonottaa vartin ja katkaiset sen jälkeen, te-toimisto, joka kerta kun vaihde vastaa ja yhdistää, puhelu palautuu vaihteeseen eri ihmiselle, te-toimisto, sä kehotat jättää netissä yhteydenottopyynnön, te-toimisto, sä yrität soittaa juuri silloin kun oon satunnaisessa pätkätyössä puhelin äänetönnä ettei pomo kattois pahalla, te-toimisto, sä et yritä soittaa toista kert
Kommentit (3)
all work and no play makes jack a dull boy!
all work and no play makes...
I hear you, bro!