Rippijuhlatarjoilu
Mitä ootte mieltä tulevasta rippijuhlatarjoilusta?
Kalakeittoa,savulohipiirakka, suolakeksejä, makeita keksejä, muffinsseja,ja valmiina olevia daim-kakkuja useampi. N. 30 henkeä tulossa .
Kommentit (24)
Minä jäisin nälkäiseksi, mutta omapa on ongelmani. En voi syödä vehnää, joten kaikki piiraat, keksit jne jäisivät pois. Kalakeitto on muuten vaan inhokkini.
Jättäisin kalakeiton ja suolakeksit pois. Tilalle perusvihersalaatti ja toiseksi salaatiksi joku ruokaisampi, esim jonkintyyppinen pasta ja/tai kanasalaatti.
Kalakeitto voi olla hyvää, mutta kuulostaa muun tarjottavan kanssa vähän hankalalta. Olisiko parempi tehdä ruokia, jotka saa kaikki samalle lautaselle?
Huono..0/5 jäit kiinni valmiista useammasta daim-kakusta..lollollol
Minä laitan kasvissosekeiton ja teen yrttivoipatonkia, maissileipää ja karjalanpiirakat& munavoi, valkosipulivoi ja yrttivoi.
Kaksi voileipäkakkua lohi ja uutena kokeilen texmex.
Tuoreista mansikoista täytekakku (laktoositon, gluteiiniton)
Valkosuklaajuustokakku (laktoositon, gluteiiniton)
Ja rippilapsen toiveesta rockyroadia.
Lisäksi leivon perinteisesti pieniä dallaspullia ja toffeetäytteisiä pikkuleipiä.
Syö ken tahtoo, tarjottu on 😊
Vierailija kirjoitti:
Silliä kullekin. :)
Ja Viron pottuja, sekä Lillin kuhaa unohtamatta.
Joku kasvisruoka kalakeiton tilalle olisi kiva. Esim juurikin ruokainen pastasalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan kasvissosekeiton ja teen yrttivoipatonkia, maissileipää ja karjalanpiirakat& munavoi, valkosipulivoi ja yrttivoi.
Kaksi voileipäkakkua lohi ja uutena kokeilen texmex.
Tuoreista mansikoista täytekakku (laktoositon, gluteiiniton)
Valkosuklaajuustokakku (laktoositon, gluteiiniton)
Ja rippilapsen toiveesta rockyroadia.
Lisäksi leivon perinteisesti pieniä dallaspullia ja toffeetäytteisiä pikkuleipiä.
Syö ken tahtoo, tarjottu on 😊
Kysyttiinkö sun tarjoiluista jotain? Älä tunne tänne lesoilemaan ruuistasi vaan pidä ne ihan omana tietona.
Nyt oli kysymys AP:stä ,eikä sinusta.
10: kelpaisi! 😍
Ap: mieti nyt vielä... Toivottavasti kaikille riittää istumapaikka ja kunnon lautanen, ettei ole kalakeittoa juhlavaatteilla.
Voi että te olette oksettavia ihmisiä,jotka tuutte lesoilemaan omilla ruuillanne. Ja sinä viimeinen kommentoija: aika ikävää tulla sanomaan suoraa noin. Aloittajalle tulee varmasti hyvä fiilis tuon kommentin jälkeen. Vähän sama,kun sanoisit että " noi on paremmat". Kaikilla on omat mieltymyksensä mitä tykkää tehdä eikä kaikki välttämättä ole himoa ruoanlaittoon. Joten mieti mitä kirjoitat!
Kysy vaikka yläkerran ukolta tai sen paikalliselta edustajalta jos se pokkuroiminen on niin verissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että te olette oksettavia ihmisiä,jotka tuutte lesoilemaan omilla ruuillanne. Ja sinä viimeinen kommentoija: aika ikävää tulla sanomaan suoraa noin. Aloittajalle tulee varmasti hyvä fiilis tuon kommentin jälkeen. Vähän sama,kun sanoisit että " noi on paremmat". Kaikilla on omat mieltymyksensä mitä tykkää tehdä eikä kaikki välttämättä ole himoa ruoanlaittoon. Joten mieti mitä kirjoitat!
Tämä on keskustelupalsta. Mieluumin yksi aloitus sarjassamme rippijuhlatarjottavat kuin tuhannet samasta aiheesta. Sori ap, että loukkasin ketjuasi kertomalla mitä itse aion tehdä, en nyt vain viitsinyt tehdä samasta aiheesta omaa aloitusta (mikä on palstan säännöissäkin kielletty)
T.10
Onko kaikille vieraille istumapaikat? Keittoruoka on vähän hankala syötävä juhlissa, jos ei ole laskutilaa. Keiton kanssa mitään muuta? Leipää?
Mulle kelpaisi kaikki, mutta mua onkin helppo miellyttää. Aina olen tyytyväisenä nautiskellut tarjottavia, ja ainoa mitä en ole voinut syödä, oli joku cocktailpala jossa oli kylmää vuohenjuustoa. Ja kerran oli niin vahva shotti, että en pystynyt juomaan. Muuten en ole koskaan ajatellut, että voi ei, taas voileipäkakkua tms. Mutta tulee käytyä sen verran harvemmin kai juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Mieluumin yksi aloitus sarjassamme rippijuhlatarjottavat kuin tuhannet samasta aiheesta. Sori ap, että loukkasin ketjuasi kertomalla mitä itse aion tehdä, en nyt vain viitsinyt tehdä samasta aiheesta omaa aloitusta (mikä on palstan säännöissäkin kielletty)
T.10
Oot inhottava!
Ja tiedoksi,että en sanonut käsittääkseni olevan AP. Kaltaisesi ylimieliset ihmiset voivat palata takaisin sinne maanpinnalle ihan.
Miksi kahta kalaruokaa...?