Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies paljastui sekaaniksi

Vierailija
14.07.2017 |

Tätä tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Olen todella kyllästynyt pettymään miehiin tästä tai jostain toisesta syystä. Mistä voi löytää miehen, joka on vegaani? En kuitenkaan koe kohteliaaksi alkaa heti treffailun alussa utelemaan mieheltä hänen ruokavaliotaan. Kun se tuntuu luonnolliselta, kysäisen miehen mielipidettä kyseisestä ruokavaliosta.

Empaattisuus toisia ihmisiä ja etenkin eläimiä kohtaan on kuitenkin ykkösvaatimuksiani mieheltä. Tähän luonnollisesti kuuluu esim. haluttomuus tukea lihan tehotuotantoa.

Vegaaniruokavaliota noudattavia miehiä, onhan teitä? Missä teitä voi tavata?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksesi karsii noin 9/10 miehistä. Onnea etsintään!

Vierailija
2/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua voisi lykästää Helsingin Kalliossa. Itse asun täällä ja tunnen paljon vegaaneja naisia sekä miehiä :) Olen itsekin, mutta mä en tosin vaadi samaa kumppaniltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5. Ei huonoin. :D

Vierailija
4/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän, tuskin 10% miehistä on edes kasvissyöjiä saatika sitten vegaaneja.

Vierailija
5/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Paitti jos tarttee olla hetero.

Vierailija
6/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin yhden Yhdysvaltain länsirannikolta. 

Vierailija
7/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin kasvissyöntiä, mutta oloni ei ollut koskaan kylläinen. Nykyään kulutan vastuullisesti ja eettisesti tuotettua lihaa.

M34

Vierailija
8/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin provo, mutta jos muiden ruokavalio on noin tärkeä sinulle niin mitäpä jos vain kysyisit asiasta ohimennen ensimmäisen keskustelunne aikana, ettet haaskaisi omaa (ja miesten) aikaa? Miehetkin olisivat tästä varmaan kiitollisia.

Vierailija
9/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katseet suunnata naissukupuoleen. Löytyy huomattavasti enemmän vaihtoehtoja.

Vierailija
10/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin kasvissyöntiä, mutta oloni ei ollut koskaan kylläinen. Nykyään kulutan vastuullisesti ja eettisesti tuotettua lihaa.

M34

Mullakaan ei vegaaniksi ryhdyttyäni ollut aluksi koskaan kylläinen olo, mutta sitten aloin syödä enemmän, varsinkin proteiinia ja rasvaa - ja katso: ongelma poistui.

Vierailija
11/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua voisi lykästää Helsingin Kalliossa. Itse asun täällä ja tunnen paljon vegaaneja naisia sekä miehiä :) Olen itsekin, mutta mä en tosin vaadi samaa kumppaniltani.

Kuinka juuri Kalliossa? Valitettavasti asun ja työskentelen Rovaniemellä, enkä haluaisi ainakaan vielä lähteä etsimään kumppania toiselta puolelta Suomea. :D

Ap

Vierailija
12/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän, tuskin 10% miehistä on edes kasvissyöjiä saatika sitten vegaaneja.

Jotain lähdettä? Jos väittämänne pitää paikkansa, toivoni miessukupuolen suhteen laskee entisestään..

Vierailija
13/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vegaanina ihan sekaravintoa syövän miehen kanssa. Empaattinen ja ihana tyyppi on. Sama homma vegaanikavereillani, kenelläkään ei ole miehenä samaa ruokavaliota noudattavaa. Aika kova vaatimustaso sinulla nyt kyllä.

Vierailija
14/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Mullakaan ei vegaaniksi ryhdyttyäni ollut aluksi koskaan kylläinen olo, mutta sitten aloin syödä enemmän, varsinkin proteiinia ja rasvaa - ja katso: ongelma poistui.

Kiitos vinkistä! Itse olen aloittanut kasvispainotteisen ruokavalion vasta vähän aikaa sitten, ja kamala nälkä koko ajan! Syön kasviksia niin paljon, että en kohta jaksa enää lapioida niitä suuhuni, mutta nälkä jää silti.

Voiko muuten halu syödä lihaa johtua jonkun ravintoaineen puutteesta? Minua vaivaa sekin. Näiden asioiden vuoksi olen meinannut itsekin luovuttaa.

Vierailija
15/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ennemminkin 999/1000 tai enemmänkin...riippuu tosin kotikaupungista/alueesta jolta ap kumppania itselleen etsii

Vierailija
16/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehet eivät ole vegaaneja? Minä olen, ja tunnen pari muutakin.

Vierailija
17/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske Musta Barbaari!

Vierailija
18/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Rovaniemellä syödään poroa aika paljon. Poronkäristys onkin todella hyvää!:)

Vierailija
19/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asut Rovaniemellä, toivotonta. Muuta Helsinkiin niin voit löytää vaatimustesi tasoisen miehen.

Vierailija
20/69 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kiitos vinkistä! Itse olen aloittanut kasvispainotteisen ruokavalion vasta vähän aikaa sitten, ja kamala nälkä koko ajan! Syön kasviksia niin paljon, että en kohta jaksa enää lapioida niitä suuhuni, mutta nälkä jää silti.

Voiko muuten halu syödä lihaa johtua jonkun ravintoaineen puutteesta? Minua vaivaa sekin. Näiden asioiden vuoksi olen meinannut itsekin luovuttaa.

Kai otat purkista b12? Syö tarpeeksi proteiinia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi