Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen

Vierailija
14.07.2017 |

Tämän ketjun tarkoitus ei ole mollata ketään vaan kuulisin kokemuksia mielelläni. Itse jouduin tilanteeseen, jossa en olisi koskaan halunnut olla eli rakastuin varattuun mieheen. Aikamme tapailtua mies lupasi jättää vaimonsa kymmenen avioliitto vuoden jälkeen ja tekikin näin. Nyt on kuitenkin alkanut mietityttää, että mikä todennäköisyys näin ikävästi alkanut suhde tulee kestämään? Miten teillä muilla? Rakastan miestäni ylikaiken mutta pelkään, että menettäisin itsekin hänet :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tempun tekee sinullekin, odota vaan.

Vierailija
2/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi suhde näin ja hyvin on mennyt :) Olen onnellinen 3 lapsen äitipuoli ja saan olla ihanan mieheni kanssa. Exä katkera ja koittaa sabotoida suhdettamme mutta se hänelle suotakoon. Ei varmasti helppoa kun toinen vie kumppanin mutta rakkaus voittaa! Rakkaudessa kaikki sallittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas näitä toisia naisia... Toinen nainen tulee olemaan aina toinen nainen. Kukaan täysjärkinen mies ei arvosta tällaista naista, antaa todella halpamaisen kuvan itsestään. Moniko toinen nainen on alttarille astellut?

Vierailija
4/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 20 vuotta ollut suhtessa, joka alkoi vastaavalla tavalla. Joko liittomme kestää hautaan asti tai sitten ei. Sitä murehditaan vasta sitten kun sen aika on jos se on tullakseen. Enemmän katuisin sitä mitä olisi jäänyt kokematta, jos en olisi tähän lähtenyt.

Vierailija
5/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi suhde näin ja hyvin on mennyt :) Olen onnellinen 3 lapsen äitipuoli ja saan olla ihanan mieheni kanssa. Exä katkera ja koittaa sabotoida suhdettamme mutta se hänelle suotakoon. Ei varmasti helppoa kun toinen vie kumppanin mutta rakkaus voittaa! Rakkaudessa kaikki sallittu.

Paha saa palkkansa.

Vierailija
6/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä kauaa. Katselee nyt jo nuorempaa sun tilalle.

Vierailija
7/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen Martinat jos minun reviirille tällaset kakkosnaiset tulee hyppii. No ei tosissaan, mikäli lapsia ei kuvioissa ja ukon moraali antaa periksi niin kai tuollainen sivusuhde voi hetken kestää mutta tuskin mitään pysyvää.

Vierailija
8/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on ja lähipiirissä nähty, että petoksella alkaneessa suhteessa ei ole siunausta. Ennemmin tai myöhemmin se käy ilmi. Mitä kylvät, sitä niität.

Vierailija
9/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas näitä toisia naisia... Toinen nainen tulee olemaan aina toinen nainen. Kukaan täysjärkinen mies ei arvosta tällaista naista, antaa todella halpamaisen kuvan itsestään. Moniko toinen nainen on alttarille astellut?

Kaikille ei olekaan se elämän ainoa tavoite astua alttarille. Eikä myöskään minäkuvani rakennu miesten arvostuksen ympärille. Ehkä jollekin miehelle on toinen nainen, mutta itselleni olen aina se ykkönen ja se on muiden ongelma mitä he siitä ajattelee. Ja joo...tulen kuolemaan yksinäisenä, hui.

Vierailija
10/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö ne muutkaan suhteet nykyää kauaa? :D Ja siellä se sinunkin mies katselee nuorempaa tilalle...

Vierailija
11/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun suhde turvassa tältä kaikelta?

Ap. Se on ihan sama miten suhteenne sai alkunsa, riski on aina sama. 

Vierailija
12/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran oikaisen sun käsityksiä, että seksi EI OLE sama asia kun rakkaus. Ja kun sä lakkaat levittämästä eteen, se sun "elämäsi rakkaus" siirtyy seuraavaan sänkyyn.

Vierailija
13/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on joku kummallinen käsitys, että omistaa miehen kun on ehtinyt ENSIN. Samanlailla sinäkin eka nainen veit sen muiden nenän edestä, joten jonkun silmissä sinäkin oot varmaan se pahis, joka vei toisen miehen. Kosto elää, aion takuulla iskeä kynteni tilaisuuden tullen mieheen jonka aikoinaan halusin. :D No ei, tosiaan en aio,mut joku voi näinkin ajatella.

Vierailija
14/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kommentoida tuohon "rakkaudessa on kaikki sallittua", että ei asia oikeasti ole noin! Sillä vain yritetään itselleen sallia pettäminen ja perheen rikkominen. Mä tiedän, että rakkaus on voimakas tunne, mutta ei se silti oikeuta mihin vain.

Jos nyt on vahinko jo tapahtunut ja perhe rikottu, niin toivon, että tämä suhde säilyy, ettei mene etenkin lasten kannalta liian sotkuiseksi.

Vierailija
15/15 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kommentoida tuohon "rakkaudessa on kaikki sallittua", että ei asia oikeasti ole noin! Sillä vain yritetään itselleen sallia pettäminen ja perheen rikkominen. Mä tiedän, että rakkaus on voimakas tunne, mutta ei se silti oikeuta mihin vain.

Jos nyt on vahinko jo tapahtunut ja perhe rikottu, niin toivon, että tämä suhde säilyy, ettei mene etenkin lasten kannalta liian sotkuiseksi.

Tämäkin on vain  yksi vastaavista kliseistä kuin tuo rakkaudessa kaikki on sallittua, jolla yritetään itselleen sallia...Perhe on jo silloin rikki, kun siihen tulee se kolmannen mentävä aukko. Pettäminen on vain seuraus, ei syy kenenkään parisuhteen ongelmiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä