Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten herkkä kalpea iho voisi saada väriä edes vähän ?

Vierailija
14.07.2017 |

Iho luonnostaan kalpea, siis todella vaalea eikä rusketu kesäisin ollenkaan. Palaa vaan ja tulee pisamia ja palaneeseen ihoon tulee ihon parannuttua välillä vaaleita laikkuja. Iho on kuin punapäillä usein vaikka hiukset ovat ruskeahkot. Joka kesä aina sama juttu; joko olet kalpea mies muiden ruskettuessa tai palat. Ärsyttää kun naisetkaan eivät pidä näin vaaleista miehistä mitä olen ja vaaleus herättää muutakin mielestäni negatiivisia huomiota. Voiko mitään siis tehdä että olisin edes vähän tummempi tai edes en niin kalpea ?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ihotyyppiä ja karoteenitableteista oli apua sen verran, etten palanut ulkomailla viikon aikana ja sain jotain minimaalista rusketustakin.

Vierailija
22/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaalea iho on huomattavasti kauniimpi kuin paahtuneen (ja suomalaisilla yleensä palaneen) punaruskea. "Tummempi" iho on kaunis vain jos ihmisen ihonsävy on sellainen luonnostaan, ilman auringonottoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dovella on sävyttävä kosteusvoide ainakin vartalolle. Kasvoille käyttäisin mieluummin apteekin tuotteita. Ihotyyppini on tosin 2 eli en tiedä miten nuo toimii aivan vaalealla. Sävyttävä kosteusvoide antaa minulle luonnollisen lopputuloksen ilman rajoja. Kertavoitelu ei edes vielä näy missään. Muutaman päivän rasvailun jälkeen on päivettynyt iho.

Vierailija
24/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dovella on sävyttävä kosteusvoide ainakin vartalolle. Kasvoille käyttäisin mieluummin apteekin tuotteita. Ihotyyppini on tosin 2 eli en tiedä miten nuo toimii aivan vaalealla. Sävyttävä kosteusvoide antaa minulle luonnollisen lopputuloksen ilman rajoja. Kertavoitelu ei edes vielä näy missään. Muutaman päivän rasvailun jälkeen on päivettynyt iho.

Olen superkalpea ja käytin joskus tätä Doven sävyttävää kosteusvoidetta. Ei näkynyt missään.

Vierailija
25/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin täällä on yksi nuori nainen joka tykkää kalpeasta ja pisamaisesta ihosta miehellä :) Moni varmasti pitää ruskettuneita mutta on niitäkin jotka pitävät vaaleasta ihosta.

Vierailija
26/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dove käy yhtä hyvin kasvoillekin. Vaikutusta ei kyllä huomaa "muutaman päivän rasvailun jälkeen", siinä menee paremminkin monta viikkoa. Hiljaa hyvä tulee, näyttää terveesti päivettyneeltä. Itse käytän jatkuvasti ympäri vuoden, eikä käy edes kalliiksi.

Vierailija
27/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa joka kesä ihmiset, jotka tulevat luokseni arvioimaan kalpeaa naamaani: "miksi olet niin valkoinen?, enkö käy ulkona?, auringosta saa D-vitamiinia" jne. Pitäisivät mölyt mahassaan ja keskittyisivät oman naamansa arvioimiseen, jos parempaakaan tekemistä ei ole. Minä olen kalpea, jos haluan olla, enkä halua kuunnella ihmisten loukkauksia tästä asiasta, sillä mitä muutakaan se olisi kuin tahatonta tai tahallista loukkaamista.

Vierailija
28/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin täällä on yksi nuori nainen joka tykkää kalpeasta ja pisamaisesta ihosta miehellä :) Moni varmasti pitää ruskettuneita mutta on niitäkin jotka pitävät vaaleasta ihosta.

Todella vähän niitä on

29/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös samanlainen iho ja siitä ei ole minullekaan muuta kuin haittaa. Olen myös huomannut että naiset pitävät sitä rumana. Toivottavasti et tule olemaan koskaan kalju kuten minä sillä vampyyrin ihoinen kalju mies (kuten minä) näyttää todella kuvottavalle mutta onneksi minun näköiset miehet ovat harvinaisia. Mikäli olisin nainen niin varmaan oksentaisin jos näkisin minun kaltaisen kalpean kaljun

Vierailija
30/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vaalea iho ei kyllä sovi miehelle. Naiset se tekee yllättävän usein aika kauniiksikin

Vierailija
31/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle voisi sopia amfetamiinin käyttö elämäntavaksi. Oletko kokeillut ? Aina kun miettii nimittäin tyyliä pitää miettiä mikä pukee sinun piirteitä. Kalpeuteen sopisi hyvin semmoinen narkkarimainen lookki ja elämäntapa. Usko pois niilläkin on ystäviä ja omat heistä viehättyvät naiset. Mikään ei ole täysin siis rumaa ja ei toimivaa vaan kauneuteen pitää löytää vaan se oma ja toimiva juttu !

Vierailija
32/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet niin muutkin hyväksyvät helpommin. Kun olet sinut itsesi kanssa, eivät muutkaan niin paljoa kiinnitä huomiota sinun valtavirrasta eroaviin piirteisiisi. Kalpea iho ei toki edes ole poikkeavaa, vaan hyvinkin tyypillinen pohjoismainen ihotyyppi. 

5% suomalaisista on ap"n tapainen herkkä vaalea iho. Eli vain 1/20 ihmisestä eli ei tod. tyypillinen

Kummasti silti sanotaan, että tyypillinen pohjoismainen iho on vaalea ja palaa herkästi auringossa. 

No se onkin paskaa mitä puhutaan että ihmiset vain olisivat varovaisempia. Kun katsoo ympärilleen niin kuitenkin suurinosa rusketuu kesällä eikö ?

Vierailija
33/33 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on auttanut beetakaroteenivalmiste. Sitä kun popsii päivittäin, iho ei pala niin herkästi ja ruskettuu nopeammin. Rusketus myös pysyy pidempään.

Kuinka paljon pitää ottaa niitä ja hinta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi