Tytär päivittää ahkerasti Instagram-tiliään mutta ei saa paljon tykkäyksiä :/
Kuvat ihan kauniita,luontoa,harrastuksia sekä arkea. Silti hän välillä kertoo ettei niitä kukaan kommentoi tai annan sydämiä. Jäänyt sitten kaivelemaan mieltä. Onko hänellä vähän ystäviä vai mistä johtuisi?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän siellä sen, kuinka monta seuraajaa on. Jos ei ole paljon seuraajia, niin ei tuu tykkäyksiäkään.
Ei niitä tule, vaikka olisi seuraajiakin. Mulla on spesifiin aiheeseen keskittynyt tili ja n. 600 seuraajaa, joista valtaosa ko. aiheen harrastajia.
Tykkäyksiä n. 8-30 per kuva.
Instagramin mobiiliappi on niin täpötäynnä mainossaastaa, ettei sitä jaksa selata käytännössä enää ollenkaan. Jos käyttää vain mobiilia, jää kyllä ihmisten julkaisut näkemättä ja tykkäämättä ja aika monet nuoret käyttänee ainoastaan puhelimella somea.
Eli ei se ole välttämättä seuraajamäärästä tai kuvien laadusta kiinni, vaan ongelma on siinä sovelluksessa, jonka käytettävyys on mainosten takia lähes nolla.
Vierailija kirjoitti:
Instagram on aika ahdistava paikka ja olen huomannut, että nonet hienoja kuvia sisältävät tilit saavat vähän tykkäyksiä. Monella on vähän seuraajia, vaikka panostaisi kuviin ja sisältö on mielenkiintoista ja monipuolista.
Sitten joku taas postaa kuvia pelkästään omasta naamastaan ja saa 200 tykkäystä per kuva.
Instassa ei kannata olla, jos on vähääkään huono itsetunto.
Itse lähdin sieltä jokin aika sitten, eikä muuten kaduta yhtään!
Itsekin lähdin puoli vuotta sitten ja tuntuu kuin olisin saanut vapauteni takaisin. Ihana tunne. Ei tarvitse murehtia tykkäyksiä. Luen mieluummin kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47v mies ja aloitin laittamaan Instagramiin erääseen harrastukseen liittyviä kuvia viime joulukuussa. Seuraajia tähän mennessä vähän päälle 50 ja tykkäyksiä per kuva yleensä joku parisenkymmentä. Olen tykkäillyt itsekin muiden kuvia ja kommentoinutkin.
Kirjoitan tekstit ja #tagit englanniksi että kansainvälisen yleisön olisi ne helppo ymmärtää.
Eipä tuo ole kyllä vielä ainakaan räjäyttänyt suosiota, laitoin alkuun kuvia muutaman päivän välein, mutta nyt on hiipunut kerran viikkoon mutta kun ei näy etenevän mihinkään, niin taidan toistaiseksi jättää sen ihan silleen oman onnensa nojaan, ehkä silloin tällöin jos käy katsomassa onko mitään uutta.
Jos haluaa kasvattaa ig-tiliä, joutuu tekemään tosi aktiivisesti duunia sen eteen. Seuraajia saa seuraamalla muita ja jakamalla omaa tiliä muilla somealustoilla, esim. FB: ssa ja suoraan pyytämällä seuraajia follow4follow-periaatteella. Voi myös ottaa osaa follow loop:eihin. Jos on ahkera, voi saada 40-50 seuraaja parissa päivässä näillä keinoin. Tosin osa näistä myös häipyy seuraavan viikon aikana, eli keräävät vain lisää seuraajia itselleen ilman aikomustakaan jäädä seuraamaan muita takaisin. Tätä varten voi ladata tracker app'n ja maksaa samalla mitalla takaisin.
Mutta pähkinänkuoressa: jos somessa haluaa seuraajia, pitää olla joko todella suosittu tai todella aktiivinen. Julkkiksen ei välttämättä tarvitse edes päivittää somea ja seuraajia on silti pilvin pimein, tavis joutuu rehkimään hiki hatussa, että saa tiliä kasvatettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47v mies ja aloitin laittamaan Instagramiin erääseen harrastukseen liittyviä kuvia viime joulukuussa. Seuraajia tähän mennessä vähän päälle 50 ja tykkäyksiä per kuva yleensä joku parisenkymmentä. Olen tykkäillyt itsekin muiden kuvia ja kommentoinutkin.
Kirjoitan tekstit ja #tagit englanniksi että kansainvälisen yleisön olisi ne helppo ymmärtää.
Eipä tuo ole kyllä vielä ainakaan räjäyttänyt suosiota, laitoin alkuun kuvia muutaman päivän välein, mutta nyt on hiipunut kerran viikkoon mutta kun ei näy etenevän mihinkään, niin taidan toistaiseksi jättää sen ihan silleen oman onnensa nojaan, ehkä silloin tällöin jos käy katsomassa onko mitään uutta.
Jos haluaa kasvattaa ig-tiliä, joutuu tekemään tosi aktiivisesti duunia sen eteen. Seuraajia saa seuraamalla muita ja jakamalla omaa tiliä muilla somealustoilla, esim. FB: ssa ja suoraan pyytämällä seuraajia follow4follow-periaatteella. Voi myös ottaa osaa follow loop:eihin. Jos on ahkera, voi saada 40-50 seuraaja parissa päivässä näillä keinoin. Tosin osa näistä myös häipyy seuraavan viikon aikana, eli keräävät vain lisää seuraajia itselleen ilman aikomustakaan jäädä seuraamaan muita takaisin. Tätä varten voi ladata tracker app'n ja maksaa samalla mitalla takaisin.
Mutta pähkinänkuoressa: jos somessa haluaa seuraajia, pitää olla joko todella suosittu tai todella aktiivinen. Julkkiksen ei välttämättä tarvitse edes päivittää somea ja seuraajia on silti pilvin pimein, tavis joutuu rehkimään hiki hatussa, että saa tiliä kasvatettua.
On mulla linkki instaan youtubessa ja samoin instassa linkki youtubeen, mutta liikennelähdetietojen mukaan ei niitä kukaan klikkaile.
Olen myös tykkäillyt muiden kuvia ja kommentoinutkin, mutta ei sillä ole mitään vaikutusta.
Olkoon koko paska sitten...
Tässä käy ilmi nykyajan ongelma, menestyäksesi elämässä ei ratkaise se mitä teet vaan kuka olet. Jos et ole somessa tunnettu somejulkkis, et pysty tekemälläkään nostamaan menestymistäsi, koska työnantajatkin katsovat vain sitä kuka olet, et pääse edes työhaastatteluun, saati töihin osoittamaan taitojasi ja tietojasi, jos et ole somessa "kukaan". Ja sieltä tuntemattomuudesta on tietysti äärivaikea edes nousta minnekään...
Pois vaan sieltä kokonaan.
Kuka viittii?
Onko tytär yli 30-vuotias vai miksi käyttää edelleen ahkerasti instaa? Teinithän ovat siirtyneet jo muihin kanaviin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy ilmi nykyajan ongelma, menestyäksesi elämässä ei ratkaise se mitä teet vaan kuka olet. Jos et ole somessa tunnettu somejulkkis, et pysty tekemälläkään nostamaan menestymistäsi, koska työnantajatkin katsovat vain sitä kuka olet, et pääse edes työhaastatteluun, saati töihin osoittamaan taitojasi ja tietojasi, jos et ole somessa "kukaan". Ja sieltä tuntemattomuudesta on tietysti äärivaikea edes nousta minnekään...
Höpö-höpö. Aina olen töitä saanut, vaikka yhtäkään sometiliä ei ole ikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaan jostain alustasta, mihin joku laittaa omia valokuviaan.
Sillä ei ole mitään tekemistä töitten kanssa. Jos aikansa lorvii siellä netissä, niin tuskin töitä kerkeäisi edes tekemään. Ei kannata edes hakea töitä- byääää-Varsinkaan, jos ei ole yhtään tykkäyksiä. 🥲 Voi voi. Voi voi.
Minä ainakaan en viitsi käydä Facebookissa enkä instagramissa. Ei tippaakaan kiinnosta.
Jos olisin palkkaamassa jotakuta töihin, niin ottaisin sellaisen, joka ei ole nettimaailman kuvissa kiinni.
Ottaisin ihan tässä maailmassa taaplaavan realistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Follow 4 follow ja seurantaringit on pahin mitä
voi tililleen tehdä. Niistä tulee passiivisia seuraajia, joka pudottaa tilin näkyvyyttä. Kannattaa välillä siivota passiiviset seuraajat pois listalta ja itsekin katsoa, että seuraa kiinnostavia tilejä, joiden kanssa jaksaa kommunikoida.
Yksityinen tili on mukavampi.