Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi nykyinen tai entinen kannabiksen käyttäjä?

Vierailija
14.07.2017 |

Jättääköhän pitempiaikainen käyttö jotain pysyviä jälkiä persoonallisuuteen? Tunnen kaksi (toisilleen tuntematonta, eri ikäistä ja eri sukupuolta olevaa) ihmistä, jotka ovat polttaneet pilveä nuorempana ja molemmat ovat todella dominoivia ja möksähtelevät ja murjottavat herkästi. Molemmat uskovat oman mielipiteensä olevan ainoa oikea ja heidän on vaikea uskoa tosiasiaa, jollei se sovellu siihen omassa päässä olevaan valmiiseen malliin.
Aika raskaita tyyppejä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä?

Normaaleja perusperttejä ja -pirkkoja noin 25-45v. On toimitusjohtajaa, kotiäitiä, opiskelijaa ja duunaria.

Itsekin kuulun tähän joukkoon :)

Vierailija
2/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään noin kolmekymppisen aikanaan kovastikin pössytelleen kundin, joka sairastui psykoottiseen skitsofreniaan ja on nykyisin laitoskamaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niistä?

Normaaleja perusperttejä ja -pirkkoja noin 25-45v. On toimitusjohtajaa, kotiäitiä, opiskelijaa ja duunaria.

Itsekin kuulun tähän joukkoon :)

Mitä tarkoittaa normaali?

Vierailija
4/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä, persoonallisuudessa ei yhdistäviä tekijöitä.

Vierailija
5/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen ja eläkkeellä, hurjan lihava, sai hirveitä hulluuskohtauksia, väkivaltainen, tyhmä kuin saapas, eristäytynyt, haaveili jostain prätkäjengeistä.

Vierailija
6/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millainen? Ihmisiä kaikki.

Vierailija
7/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen/tiedän useampia! Mielestäni jännä huomio on, että monet mun "aikuiset" kannabista suht. säännöllisesti (ei kuitenkaan tod. päivittäin) polttavat tutut, on korkeasti koulutettuja - lääkäreitä, diplomi-insinööri... sitten muista piireistä tiedän muutaman alaikäisen, jolla asiat on kokonaisvaltasesti huonosti.

Itse polttelen harvakseltaan, ehkä 5 kertaa vuodessa. Mulla on virka, maisteritutkinto ja olen mielestäni muutenkin ihan suhteellisen "normaali" :D

Vierailija
8/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari on kuollut nuorena. Ei nyt kannabikseen, mutta elämäntapa oli sellainen. Huumeita, rikollisuutta jne.

Vierailija
9/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia ihmisiä, persoonallisuudessa ei yhdistäviä tekijöitä.

Samat fiilikset. Aivan taviksia joista kaikki omanlaisia. Sanotaan vielä tämä että jotkut on helvetin rasittavia toisinaan. Niitä löytyy ihan yhtä rasittavia tutuista jotka ei pajauta. Päihdettä on helppoa joskin virheellistä syyttää siitä millainen ihminen on persoonana/luonteena.

Vierailija
10/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään noin kolmekymppisen aikanaan kovastikin pössytelleen kundin, joka sairastui psykoottiseen skitsofreniaan ja on nykyisin laitoskamaa...

Psykoottinen skitsofrenia :D 

Vierailija
11/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi ahdistuva ja levoton tyyppi, älykäs, pitkäaikaistyötön tämä yksi tuntemani joka taitaa käyttää edelleen.

Vierailija
12/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni tunne yhtään narkkaria.

Vierailija
13/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloinen ja joissain asioissa erittäin TYHMÄ miekkonen (eksä). Muun muassa vänkäsi vastaan, kun sanoin, ettei puutasolle voi todellakaan laittaa kuumaa kattilaa tai pannua ellei halua tuhota koko paskaa. Kova hinku oli ainakin päästä tuhoamaan minun puinen keittiötasoni. Miten aikuinen voikaan olla niin idiootti? Terkkuja vaan sinullekin (on paljastanut pyörivänsä täällä :D)

Vierailija
14/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaluuloinen ja joissain asioissa erittäin TYHMÄ miekkonen (eksä). Muun muassa vänkäsi vastaan, kun sanoin, ettei puutasolle voi todellakaan laittaa kuumaa kattilaa tai pannua ellei halua tuhota koko paskaa. Kova hinku oli ainakin päästä tuhoamaan minun puinen keittiötasoni. Miten aikuinen voikaan olla niin idiootti? Terkkuja vaan sinullekin (on paljastanut pyörivänsä täällä :D)

Monet keittiötasot ovat kuumankestäviä, ehkä luuli sellaiseksi. Tai ehkä et itse tiedä että omasi kestää kuumaa? 

Vierailija
15/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen kysymys kuin:

'minkälainen on tuntemasi alkoholinjuoja'  ?

(Alkoholistit ja narkomaanithan ovat sitten asia erikseen ja niille  narkomaaneillehan ei sitten enää mikään pelkkä hampunlehtien pössyyttely riitäkään)

Vierailija
16/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barack Obama on musta ihan pätevän oloinen kaveri, vaikka on nuoruudessaan kannabista omien sanojensa mukaan poltellut. Lähipiirissä on hyvin monenlaisia ihmisiä, kaikki pärjääviä, koulutettuja jne. Alkoholismin sen sijaan näkee usein jälkeenpäinkin sekä ulkonäöstä että aivotoiminnasta.

Vierailija
17/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat? Noin kolmasosa 16-40v on kokeillut kannabista, millaisia nyt joka kolmas tuntemistanne ihmisistä on? Joka päivä savuttelijat alkavat käydä hitaalla mutta silloin tällöin käyttö tuskin muuttaa persoonaa. Itse olen huomannut että nämä joka päivä sauhuttelijat tuntuvat olevan muita enemmän salaliittoteorikoita mutta voi olla vaan sattumaa, en tunne hirveästi muita kuin satunnaiskäyttäjiä. Oma lempipäihteeni on olut.

Vierailija
18/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneita, syrjäytyneitä ja masentuneita luusereita jokaikinen. Eivät koskaan yrittäneetkään hakea opiskelupaikkaa taikka työtä. Aina vain "lainaamassa" niin röökiä kuin olutta ja rahaa. Ei mitään toivoa että mitään siitä saisi koskaan takaisin. Hengailevat vaan jossain raunioissa ja nukkuvat päivisin. Täysin epäluotettavia.

Vierailija
19/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nalle puhia.

Hyperaktiivinen tiikeri, diileri nasu, masentunut pitkäaikaiskäyttäjä aasi.

Vierailija
20/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka kommentoitte että niin ja niin moni on kokeillut, en tarkoittanut aloituksessa kokeilua vaan pidempiaikaista käyttöä. Lisäksi olin kiinnostunut persoonallisuudesta ja luonteesta, en niinkään menestymisestä yhteiskunnassa. 

Totta se tietysti on että kaikenlaisia ihmisiä on käyttäneissä. Se on kuitenkin jo tieteellisissä tutkimuksissa todettu, että kannabis nostaa psykoosiin sairastumisen riskiä jos ihmisellä on sisäyntyinen alttius ja toisaalta, kannabiksen käyttäjiksi Suomessa menneinä aikoina ajautui enemmän ihmisiä joilla alttius oli. Nykyään taas kannabiksen käyttö ei välttämättä ole osoitus yhtään mistään alttiudesta, paitsi ehkä vaikutuksille.