Leveä rintakehä - liivivinkkejä
Mistä löytyisi istuvia liivejä, kun rinnat on melko kaukana toisistaan. Monissa liiveissä vaikka ottaisi isomman rinnanympäryksen, niin kupit on yhtä lähellä toisiaan ja se ympärys on vaan suurempi. Yleensä koko on 85B, mutta liivimalli pitäisi olla sellainen push up joka tukisi sivuilta rintoja keskemmälle/yhteen. Mistä löytyisi. Esim. joku balconette-malli ei sovi yhtään. Vinkkejä!
Kommentit (7)
Mene asiantuntevaan liiviliikkeeseen ja juttele asiantuntevan myyjän kanssa.
Parit liivit, oikea hoito ja pesu. Maksaa enempi ja on hiukan vaivalloista, vaan on se hintansa väärtiä.
Omasta kokemuksesta tiedän, että kohottaa itsetuntoakin.
Ennemmin maksan paljon hyvistä liiveistä kuin että samalla rahalla täytän kaappia halpiskuteilla.
Pue nykyiset liivit yllesi näin, ekan linkin lopussa video jossa demonstroidaan
http://www.curvykate.com/blog/this-little-trick-is-the-only-way-to-know…
http://brasandbodyimage.com/2012/09/05/putting-your-bra-on-properly/
Jos rintaa pursuaa tämän jälkeen yhtään yli, osta isompaa kuppikokoa. Isommassa koossa on leveämmät kaarituet, joten rintasi mahtuvat oikeille kohdilleen kaaritukien väliin ja koko rintakudos tulee "kerättyä" kokonaan sinne kuppiin, eliminoiden mm kainalomakkarat jotka usein johtuvat liian pienestä kuppikoosta.
Samalla kannattaa tarkistaa käyttämien liivien ympärysmitta, koko 85 on tarkoitettu vähintään 90cm ympärykseltään olevalle rintakehälle.
Ovatko liiviliikkeiden myyjät sitten aina niin ammattitaitoisia? En tosin asu Suomessa, mutta tuntuu täällä liikkeeseen mennessä, että myyjät haluavat vain myydä kallista ja saattavat suositella ihan päin honkia. Itse pitää sovittamalla lukemattomia valita parhaimmat, muuta tietä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko liiviliikkeiden myyjät sitten aina niin ammattitaitoisia? En tosin asu Suomessa, mutta tuntuu täällä liikkeeseen mennessä, että myyjät haluavat vain myydä kallista ja saattavat suositella ihan päin honkia. Itse pitää sovittamalla lukemattomia valita parhaimmat, muuta tietä ei ole.
Ei todellakaan ole, hyvin monella ei valitettavasti ole hajuakaan myymistään tuotteista. Ei todellakaan voi olla varma saavansa oikean kokoiset liivit vaikka erikoisliikkeestä myyjän avustuksella ne valitseekin.
Mulla on myös melko leveä rintakehä saliharrastuksen vuoksi. Kuppikoko on 75E, joten liivien löytäminen on itselle myös ihan yhtä helvettiä. Joko kuppi on liian pieni ja tissit tursuaa yli tai sitten kupin kaari on sivusta liian suuri ja tuntuu epämukavalta. Minkään yksittäisen liikkeen liivejä en voi suositella, omani olen löytänyt tuntien sovittelun jälkeen vähän sieltä sun täältä. Tällä hetkellä parhaimmat käyttöliivit on Cubukselta ja Lindexistä. Satunnaisesti myös H&M:ltä olen saattanut löytää jotakin.
Minä myös ennen löysin istuvimmat liivit H&M:stä, ne oli kuin mulle tehty ja hintakin edullinen. Nyt ne ei ole enää samanlaisia. Voisin toki maksaa enemmänkin liiveistä, jos hyvät löytyisi.
Lindexin Ella M -merkillä on joskus ollut myös hyviä, mut nyt nekin oli jotenkin erilaisia. Hitsi kun löytäisi hyvän mallin niin ostaisin monet. Koko loman ajan olen rampannut sovittamassa nuo Lindexin ja KappAhlin jne. liivit ja tuli sitten ostettua Triumphin liivit, vaikka ei nekään olleet erityisen hyvät. Ja olen siis sovittanut kyllä monen kokoisia liivejä, eri kuppikokoa ja ympärystä, mutta mikään ei vaan istu.
Ap
Urheiluliivit