Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moukku bloggaaja

Vierailija
13.07.2017 |

Ootteko enää jaksanut seuraa tuota tyyppiä ? Itse lopetin kesän alussa ..vihaa miestään kirjoituksista päätellen todella paljon eikä tykkää olla lapsensa kanssa...ainakaan yksin aina vanhemmillaan...vihaa ilmeisesti koko elämäänsä kaikesta päätellen kun kaikesta pitää valittaa. Jos ei valita niin on tekemällä tehtyä..ton tyypin pitäs luopua blogeista ja some maailmasta kokonaan...niin turha lihava tyyppi nykyään...pohkeet on isommat kuin treeni miehillä ja perse leviää...kävin just vilkaisee pitkästä aikaa Insta & blogeja ja huooh! Moukun kannattas lopettaa jo...tylsin some ihminen ketä keksin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ei kuitenkaan aivan totaalisen tylsä, kun täällä keskustelun saa aikaan.

Mutta itseäni ahdistaa kyllä se, millaisen kuvan hänen parisuhteestaan blogien kautta saa. Miestä ei tunnu perhe-elämä kiinnostavan, moumou antaa kaikkensa.

Viimeisenä tämä erillään vietettävät lomat, joka selitetään hyvänä juttuna, kun näkevät toisiaan muuten. Kuitenkin blogista aiemmin on saanut lukea, kuinka mies tekee pitkää päivää ja viettää paljon aikaa kotoa pois.

Toivon todella, että bloggaaja antaa negatiivisemman kuvan suhteesta, kuin mitä se oikeasti on. Mutta itselleni välittyy fiilis, että mies ehkä pysyy suhteessa lapsen takia, mutta kävelee täysin Moukun yli. Ja moumou antaa miehen näin tehdä, koska haluaa pitää miehen elämässään.

Vierailija
2/19 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti ei kuitenkaan aivan totaalisen tylsä, kun täällä keskustelun saa aikaan.

Mutta itseäni ahdistaa kyllä se, millaisen kuvan hänen parisuhteestaan blogien kautta saa. Miestä ei tunnu perhe-elämä kiinnostavan, moumou antaa kaikkensa.

Viimeisenä tämä erillään vietettävät lomat, joka selitetään hyvänä juttuna, kun näkevät toisiaan muuten. Kuitenkin blogista aiemmin on saanut lukea, kuinka mies tekee pitkää päivää ja viettää paljon aikaa kotoa pois.

Toivon todella, että bloggaaja antaa negatiivisemman kuvan suhteesta, kuin mitä se oikeasti on. Mutta itselleni välittyy fiilis, että mies ehkä pysyy suhteessa lapsen takia, mutta kävelee täysin Moukun yli. Ja moumou antaa miehen näin tehdä, koska haluaa pitää miehen elämässään.

Näinpä tämmönen olo mulle myös tulee...niinku mies ei osallistuisi ollenkaan..ja olisi aina pois...eikö niillä pitäny yhdessä mennä johonkin lomalle ja nyt menevät erillään...millon ne ikinä on onnistuneesti kahden tai kolmin ? Monet jutut kaksin epäonnistuu mitä blogissa on lukenut...tulee kokoajan semmonen olo että nää ei kuulu yhteen ja ovat vaan mallin vuoksi yhdessä ja lapsen takia...moukku ei uskalla erota...jotenkin niin ahdistavaa lukea aina valistusta ja nähdä moukku kotonaan ja mies on ties missä...tietääkö moukku edes missä mies todellisuudessa menee...eihän se raskaus aikana ollut myös mukana...kauheelta kuulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......

Vierailija
4/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.......

Nostit ketjua, vaikka sulla ei itselläsikään ollut mitään sanottavaa aiheeseen. Odotatko että pääset vaan lukemaan muiden pohdintoja?

Vierailija
5/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moumou ärsyttääkin on aloitusviestin läski-puheet turhia. Moumou varmaan ihan normaalipainoinen ja mun mielestä noissa viimeaikaisissa kesäkuvissa kroppa näyttänyt aika hyvältä.

Vierailija
6/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko sillä yhä rahat jatkuvasti loppu kun yhteen aikaan valitti sitä jatkuvasti mutta asui sikahintasessa kämpässä miehensä kanssa.

Vierailija
7/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sen kuvista! Ainakin verraten vaikka Xeniaan tai Mungoon, Mouku on onnistunut tekemään julkaisemistaaan kuvista monipuolisia ja kiinnostavia. Asut ja kampaukset vaihtelee, samoin missä ne on otettu. Moukku ottaa myös rohkeasti ilmeitä (myös niitä ei-niin-imartelevia), eikä näytä aina samalle kuvasta kuvaan kun kaksi muuta mainittua bloggaajaa, jota ovat löytäneet ns. parhaat puolensa ja julkaisevat vain naamaansa sellaisista kuvakulmista.

Parisuhteesta nyt voi tehdä monta tulkintaa kirjoitusten perusteella. Mutta miksi tulkinnat ovat aina negatiivissävytteisä?? Ei ole yhtä oikaa tapaa viettää perhe-elämää. 

Myös lapsensa yksityisyyden kunnioittamisen Moukku on hoitanut tyylikkäästi. Vaikka kyllähän tämäkin lapsi on tuotteistettu blogiin.

Vierailija
8/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moumou oli pitkään suosikkiblogejani, mutta nyt ei enää aikoihin. Iinan lapsi on kyllä uskomattoman suloinen. Miehestä olen saanut todella ikävän kuvan. Iina selkeästi yrittää kirjoittaa parisuhteestaankin realistisesti, eli esim. miehen tuottamista pettymyksistä, mutta mielestäni niitä tapauksia on a) positiivisiin juttuihin verrattuna liikaa ja b) jutut ovat sellaisia, joita en omalta puolisoltani hyväksyisi. Toivottavasti Iina kuitenkin on onnellinen, ja jos ei ole, niin toivottavasti hän osaisi kohdata todellisuuden mahdollisimman aikaisin.

Vierailija
9/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta onkohan nykyisin ihan yleistä pikkulapsiperheissä, että vanhemmat viettävät lomansa erillään?

Jotenkin sitä kuvittelee, että juuri lomilla lapsi pääsee nauttimaan molempien vanhempiensa huomiosta, näkee heidät yhdessä ja kaikki pääsevät viettämään aikaa juuri perheenä. Erityisesti jos se arki on kiireinen ja vanhemmat omissa töissään.

No, perheet ovat erilaisia.

Vierailija
10/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut blogia vuosia säännöllisesti, mutta tajusin nyt, etten ole käynyt tänä vuonna siellä kuin pari kertaa. Jossain vaiheessa blogin tyyli kai sitten muuttui liikaa, olikohan se lapsen saannin jälkeen. Minuakin häiritsee se miehestä valittaminen ja vähän myös säälittää, jos se on Moukulle todellisuutta ja suhde on oikeastikin huono.

Vierailija
11/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo erillään lomaileminen kyllä näyttäytyy lapsen kannalta surullisena. Omat parhaimmat lapsuusumuistoni ovat nimenomaan yhteisiltä perhelomilta. Arkikin taitaa heillä olla miehen kiireiden vuoksi aika erillistä. Iina ei ole koskaan kauheasti kirjoittanut miehen ja pojan suhteesta. Onkohan R etäinen isä? Toivottavasti ei.

Vierailija
12/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moukku naimisissa vai avoliitossa?

Vierailija
13/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa, käsittääkseni eivät ole edes kihloissa?

Nyt olen vanhanaikainen ja pyydän olemaan kivittämättä, tämä on vain minun mielipiteeni: mielestäni "kunniallinen" mies haluaa ihan vähintään kihlautua lapsensa äidin kanssa. Kyllä, tiedän että elämme vuotta 2017 ja jokainen saa tehdä tietenkin juuri niin kuin haluaa, mutta minulle asia on tärkeä, ja myös oma puolisoni pitää näitä juttuja jonkinlaisena kunnia-asiana. Että ollaan "oikeasti" sitoutuneita kun kerran eletään yhdessä ja lapsikin on.

Vierailija
14/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onko sillä yhä rahat jatkuvasti loppu kun yhteen aikaan valitti sitä jatkuvasti mutta asui sikahintasessa kämpässä miehensä kanssa.

Minä yllätyin, kun tosiaan valitteli jatkuvasti rahapulaa, kun on kotona lapsen kanssa ja sitten jossain ip-lehdessä oli bloggaajien tuloja niin jotain 45 tonnia kuitenkin oli verotettavaa tuloa ollut hänelläkin.

Luulen, että se on hänen tyylinsä katsoa maailmaa. Valittaminen siis. Eikä siinä mitään, hyvähän se on, että eri bloggaajilla persoonallinen tyyli kirjoittaa näkyy.

Vierailija
15/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen vanhanaikainen ja pyydän olemaan kivittämättä, tämä on vain minun mielipiteeni: mielestäni "kunniallinen" mies haluaa ihan vähintään kihlautua lapsensa äidin kanssa. Kyllä, tiedän että elämme vuotta 2017 ja jokainen saa tehdä tietenkin juuri niin kuin haluaa, mutta minulle asia on tärkeä, ja myös oma puolisoni pitää näitä juttuja jonkinlaisena kunnia-asiana. Että ollaan "oikeasti" sitoutuneita kun kerran eletään yhdessä ja lapsikin on.

Siinä se näkemysero taitaakin olla, että kaikille kihlaus tai avioliitto ei merkitse noita asioita. Tässä on mielipide-eroja siis. kaikille avioliitto ja kihlaus ei merkitse samoja asioita.

Vierailija
16/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se näkemysero taitaakin olla, että kaikille kihlaus tai avioliitto ei merkitse noita asioita. Tässä on mielipide-eroja siis. kaikille avioliitto ja kihlaus ei merkitse samoja asioita.

Sen tiedän. Minulle lapsiperhe-elämä menemättä edes kihloihin olisi outoa, ja tämä ajatukseni vaikuttaa ihan varmasti jossain määrin siihen, että olen saanut sellaisen kuvan ettei Iinan mies ole erityisen sitoutunut. Pääosin tuo mielikuva on toki syntynyt asioista joita Iina on kertonut itse.

Jollain lailla minusta vaan tuntuu siltä, että jos mies valitsee naisen lapsensa äidiksi niin kai tuon naisen kanssa voi kihloihin / naimisiinkin mennä :D Mutta tämä juttu nyt ei ole tässä keskustelussa oleellinen.

-13

Vierailija
17/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukku ja mies taisivat tulla raskaaksi aika pian tapaamisen jälkeen ja mulla on kokemusta, että sellaisissa tilanteissa miestä alkaa ahistaa asioiden liian nopea eteneminen ja sitä lopullista sitoutumista sit kihlojen ja varsinkin avioliiton suhteen saatetaan venyttää. Kaveripiirissä siis useampi tällainen tapaus ja suhde alkaa mennä alamäkeä lapsen saannin jälkeen kun mies ei ookaan sitoutunut kunnolla...

Mitä tulee moukun kirjoitteluihin miehestään niin mielestäni hän on todella rohkea ja avoin kun uskaltaa tuoda niitä huonojakin puolia esiin. Nostan siitä hattua. Kaikki meistä tietävät että parisuhteet ei ole mitään ruusuilla tanssimista mut harvat asioista bloggaavat ja läheisillekin pidetään kulissit pystyssä loppuun asti.

Lihava moukku ei ole! Hänhän on karistanut juuri raskauskiloja runsaasti! Hän vain sattuu olemaan sen rakenteinen, että jalat on kuin kukkaruukut, minkäs teet. Kaunis nainen on silti.

Vierailija
18/19 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo moumoun parisuhde ei kyllä blogin perusteella ole kummoinen, tuntuu että blogi, insta ja snäppi on täynnä sellaisia pieniä puukkoja jotka on tarkoitettu miehelleen. Niin kuin nyt sen reissun jälkeen oli jotenkin että äidin velvollisuudet puskee heti päälle.

Vierailija
19/19 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu Berliinissä kivaa ja odotti että pääsee kotiin ja sit ei ollu kotonakaan kivaa ja lapsen synttärit unohtuu ?

Ja toi että kaks turhaa blogia pitäskö keskittyä vaan toiseen eikä tommosta epämääräistä liiba laabaa tunkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi