Onko ladyboyta/shemaleja paneva homo?
Tai ainakin bi? Thaimaassa moni heteroksi luokitteleva näitä kuitenkin painaa.
Kommentit (15)
Thaimaa on Thaimaa, ja siellä ei todennäköisesti ole sallittua sanoa olevansa homo, tai edes bi.
Pakko vastata näistä vaihtoehdoista tuolla kysymyksellä "ei". Todennäköisesti on bi. Täyshomo harvemmin naismaista miestä hakee.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on Thaimaa, ja siellä ei todennäköisesti ole sallittua sanoa olevansa homo, tai edes bi.
ei vaan siellä on satoja vuosia ollut tuo ladyboy-kulttuuri, eli ovat jopa sallivampia kuin länsimaissa
Vierailija kirjoitti:
Onko pantavalla penis vai vagina? penis -> bi/homo
Entäs jos ladyboylle on leikattu naisen sukupuolielimet ja se on ihan naisen näköinen, mutta tiedät sen olleen mies joskus?
On homoseksuaali eli kannattaa rohkeasti vaan tulla kaapista ulos.
T: Tuntematon
Ehei. Umpiheterolta kuulostaa. M51
Ei ainakaan hetero.
Voi yrittää miettiä että "ehkä olen hetero kun hän kuitenkin esittää naista".
Kerta ei tee homoksi ja kymmenestä kerrasta nollaantuu.
Ei tietenkään. Jos olisivat homoja, niin silloin panisivat miehen näköisiä miehiä. Kikkeli-tytöt ovat heteromiehiä varten.
Voisin panna. Ihan sama mihin lokeroitte mut. Ei kiinnosta paskaakaan.
Tämä on mun mielestä aidosti ihan hyvä kysymys, joskin aika niche. Kerron, mitä olen oppinut miehiltä, joilla on tai on ollut transidentiteetti.
Blaire White (tubettaja, transhoitoja läpi käynyt mies) sanoo, että hänen mielestään transnaisia jahtavat eivät ole varsinaisesti homoja, mutta ei heitä voi välttämättä hetereoiksikaan nimittää. "They are something else", hän sanoo. (Blairella on penis tallella.)
Paljon enemmän asiaa on valottanut Cori Cohn, aiemmin tunnettu Corinna Cohnina, joka on käynyt läpi kaikki transhoidot ja eli naiseksi identifioituneena kymmeniä vuosia. Häneltä opin termin GAMP (Gynandromorphophilic), jotka siis viehättyvät naista muistuttavista miehistä. Cohnin mukaan GAMPit viehättyvät nimenomaan naista muistuttavista miehistä, joilla on penis. Leikkaus, jossa peniksestä muotoillaan naisen ulkoisia sukuelimiä muistuttava juttu, saa yleensä GAMPit katoamaan. Leikkauksen läpikäyneille miehille pariutuminen ja jopa seksiseuran löytäminen voi olla vaikeaa (näin kertoi myös eräs toinen detransitioitunut mies, joka kävi leikkauksessa) ja heistä viehättyvät miehet ovat harvinaisia. Minusta mielenkiintoisin havainto, joka tukee Blaire Whiten näkemystä siitä, että "they are something else", on se, että Cohnin mukaan GAMPit viehättyvät naisen piirteitä omaavista peniksellisistä miehistä, mutta eivät miehistä. Eli varsinaisia biseksuaaleja he eivät ole.
on. itse ainakin pidän homoiluna.
tietenkin.