Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minuun ihastuvat kaikki lihavat naiset?

Vierailija
13.07.2017 |

Juttelin tinderissä erään naisen kanssa pari päivää kunnes nainen täräytti että painan enemmän kuin sinä (Olen 192/98).Siihen loppui minun kiinostukseni.Naamasta tästä naisesta ei huomannut että olisi lihava ehkä vähän pullea kylläkin.Kuvan olivat varmasti vanhoja.8/10 naisista jotka minusta kiinostuu ovat lihavia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokki ammatiltasi?

Vierailija
2/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki. Esimerkiksi minä en ole ihastunut ap:hen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvin moni nuori nainen on lihava. Olen itse jo keski-ikäinen nainen, mutta en tajua, mikä tämä lihavuusepidemia oikein on. Kaupungilla kävellessä usein ihmettelen ylipainoisten nuorten määrää. Itse en ole ollut koskaan ylipainoinen. Ja olen siis tietoisesti pyrkinyt välttämään ylipainoa. Nyt tulee muuten alapeukkuja, hui.

Vierailija
4/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on riittävästi syötävää. 

Fakta. 

Vierailija
5/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tykkää itseäni vanhemmat, kaljut, vatsakkaat ja nahkatakkiset motoristit. Itse olen hoikka ja siroluinen nainen sekä pelkään moottoripyöriä. Tasan ei käy. Onneks yks tai kaks tämän "mallin" ulkopuolelta on sentään löytynyt.

Vierailija
6/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojesi perusteella olet reunoilta rehevä. Ehkä kyseiset naiset pitävät kaltaisistaan.

Minä en pidä tuhdeista miehistä.

Vierailija
7/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hyvin moni nuori nainen on lihava. Olen itse jo keski-ikäinen nainen, mutta en tajua, mikä tämä lihavuusepidemia oikein on. Kaupungilla kävellessä usein ihmettelen ylipainoisten nuorten määrää. Itse en ole ollut koskaan ylipainoinen. Ja olen siis tietoisesti pyrkinyt välttämään ylipainoa. Nyt tulee muuten alapeukkuja, hui.

Kyllä sitä muutkin vanhemmat ihmiset ihmettelevät. Ei ennen ollut lihavia sillä tavalla kuin nyt.

Vierailija
8/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokki ammatiltasi?

Ei nyt herranen aika. En kestä 😂😂😂

Vierailija
9/12 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo... Lihaa tarjolla riittävästi ja jätkä himmailee.

Vierailija
10/12 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset haluavat ison miehen, jotta eivät näyttäisi itse niin isoilta, joten sinä olet kohteena. Itse olen säästynyt tuolta. Itse asiassa lihavat naiset eivät tunnu katselevan minua laisinkaan. Aina on ollut hoikka tyttöystävä.

T: 172/68

Vierailija
11/12 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset haluavat ison miehen, jotta eivät näyttäisi itse niin isoilta, joten sinä olet kohteena. Itse olen säästynyt tuolta. Itse asiassa lihavat naiset eivät tunnu katselevan minua laisinkaan. Aina on ollut hoikka tyttöystävä.

T: 172/68

Mä en halua isoa miestä vaikka en ole hoikka.

Vierailija
12/12 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä että suomessa suurin osa naisista on lihavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi