Miksi minuun ihastuvat kaikki lihavat naiset?
Juttelin tinderissä erään naisen kanssa pari päivää kunnes nainen täräytti että painan enemmän kuin sinä (Olen 192/98).Siihen loppui minun kiinostukseni.Naamasta tästä naisesta ei huomannut että olisi lihava ehkä vähän pullea kylläkin.Kuvan olivat varmasti vanhoja.8/10 naisista jotka minusta kiinostuu ovat lihavia.
Kommentit (12)
Eivät kaikki. Esimerkiksi minä en ole ihastunut ap:hen. :)
Koska hyvin moni nuori nainen on lihava. Olen itse jo keski-ikäinen nainen, mutta en tajua, mikä tämä lihavuusepidemia oikein on. Kaupungilla kävellessä usein ihmettelen ylipainoisten nuorten määrää. Itse en ole ollut koskaan ylipainoinen. Ja olen siis tietoisesti pyrkinyt välttämään ylipainoa. Nyt tulee muuten alapeukkuja, hui.
Sinussa on riittävästi syötävää.
Fakta.
Musta tykkää itseäni vanhemmat, kaljut, vatsakkaat ja nahkatakkiset motoristit. Itse olen hoikka ja siroluinen nainen sekä pelkään moottoripyöriä. Tasan ei käy. Onneks yks tai kaks tämän "mallin" ulkopuolelta on sentään löytynyt.
Mittojesi perusteella olet reunoilta rehevä. Ehkä kyseiset naiset pitävät kaltaisistaan.
Minä en pidä tuhdeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska hyvin moni nuori nainen on lihava. Olen itse jo keski-ikäinen nainen, mutta en tajua, mikä tämä lihavuusepidemia oikein on. Kaupungilla kävellessä usein ihmettelen ylipainoisten nuorten määrää. Itse en ole ollut koskaan ylipainoinen. Ja olen siis tietoisesti pyrkinyt välttämään ylipainoa. Nyt tulee muuten alapeukkuja, hui.
Kyllä sitä muutkin vanhemmat ihmiset ihmettelevät. Ei ennen ollut lihavia sillä tavalla kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokki ammatiltasi?
Ei nyt herranen aika. En kestä 😂😂😂
Mitä hittoo... Lihaa tarjolla riittävästi ja jätkä himmailee.
Lihavat naiset haluavat ison miehen, jotta eivät näyttäisi itse niin isoilta, joten sinä olet kohteena. Itse olen säästynyt tuolta. Itse asiassa lihavat naiset eivät tunnu katselevan minua laisinkaan. Aina on ollut hoikka tyttöystävä.
T: 172/68
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset haluavat ison miehen, jotta eivät näyttäisi itse niin isoilta, joten sinä olet kohteena. Itse olen säästynyt tuolta. Itse asiassa lihavat naiset eivät tunnu katselevan minua laisinkaan. Aina on ollut hoikka tyttöystävä.
T: 172/68
Mä en halua isoa miestä vaikka en ole hoikka.
Johtuu varmaan siitä että suomessa suurin osa naisista on lihavia.
Oletko kokki ammatiltasi?