Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka on selvästi lukenut whatsapp-viestisi (kuittaus näkyy), mutta joka ei pitkään aikaan vastaa viestiisi mitään? Jos ollenkaan vastaa?

Vierailija
13.07.2017 |

Mä ainakin ajattelen, etten ole hänen mielestään niin kiinnostava kaveri, että mulle tartteis vastata mitään. Harmittaa tämmöset "kaverit". 😕

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että on fackuppi on joku etuilulinja, jolla ohittaa kaiken muun tärkeen?

Vierailija
22/42 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennun, ituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olen niin paska ihminen ettei hän vaivaannu olemaan kanssani.

Vierailija
24/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti mitään ihmeempää. Mietin:

Hän luki viestin ehkä huonolla hetkellä

Kenties hänelle tuli jotain yllättävää

Ehkä hänen täytyy miettiä vastausta

Ja jos hänellä on kiireinen työ tai lapsia, niin en mieti tätäkään vähään

Vierailija
25/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin tilannetta, sillä en käytä Whatsappiä.

Vierailija
26/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota kaiken aikaa! Monesti on päivisin kauhea kiire, pyrin lukemaan viestit, mutta jos ei ole mitään välitöntä vastausta tarvitsevaa vastaan vasta myöhemmin ajan kanssa🤷

Vierailija
27/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveri

Vierailija
28/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas näitä. Se mies ei vain ole sinusta kiinnostunut, yritä ymmärtää. Spekulointi täällä ei asiassa auta.

Vierailija
29/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä on kiirettä. 

Mä luen viestit mutta en aina ehdi heti vastaamaan.

Vierailija
30/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ollut aikaa tai kiinnostusta juuri sillä hetkellä kun luki viestin vastata ja sitten unohti. Teen samaa. Ei se asia tärkeä edes ollut, muuten soittaisin.

Vierailija
31/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi ajatus, koska en ole tähän päivään mennessä katsonut, että onko joku lukenut viestini vai ei. Jos joku ei vastaa, oletan, etten ole prioriteettilistalla korkeimmalla. Ei hetkauta mihinkään suuntaan sekään. Ehkä toista sellaisille, joilla on puhelin kasvanut käteen kiinni. Itse unohtelenkin sitä kotiin välillä, ja välillä menee päiviä, etten ole muistanut ladata tai laittaa ääniä päälle. Elämä on sen puhelimen ja WhatsAppin ulkopuolella.

N29

Vierailija
32/42 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa suoraan sanottuna. Luetaan eikä mitään kommentoida. Siis missään vaiheessa?? Mikä ihmisiä vaivaa? Jätän myös tästä lähtien vastaamatta. Katsotaan mitä sitten sanovat.

Vierailija
33/42 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne viestit on aivan turhia, niin en jaksa niihin yrittää keksiä mitään. Tyyliin joku pelkkä hymiö tai sitten todetaan että "lähdenpä ulos" tai muuta yhtä informatiivista. Joillain ihmisillä ei ole elämää joten kuluttavat aikansa pommittaen tuttujaan nollasisältöisillä viesteillä. Onkohan ap tällainen?

34/42 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei hänellä ole siihen viestiin enää mitään sanottavaa. Kiva että kuittasi luetuksi kuitenkin.

Vierailija
35/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työkiireillä selittää sitä että ei vastaa wa-viesteihin useampaan päivään? Vai olenko vain muuttunut persona non grataksi jonka kanssa ei kiinnosta enää viestitellä

Vierailija
36/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa sitä jatkuvaa pommitusta, mitä eräs ystäväni harrastaa. Auta armias, jos vastaan heti hänen viestiin niin ei pääse eroon hetkeen, joten jos itellä on tekemistä tai menoa niin en todellakaan heti vastaa, jotta saan olla rauhassa. Tämäkin voi olla syy miksei vastata. Kaveri koetaan ehkä häiriöksi. Ja kun se asia ei ole mitenkään tärkeä.

Vierailija
37/42 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siis käy joskus niin, että luen jonkun viestin jossain kiireisessä hetkessä (esim. lasten kanssa jossain kaupan kassalla ja säädät menemään siinä ostosten ja lasten kanssa) ja sitten kun siinä ei voi vastata, ja se viestin varsinainen noteeraaminen on vähän sinne päin, niin ihan vaan unohdan. Sitten, kun itselle tulee ko. ihminen mieleen ja meinaan mennä kirjoittamaan hänelle, kauhukseni huomaan, että multa on hänen yhteydenottonsa kokonaan jäänyt vastaamatta.

Ei siis välttämättä tarkoita, ettei kiinnostaisi tms.

Muutenkaan ihan tunneissa ei tietenkään kerkeä viestittelemään, jos on vaikka jossain seurueessa, niin ei välttämättä tule siinä silloin viestiteltyä, vaan vastailee sitten paremmalla ajalla, kun on taas kotona (ja jos tämä menee yöhön, niin ehkä vastaa seuraavana päivänä, jos siis asia ei ole kiireellinen).

Vierailija
38/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla odottaa kaverilta viestejä ja en jaksa avata niitä vielä... koska en jaksa vastata... ei kuitenkaan ymmärrä mun sanatonta vinkkiä että ETÄISYYTTÄ vaan jatkaa viestittelyä eli toisinsanoen kaivaa itselleen kuoppaa... voikun hänellä ois joku harrastus... 

Vierailija
39/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti tai ei juuri sillä hetkellä jaksa ottaa kantaa kyseiseen  viestiin. Mahdollisesti jotakin muuta mielenpäällä juuri sillä hetkellä tai keskittynyt johonkin. Minulla esimerkiksi on whatsappin tietokonesovellus lähestulkoon jatkuvasti avoinna. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin lukenut viestin vaikka näyttääkin, että olisin paikalla.

Vierailija
40/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kaverini ovat pienten lasten vanhempia joten keskeytykset ja unohdukset on arkipäivää. Eli yleensä ajattelisin että kas, ei ehtinyt vastata. Jos ei vastaa lainkaan ja se on toistuvaa, ajattelen että ei taida nyt olla elämässä tilaa minulle ja anna syntyä etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan